15 Mayıs 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Bu şarkıyı, değerli sanatçı Bülent Ortaçgil' den dinledik yıllarca ve çok sevdik diğer bütün şarkıları gibi.

Ancak dün youtube'da bu şarkıyla ilgili karşıma çıkan kayıtlar arasında bulduğum Cem Adrian ve Ceylan Ertem videosu, tek kelimeyle muhteşemdi.

Bu iki genç, bu şarkıya çok değişik bir ses olmuşlardı. Büyülü olan notalara eşlik eden seslerini defalarca dinledim, içimden dışarı taşan bir duygu seli oldu. Sanki karşımdakiler doktor ve bedenimde ağrıyan yeri tam olarak bulmuş ve üstüne basıyorlardı. Gözlerim bir süre sonra ekranda onları seçemez oldu. Su gibi akan bu şarkıyı kaç kez dinledim bilmiyorum. Sonunda bugün yayına alarak, sizlerle paylaşmak istedim.

Umarım sizin de kalbinize aynı dokunuşu yapar.

Müzikli pazarlar,






{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-






23 yorum:

  1. O kulaklığı bulursam dinleyeceğim bu şarkıyı ama yok. Herkes uykuda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ReHiTu,
      Ah haklısın, uyandıklarında artık :))
      Teşekkürler dinleme çaban için :)

      Sil
  2. Sabahtan beri, görüntü olmasa aynı etkiyi yaratır mıydı? diye düşünmekteyim... Konuyu tartışmaya açıyorum. :)

    Benim -kişisel- bir cevabım var!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Buraneros,
      Güzel soru :)

      Benim cevabım aynı etkiyi yaratırdı. Çünkü ben notalara ve notalara basan ve kendince taşan seslere kulak veriyorum. Kulaklarımı ve aynı zamanda kalbimin tamamını da dinlerken açıyorum.
      Görsel olarak birbirlerine sevgiyle dokunurken, notalarla da nasıl değdiklerine şahit oluyoruz aynı zamanda ve sese mikrofonla nasıl efekt verdiklerini de gözlemliyoruz.
      Ben blog yazısını yazarken defalarca görüntüyü izlemeden, sadece dinleyerek yazdım. Görme yetisi olmayan biri gibi bakıyorum çoğunlukla.

      Kalbim bulunduğu yere sığmıyor, içimde bir deprem oluyor, karnımda kelebekler uçuyor, ağzımda kelimeler yuvarlanıyor, sırtımda oluşan bir ürperti gibi müziğin türüne göre kendimi gözlemlediğimde ulaştığım durum örnekleri bunlar.
      Elbette herkes benim gibi hissetmeyebilir.
      Ama benim kanım bu şarkının ses tınılarıyla alakası olduğu. :))

      Sil
  3. Sevgili İlkay,
    Beğenmene sevindim. Yorumuna çok teşekkür ederim. :))

    YanıtlaSil
  4. Severek dinlediğim şarkılardan olmuştur. Bu yorum da çok güzeldi. Gerçekten de insanın içine işliyor. Ben de tıpkı senin gibi görsel olmadan aynı derinlikte dinleyebildiğimi düşünüyorum. Emeğine sağlık Momentos 👏🤗🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yıldız,
      Güzel notaların, güzel seslerin olduğu harika bir pazar geçirmeni dilerim. Yorumuna çok teşekkür ederim canım :)) <3

      Sil
  5. Romantik dokunuşlarla bir şarkıyla taçlandı pazarımız, teşekkür ederiz momentos!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pelinpembesi,
      Ah ne güzel :)) sevindim. Seni kocaman öpüyorum, eşine de saygılar, :)

      Sil
  6. Cem Adrian ne okusa güzel okuyor yahu, bir konserine gitmek istiyorum! Çok istiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C,
      Haklısın, bambaşka bir tarzı var. Ancak Ceylan' a da aynı payeyi veriyorum. Sen burdayken bir konseri olsa da gitsek Adrian' ın.

      Sil
  7. Cem Adrian'ın inanılmaz bir kitlesi olduğunu biliyorum ama bana bir türlü hitap etmiyor tarzı:) Ama Ceylan Ertem'in sesi beni benden alıyor... Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      İki şarkıcı da tesadüf eseri aynı şarkıdalar :)) Birlikte söylemelerini de sevmediniz galiba :)
      Yarın güzel bir hafta olsun...

      Sil
  8. Her ikisini de büyük keyifle dinlerim💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiremithanem,
      Ne güzel, çok sevindim :)) <3

      Sil
  9. Ben hala Bülent Ortaçgil'ciyim.

    YanıtlaSil
  10. Başka versiyonlarını da dinlemiştim ama bu kesinlikle em iyisiymiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Şarkıyı yapanlar baş tacımız. Arada başkalarının yorumu da zaten ya destekliyor bu görüşü, ya da biraz daha beğeni havuzu genişliyor :))
      Teşekkürler canım.

      Sil
  11. Çok sevdiğim bir parça, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Benim de öyle :) Çok teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil
  12. Cem Adrian konserindeyim. Gece sabaha karşı 4. Sesi öyle büyüleyici ki... Öyle bir tını ki... Öyle bir çarpıntı, öyle bir ürperti... Bence görsel olmasa da etki aynı. Çarpıcı, vurucu, sürükleyici... Alıp götürdüğü yer öyle kuytu, öyle derin... Bu şarkıyı onlarca kez dinledim. Gençliğimde Bülent Ortaçgil sesinden şimdiler de Cem ve Ceylan'dan. Nasıl bir düettir. Her ikisinin sesi de hem birbirlerine hem şarkıya öyle yakışmış ki, yoruma lal olur dilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evren,
      Şarkı söylemek zaten güzel bir şey, bir de söyleyen sesler eğitimli ve arşa doğru yayılıyorsa fevkaladenin fevkinde oluyor tabii. İnsan kendini bırakıyor ve seslerle uçuveriyor. Aynen katılıyorum yazdıklarınıza.
      Çok teşekkür ederim bu güzel yorum için :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H