31 Ocak 2019 Perşembe

Hız ☇






"Sporumu yaptıktan sonra ararım" diye düşündü. 45 dakika boyunca vücudundaki toksinleri ve telefonda konuşacağı konunun gerginliğini üstünden attıktan sonra duşa girdi. Kendini iyi hissediyordu. "Umarım o da bu sabah böyle hissediyordur" dedi. 

Telefonu eline aldı ve arayacağı ismi bulduktan sonra ara tuşuna bastı. Telefon üç kez çaldı tam açmayacağını düşünürken, "Merhaba" dedi. "Nasılsın bugün?" diye sordu hemen. "İyiyim ancak ben seninle artık görüşmek istemiyorum, sana bir mail yolladım, lütfen posta kutuna bak, iyi günler" dedi ve kapattı. Bu kadar hızlı telefon görüşmesi yapmamıştı hiç, yüzünde alaycı bir gülümseme kalakaldı. 

"Eh" dedi sonra yüksek sesle, "çabuk gelen, çabuk gidermiş, isabet oldu !" 

Kalkıp radyoyu açtı ve çiçeklerini sulamaya başladı.





{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-



not: tekrar yayındır.

14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sevgili Sibel bu kısacik bir anekdottu.. maalesef hala bilgisayarim yok ve eski yazılardan yayın yaparak blogu canlı tutmaya çalışıyorum. Belki bir minik devam yazabilirim senden cesaret alarak. Teşekkür ederim yorumuna. 😊😍

      Sil
  2. Çok başarılı bir anekdot. İnsan gerçekten devamını merak ediyor. Devamı gelirse mutlaka okuyacağım. Sevgilerimle. 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Berlin 😊 ne zamandır uğrayamadım size de, blogları cepten dolaşmak çok sevimsiz ve zor geliyor.

      Yazıyı beğenmenize sevindim, devamı üstünde çalışayım bari, okuyucuların istekleri şevklendirdi 🤗 sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  3. Mail de ne yazmış merak ettim şimdi :))
    Selamlar, nasılsınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba filmgundemi 😊 iyiyim şükür, ancak önceki yorumlarda da yazdığım gibi kullandığım aletle ilgili sıkıntım var. Ziyaretlerim sekteye uğradı maalesef 🙁

      Bu yazının devamıyla ilgili bir çalışma gözüküyor bana sanırım. Merakları gidereyim bari 😍 sevgiler,

      Sil
  4. "Ooooo" dedim hiç beklemiyordum doğrusu, o kadar uzun zaman yazmadın ki, tekrar senden bir şeyler okumak hoş bir sürpriz oldu bu akşam :) Arkası gelsin Momentos, bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah.. ben de sular seller gibi yazmak istiyorum cidden.. en azından eski yazının devamı niteliģinde bir seyler çiziktireyim. Sagol Nessuno. 😊

      Sil
  5. Yazınız çok güzel olmuş bende sizi iadeyi ziyarete beklerim.
    https://devyemekevi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretinize.. hemen geleceğim bloğunuza. Sevgiler 😊

      Sil
  6. Böyle bir telefon görüşmesi ben de şok etkisi yapar :) Okurken bile şaşkına döndüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, bende de yapar. Ama boyle insanlar var mı diye sorsan, var derim 😊 teşekkur ederim yorumuna. 😍

      Sil
  7. Gercekten cok hizli bir görüsme olmus. Umarim bilgisayar isini en kisa sürede halledersin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah önümüzdeki hafta sonuna doğru elimde olacak Derya 🙏👍😊😍

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H