12 Haziran 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵







Bugünün müziği aynı zamanda hayatı "I am woman" isimli filme konu olan Helen Reddy' den.
(25 Ekim 1941 -29 Eylül 2020) 
Avustralyalı-Amerikalı şarkıcı, söz yazarı, yazar, oyuncu ve aktivist olan Reddy, Melbourne' de şov dünyası çocuğu olarak dünyaya geldi ve kariyerine dört yaşında bir şovmen olarak başladı. Radyo ve televizyonda şarkı söyledi ve 1966' da Bandstand adlı televizyon programında yetenek yarışmasını kazandı. Ödülü New York' a bir bilet ve plak anlaşmasıydı.

Bir çok ödül ve başarı kazanmasının yanı sıra, "I am woman" isimli şarkısı popüler kültürde önemli rol oynayarak ikinci dalga feminizmin marşı haline geldi. 

Keyifle dinlemeniz dileğiyle, 

İyi pazarlar






{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-






20 yorum:

  1. ı dont know how to love him what to do, klasiklerden :) son film listem ilgini çekebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Çok sevdiğim bir şarkı, I am woman' da öyle :))
      Tamam hemen geliyorum..

      Sil
  2. Ne hoş bir hatırlatma... İyi pazarlar Sevgili Momentos...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Klio'nun Şarkısı,
      Beğenmenize çok sevindim 🤗😍
      Yalnız bur arada yorumlarinız spama düşuyor, Blog Dedektifinden yardım alın isterseniz. Çok basit şekliyle blogdaki sorunları yöntem göstererek hallediyor.

      Sil
  3. Şarkı çok güzeldi, peşinden I am woman'ı açıp izledim dinledim. O da hoşuma gitti. Bayrak şarkı olmasına şaşmamalı :) Çok teşekkürler canım iyi pazarlar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Cok begendim filmi ben de. Zorlu bir hayat ama değmiş tüm yaşadiklarına. Yorumuna çok teşekkür ederim 🤗😊🌷

      Sil
  4. Ses yabancı gelmedi ama ismi anımsayamadım. Belki de dinledim ama isme hiç dikkat etmedim bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adadenizi,
      Ben de hiç duymamıştım adını. Internette karşıma çıktı filmi ve ardından şarkılarını araştırdım.
      Böyle bir kadını konuk ettiğim için çok gururlandım.
      Teşekkürler yorum için.

      Sil
  5. Bu yorumh yazarken arka fonda dinliyorum desem? 😎😄
    Tam akşam yemeği hazırlarken,modu inceden hafifletmelik bir parça ☺️🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TheSaglams,
      Hoş geldiniz 😊 ne güzel, sevindim akşamınıza eşlik etmesine 👍
      Teşekkürler yorumunuza.

      Sil
  6. Pazartesi gününden merhaba :) Ben şimdi dinliyorum ve huzur buldum ne güzel bir şarkı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DüşTasarımcısı,
      Yeni hafta için de güzel bir şarkı 👍🤗 beğenmene sevindim canım 😍

      Sil
  7. Hoş bir şarkıymış attım listeme. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekce54,
      Beğenmenize sevindim 🤗 yorum ve desteğiniz için teşekkürler. 🙏

      Sil
  8. Sesi de çok güzel, şarkı da güzel. Kadınlarda soprano sesi severim. Bu arada ilk kez duydum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürükveben,
      Aslında ben de bilmiyordum bu şarkıcıyı detaylı olarak, sadece şarkıyı duymuştum çoook eskiden hayal meyal. Soprano sesleri ben de çok severim. 🤗
      Teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler,

      Sil
  9. Şarkı kulağıma hiç yabancı gelmedi. Şarkıcıyı tanımıyordum. Benzer bir şarkı var mıydı diye merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Sanırım biz de o kadar tanınmadı bu şarkıcı, belki bu şarkısı listelere sondan girmiş olabilir. Yıllar sonra dinlemiş olduk 😊
      Teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil
  10. Hem harika bir bilgilendirme olmuş, hemde ne dinlendirici bir sesi var ya, çok sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Şarkıyı ilk dinlediğimde çok begenmiştim. Haklısın sesi cok huzurlu. Begenmene sevindim 🤗😊

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H