7 Şubat 2019 Perşembe

Gece müziği 🎼🎵🎶♩







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-








11 yorum:

  1. Sevgili İlkay hoşgeldin.
    Ben de ozellikle yazı yazarken ve birşeyler okurken enstrümantal müzik isterim arka planda. Blogda kullanmak için de gerekli oluyor. Sizler de bazılarını beğenince çok keyifleniyorum. Yorumun için çok teşekkürler. 😍😊💖

    YanıtlaSil
  2. Mimlendiniz...Cevabınızı bekliyorum...https://hatayyemektariflerim.blogspot.com/2019/02/mim-1-benim-sinemam.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, teşekkur ederim mim için. 😊 bloğunuza gelip yorum bıraktim. Sevgiler,

      Sil
  3. Önce bir hafif müzik, ardından değerli arkadaşım gelir... Müzik hafızamın tehlikeli boyutlarda olduğunu yazmıştım. Ama bu fobimi yardımınla yeniyorum galiba. Nefis bir müzikti. Sevgiyle kucaklıyorum seni canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı arkadaşım 😊 müzik terapidir aynı zamanda. İnşallah bu ziyafetlere bedeninde uyum sağlar yavaş yavaş. Bu arada şiirine yorum bıraktım. Eline sağlık. Sevgiler sana canım. 💖

      Sil
  4. Senin güzel müziklerini özlemisim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saģol Deryacığım.. mutlu oluyorum sizler beğenince 😊😍

      Sil
  5. geçen günkü müziği bloguma koydum düün :) bunu da dinliycem tişkir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel.. gelip bakayım hemen.. ben de tesekkür ederim sevgili deep 😊

      Sil
  6. makbule abalı uçun kuşlar sizi mimlediii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla haberim yok.. sağolasın haberci deep 😊🤗

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H