6 Mayıs 2022 Cuma

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 2 📻








Geçen hafta yayına giren ve her perşembe günü yayında olacak "Blog Dünyasında Bu Hafta" isimli programın ikincisini hazırlayıp sundum. Dinlemeyi unutmuş olanlar için burada tekrar yayınlıyorum.

Bu haftaki programa 10 bloğu konuk aldım. Onların kimler olduğunu merak ediyorsanız hemen dinlemeye başlayın derim.

Yayını dinlemek için buraya tıklayabilirsiniz.






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: doğa ürünleriyle yapılmış resim ​M©MENT©S​' a aittir.





40 yorum:

  1. Geçen hafta Deep'ten görüp dinlemiştim. Böyle bir şey düşünmeniz çok büyük bir incelik. Deep'in gönderisinde de yazmıştım zaten, bloglar arası dayanışmalar hep çok hoşuma gidiyor diye. Şimdi sitelere baktım da hepsini biliyorum zaten. Akşam da dinlerim, bakalım siz nasıl yorumlamışsınız:) İyi günler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayıp Fısıltı,
      Sosyal medyada öne çıkan bazı uygulamaları tercih eden çoğu kişi blogları terkedince epey sessiz bir dönem geçti ancak herkes yine evine döndü ve hareketlenme zamanı :) Benim için de bu program çok keyifli açıkçası. Kendi mahallemi ve sakinlerini tanıtmak gibi. :)
      Beğenip yorum yazdığın için çok teşekkür ederim.
      Güzel bir gün dilerim. :)

      Sil
  2. Emeğine sağlık, ne ara bitti anlamadım. İlgiyle dinledim, güzel noktalara değinmişsin. Bana da yer verdiğin için teşekkür ederim, çok güzel anlatmışsın, mutlu oldum. 😊
    Resim çok tatlı olmuş, ne güzel bir fikir bu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Beğenmene sevindim :) Herkesi konuk edeceğim ve tabii ki sen olmasan olur mu hiç? Öykülerin, anime tanıtımların bir şahane. Senin sayende sevdim ben, bunu da tanıtmamak olmazdı.
      Teşekkür ederim yorumuna <3

      Sil
    2. Öyle düşünmene sevindim. \(^_^)/
      Kendim çok sevmemin dışında insanlardaki anime ön yargısını kırmak için de kaliteli ve güzel yapımların peşine düşüyorum. Tanıtım yapmak benim için keyifli. Teşekkür ederim tekrar. 😊

      Sil
    3. Harikasın, bak yorumda kullandığın emoji bile benim sevdiğim türden, çok yaşa sen (*-*)
      Ve evet haklısın yaptığın tanıtımlar çok özel, hikayelerin de öyle.. aynen devam Sevgili Duygu :)

      Sil
  3. İçinde ben de varım gibime geliyor :) Ama yoksam da çok sevdiğim/seveceğim bloglar vardır eminim 😊 Dur gidip dinleyeyim :)

    YanıtlaSil
  4. Her iki tahminimde de haklı çıktım! Hem ben varım hem de çok sevdiğim bloglar var yayında 😍 Çok teşekkürler Momentoscum 🥰 Blogumu senden dinlemek çok güzel 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Gerçekten süper bir tahmindi :) Bravo diyorum. Blog komşularımla hayat daha güzel, onlar için mesai harcamak daha da keyifli. Beğenmene sevindim canım.. <3

      Sil
  5. Harika bir yayın olmuş, tanıdığım ve hali hazırda aktif olan blog arkadaşlarım vardı yayında. Severek dinledim. Bu benim için bir ilkti sayende spotify'de yer aldım, çok teşekkür ediyorum. :) Emeğine sesine sağlık canım. 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Bloğuna detaylı bakıldığında çok ciddi bir emekle hazırladığın belli oluyor Zülalciğim. Beğenmene sevindim :)) Senin de emeğine sağlık.

      Sil
  6. Hem benim bloğuma yer vermen hem de bloğum hakkında söylediklerin çok mutlu etti beni Momentos. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar,
      Tanıdıklarım kadar, bloglarına erişemediğim, bilmediğim bloggerları da tanıtacağım, bu yayın o yüzden yapıldı.
      Ve evet sevgili Cem, senin bloğundaki yazılar bana karşılıklı sohbet ediliyormuş izlenimi veriyor :)) Beğenmene sevindim.
      Ben de teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. Bloggerlar arası dayanışma adına harika bir yayın, sesinize sağlık:) Hemen hepsi bildiğim Arkadaşlar. Mutlu pazarlar şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Çok teşekkürler yorum ve destek için. Keyifli bir araştırma, inceleme oluyor benim için de :))
      Harika bir pazar dilerim.

