5 Eylül 2021 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵









"Bravo, duygularımı incittiğin için alkışlamama izin ver." 
diyor şarkısında Diego. 

Duygulu bir flamenko bestenin, caz esintileri içinde Diego el Cigala' nın sesi bir anda ele geçirdi aklımı ve kalbimi. Benim için çok değerli bu şarkı.

Çünkü bu şarkıya ulaşıncaya kadar kaç eser dinlediğimi, karar verdiğimi ve kararımı bozup, tekrar aramaya devam ettiğimi görseydiniz anlardınız. :) 

Bu pazar buğulu bir İspanyol erkeğinin sesi ile güne selamımı gönderiyorum. Sanırım gün boyunca da dinlemeye devam edeceğim.

Keyifli dinlemeler...








{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-



not: kullanılan gif buradan alıntıdır.




20 yorum:

  1. Bu kez gözümü sizin güzel müziğinizle açtım, sayenizde güne güzel başlamış oldum. Emeğinize sağlık, mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kaystros Tyrha, bol müzikli ve keyifli bir gün olsun o zaman. Teşekkür ederim müziğime katıldığınız için :)

      Sil
  2. Çok çok güzel Momentos. <3
    Bayıldım!
    Bu tarz şarkıları çok severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında,
      Ah ne mutlu oluyorum bilsen, sizlere de hitap ettiğinde seçtiğim müzik. <3 Gün boyu sana da eşlik etsin o zaman albümün tamamı. Sevgi dolu pazarlar diliyorum :)))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ah KuyruksuzKedim <3
      Kalbime dokunanların, düşündüğüm insanların da kalbine dokunduğunu duymak beni kanatlandırıyor. :))

      Sil
  4. Bu arada "Kuyudan Çıkan Gerçek" podcastini dinledim. Daha önce okumuştum ama senin sesinden dinlemek ayrı bir güzel oldu. Sesine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım KuyruksuzKedim,
      Beğenmene çok sevindim. :) Bazı günler sesimde çatallaşmalar oluyor, sesi açana kadar uğraşmam gerekiyor o yüzden "sesine sağlık" dileğine bin teşekkür ederim :) <3

      Sil
  5. Bu kadar çabaya değen güzel bir pazar müziği olmuş, teşekkürler:) Sözlerini anlamasam da (yazdığınız kadarı hariç) dışarıda her an yağmaya hazır, bulutlarla dolu gökyüzünü izleyerek dinlemek keyif veriyor:) Mutlu pazarlar, saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Ah çok kıskandım yaşadığınız şehri :) "yağmaya hazır bulutlarla dolu gökyüzünü" nicedir bekliyorum. Ve evet haklısınız böyle havada daha da mükemmelleşir nağmeler. Beğenmenize çok mutlu oldum. Harika bir pazar dilerim. :)

      Sil
  6. Telefondan göremeyenler Web sürümünde açılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terspabuçlar,
      Bu teknik bilgi için teşekkürler :) Sevgiler,

      Sil
  7. "Bravo, duygularımı incittiğin için alkışlamama izin ver." Bu söz güzelmiş, müziği de dinliyorum. :)
    Mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu Emanet,
      Bir şarkı sözü için harika bir giriş cümlesi değil mi? Beğenmene sevindim. Güzel pazarlar :)

      Sil
  8. Bu kez atlamadım şarkıya, yayına çıktıktan bir kaç dakika sonra görmüştüm oysa. Bilmediğim bir sanatçı, altındaki yazıyı bile okumadım. Dedim İspanyol, derin... *Günün ruhları dürtükleyen saatlerini bekle... Önce al sırt çantanı at kendini sokaklara. Dönüşte uzun upuzun bir telefon konuşması ki ne keyifli ne gülüşlü ne özlemekli. Değdi mi beklemek? Değdi... fena değdi hem de. Julio İglesias'la büyüdük sonuçta, bir yanımız romantizm.

    Muhteşem şarkı.

    Teşekkürler Sevgili Momentos:)


    *İfade Adalet Ağaoğlu'nun yıllar yıllar önce okuduğum Romantik-Bir Viyana Yazı adlı romanındandır, kullanmaya bayılırım ve bıkmam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Buraneros,

      Sanki bu yazılan pazar sabahını yaşamış gibi oldum. :)
      Beklemenin ödülü diyorsunuz yani şarkı için. Eyvallah... mutluluk işte budur bence! kısa ya da uzun yazılan geri dönüşler ve fikirler.

      Ağaoğlu enfes söylemiş "günün ruhları dürtükleyen saatleri" demekle. Paylaştığınız için teşekkürler. :)

      Sil
  9. İlkaycığım,
    Flamenkonun nağmeleri benzer duygusu veriyor belki de. Dün gün boyunca albümü dinledim ben de.
    Güzel bir hafta olsun okulunda inşallah :))

    YanıtlaSil
  10. Aa öyle mi? :)) iyi bari sevindim :)

    YanıtlaSil
  11. cigala mı yani bizim ciguli :)

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H