3 Şubat 2019 Pazar

Hız ☇ 2







Evdeki işlerini bitirince, bilgisayarın başına geçti. Maillerini kontrol ederken, "onun" gönderdiği mesajı da gördü. Açıp baktığında, telefonda söylediği cümleden  pek farklı bir şey olmadığını, "biz farklı düşünüyoruz, o yüzden seninle görüşmek istemiyorum" diye yazdığını okuyunca şöyle bir düşündü.

Yıllarını tıp eğitimine harcamış bu şahıs, özel hayatında zamansız girişimlerde bulunduğundan uzmanlık sınavını geçememiş ve plasiyer doktor ünvanı ile geçen yıllarda ezilmiş, yaş 60 a gelince, kaybettiği sağlığını ve senelerin acısını kelleşen kafasına yapıştırdığı bir kaç tel saç ile çıkartıp, internetin nimetlerinden olan tanışma sitelerine kaydını hızlıca yaptırırken, yanına en genç ve dirisinden birini hayal ediyordu.

Tanışmanın ilk yarım saatinden sonra, karşı tarafı kendi problemleriyle bunaltıp, bundan sonraki yaşam için, hemen, kesin ve net bir cevap bekleyen bu şahsın, boşa geçecek bir dakikaya bile tahammül edemediğini anlamış ve ordan ardına bakmadan kaçmanın planlarını yapıyorken bulmuştu kendini.

Aralarındaki takvim uyuşmazlığını en uygun dille ona nasıl anlatırım diye düşünürken, onu rahata erdirecek bir durum oluşmuştu işte. 

Bu hız ilk defa onun işine yaramıştı.


-bitti-

{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




14 yorum:

  1. Bazen eski yazıları eşelerken, onları derlerken yeni yazıların alt yapısı oluşuyor. Bir an önce teknolojik sıkıntını aşıp keyifli yazılarını daha sık yazman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Nessuno.. farklı zaman dilimlerinde ele alındığında daha farklı bakış ve anlatım ile de süslenebiliyor dil. Bu dileğine amin diyorum. Çok teşekkürler 🤗

      Sil
  2. Az once eşime dedim ki;şu kadın da olmasa bana bu güzel müziği kim dinletecekti❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, ne guzel.. bu sabah mutluluk sebebim oldun Kiremithanem 😍😙

      Sil
    2. Hiç bir şey yazmasan bile en azından günün müziği diye bir yayın paylaş❤

      Sil
    3. Aslında iyi fikir.. laptop tamirdeyken yapacaģım en akıllıca şey bu olur sanırım.. 😍😙

      Sil
  3. Şu en genç ve diri olayına da ben takıyorum kafayı biraz aslında, neyse müzik enfes daha ne olsun! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver sevgili Şef, o insanlar eninde sonunda o hıza yetişemeyip tıkanacaklar.. herkesin seçimi 😏 beğenmene sevindim canim 😍😙

      Sil
  4. hım iyi çözüm olmuş. müzik için saool bilmiyoduum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızlı ve temiz çözüm 😉 sağol beğeni için 🤗

      Sil
  5. Bazen yıllarca uğraşıp didindiğin şey bir anda biter.İstifa dilekçemi tebliğ edince ben de bu konuda düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, o karara gelebilmek epey zor. Ama en kötü karar bile yıllarca sürüncemede kalmaktan iyidir değil mi? Yaşadığın durum aslında seni birkaç adım daha öne taşıdı izlediğim kadarıyla 👍👏

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H