      Sil
  8. Sevgili Momentos benim bloguma da yer verdiğin için çok çok teşekkür ederim.Gerçekten çok güzel seslendirmelerin var, devamını bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülten,
      Hikayelerin ve şiirlerin daha çok bloggera ulaşır umarım, hepsi ayrı güzellikte. Beğenmene çok sevindim, teşekkürler :))

      Sil
  9. Ah, öyle mutlu oldum ki kelimelere dökemiyorum şu an :)) Çok teşekkür ederim bana da yer verdiğiniz için. Diğer isimleri de genel olarak tanıyorum ama bilmediklerime bakacaağım mutlaka :) Sesinize, emeğinize sağlık. Çok güzel bir iş yapıyorsunuz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure,
      Ne güzel, mutlu olmanız beğenmeniz beni de mutlu ediyor. :)) Blog bambaşka bir dünya bence. Çok keyif alarak hazırlıyorum programları. :) Bu güzel yorumunuzla katkınıza kalpten teşekkürler. <3

      Sil
  10. Podcast'i dinledikten sonra yazıyorum. Tanıtımlarınız kısa ve öz. Neredeyse tamamı tanıdığım ve takip ettiğim arkadaşlar. Bir kez daha teşekkür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      9-10 dakikalık süreye sığdırmaya çalıştım tanıtımları, umarım başarmışımdır. Bundan sonra benim de tanımadığım bloglara Deeptone' un bloğundan kopya çekip ulaşacağım :)
      Beğenmenize çok sevindim, ben teşekkür ederim motive edici yorumunuza :))

      Sil
  11. :) Ay resmen ünlü oldum hisleri içerisindeyim.
    Hem blogların tanıtımlarını yapmanız çok hoş, hemde söyledikleriniz çok güzel. Bloguma yer verdiğin için teşekkür ederim Momentos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      A hahahah çok tatlısın :)) Bu benim için de çok keyifli bir şey, bunca yıldır blog dünyasındayım, eski tanıdıklarımın çoğu bıraktı bloglarını ama yeniler için bir güzel bir motive olur diye düşünüyorum.
      Ben teşekkür ederim yoğunluğuna rağmen yine de yılmıyor ve bırakmıyorsun yazmayı :))

      Sil
  12. Çok güzel bir fikir olmuş. :) Hem blog dünyasına renk vermek hem bloğunu renklendirmek için çok bir fikir. Ağzına sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix,
      Çok teşekkürler, böyle düşünmene çok sevindim. :)
      Sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  13. Spotify ile tanışmam senin ilk yayınınla olmuştu. İkincisinde yer almak ne hoş bir sürpriz. Tanıdığım pek çok dost da oradaydı. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adadenizi,
      Beğenmene ve yayınları dinlemene sevindim. Zaten bilinen bir blogsun ama minicik tanıtım katkım olduysa ne mutlu :))
      Denizde gittikçe büyüyen hareler gibi önce yakınlarımda olan blogları tanıtıyorum ama gittikçe tanımadıklarımızı da yayına alacağım.
      Çok teşekkürler yorumuna. :) Sevgiler,

      Sil
  14. Çok güzel bir fikir, çok güzel bir dayanışma örneği sevgili Momentos. Kutlarım seni. Seçkilerin de harika. Emeğine, yüreğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız,
      Beğenmene sevindim, blog dünyası büyük bir site gibi adeta ve sitedeki her sakini tanıştırma partisi bir nevi bu program :)
      Yorumuna ve desteğine çok teşekkür ederim.
      Sevgiler benden <3

      Sil
  15. ya inanmıyorum yeni öğrendim podcast yaptığınızı :) simdi dinledim yalnız ses tonunuz muhteşem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melgraf,
      Ne güzel bir dinleyici blogger daha kazandım :)) çok teşekkür ederim yorum ve övgünüze. Sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  16. Görsele bayıldım. Siz mi yaptınız? Öyleyse emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Hoş geldiniz :) Evet, çeşitli yaprak, bitki gövdeleri, sapları ve çiçekler ile yapıyorum bu çalışmalar. Beğenmenize çok sevindim. Teşekkür ederim.

      Sil
  17. Şu an yorum yazarken radyo Momentos u dinliyorum keyifle🙂. Nacizane bir şey söylemek istedim. Blog tanıtımları çok olunca yarısından sonra biraz dikkatin dağıldı 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkatim yazacaktım 😅

      Sil
    2. Derya,
      Çok haklısın, o yüzden sonraki porgramlarda sayıyı azalttım. Benim için de onca bloğu detaylı incelemek ve notlar edinmek epey zamanımı alıyordu. :))
      Çok teşekkür ederim fikrini ilettiğin için canım :)

      Sil
    3. Cümlenin gidişine göre göz onu doğru algılıyor merak etme :)))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H