29 Mayıs 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵






Bugünün müzisyeni Portekiz' li Rodrigo Leão, 15 Ekim 1964 doğumlu, müzisyen ve söz yazarıdır. 1980 lerde grup üyesi iken, 90' lı yıllarda  kariyerine solo olarak devam etti ve albümleri listelerde 1 numaraya ulaştı.

Uzun yıllar çeşitli müzisyenler ve şarkıcılarla çalıştı. Leão' nun müziği, Lee Daniels' ın Oscar adayı tarihi draması 'The Butler' ve Antonio Barreto' nun 'Portekiz - A Social Portrait' adlı TV belgesel dizisi de dahil olmak üzere film ve dizi müziklerinde de yer aldı. Ayrıca mobil eğitim uygulamaları Art Legacy ve ödüllü tarih uygulaması 'Back in Time' için müzikler besteledi.

Bestelerini dinlerken şiirsel havasından etkileneceğinizi düşünüyorum. Eserlerinin çoğunu internette bulup dinlemenizi tavsiye ederim.

Keyifli pazarlar,






{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-





24 yorum:

  1. Bu parça ayrıyetten benden herkese gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Şu an balkonda salıncağa gömüldüm ve bu müzikle kendimden geçiyorum. Güneş dışımı, müzik içimi ısıtıyor 🧡🎵 Teşekkürler Momentoscum 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Ah salıncak dedin ve ben bittim <3 :)))
      Benden de teşekkürler :)

      Sil
  3. Hemen bulduğum albümlerini indirip, mini müzik çalarıma yükleyeceğim çünkü pazartesi olacağım noktada çok işe yarayacaklar. Kendisini tanımıyordum ayrıca, teşekkürler Momentos:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraneros,
      Yaşasın Amasya seyahati nihayet gerçekleşiyor galiba :)))
      Keyifle olsun her şey her nerede olursan ol :) Sevgiler,

      Sil
    2. Momentos,

      Amasya değil, daha heyecan verici bir durumun finali için yarın sabah bir köydeyim:)

      Sevgiler.

      Sil
    3. Aaa anladım 😊👍👏👏👏👏 harikaaaa..
      Heyecanla bekleriz yayını 🤗

      Sil
  4. Tam sıcak mevsimlere hitap eden bir şarkı. Keyifle dinledim, teşekkürler Sezer. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Harika bir pazar geçsin o zaman müziklerle.
      Sevgiler Duygucuğum. :)) <3

      Sil
  5. Fransız filmlerinin o sıcak havasını estirdi sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adadenizi,
      Gerçekten söylediğin gibi bir etkisi var...
      Keyifli dinlemeler :))

      Sil
  6. leao, pikiki, dinlerims :)

    YanıtlaSil
  7. Bir pazartesi ofis sabahına pek yakıştı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Bütün bir hafta müziğin su gibi akışıyla geçsin :)))
      Sevindim beğenmene.

      Sil
  8. Akordiyon ve kemanın birlikteliği müthiş. Keyifle dinledim, şimdi tekrar yaptım :) Çok teşekkürler canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Akordiyon zaten başlı başına neşeli bir müzik aleti :)
      Oh keyifler daim olsun canım. Sevgiler gönderiyorum. :))

      Sil
  9. Bayıldım, bu arkadaşın adını kafama kazımam gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Ah beğendiğiniz için çok mutlu oldum :))))

      Sil
  10. Portekiz müziğini de dilini de seviyorum oralarda yaşamak isterdim 💃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Haklısın, ben de dünyaya hakim olmuş bu dili seviyorum. Müzik zaten hayatımın mihenk taşı :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H