17 Temmuz 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵






Bugünkü konuklar Marsilya' dan.
Grup adı : Deli Teli

Arthur Bacon/synth-vokal, Anastasios Tsitsivakos/buzuki-vokal, Christos Karypidis/bas-vokal ve François Rossi/davul' da birbirlerine eşlik ediyorlar.

Youtube' da "Dünyadan Sesler" isimli kanalda, onlar hakkında şöyle bir açıklama bulabildim sadece :

"Marsilya merkezli grup, bir zamanlar Atina'yı ateşe veren bir dizi unutulmuş hitleri bulaşıcı bir enerji ve ince bir dozla Akdeniz dramasında icra ediyor.
Yarım yüzyıl önce, Fransız denizciler “Yéyé” sesleriyle dans edip Beatles veya Pink Floyd'u kurcalarken, kıyı şeridinde bambaşka bir sahne yaşanıyordu: Yunan müzisyenler, müziklerini rock’n roll ve Latin Amerika etkisiyle harmanlarken tipik “Laiko” tarzını doğurdular. Güçlü elektronik buzukileri ve Farfisa orgunun ayırt edici sesiyle Deli Teli, 60'ların sonları ve 70'lerin başlarındaki Çiftetelli/Laiko şarkılarını yeniden ve kendi üsluplarında günümüze taşıyor."

Bu tınılara doymaz ve grubun çiftetelliyi anımsatan şarkılarını dinlemek isterseniz hemen şuraya tıklayabilirsiniz.

Keyifli dinlemeler,





{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-






20 yorum:

  1. Günaydın 🤗 Dün dinleyemedim ama şimdi dinleyince haftaya güzel bir başlangıç oldu 😃 Güzel haftalar dilerim Momentoscum 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Haftaya enerjik başlamışsındır böylece :))
      Öperim yanaklarından :)

      Sil
  2. Çok güzelmiş. Hatta linkini benim oğlana da atıyorum. Güzel müzikleri paylaşıyoruz da birbirimizle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adadenizi,
      Akdeniz müziği çok neşeli oluyor. Paylaşmana çok sevindim :) hayat acı veren yanlarına en iyi katlanma şekli.

      Sil
  3. benim için pazartesi müziği oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Monarosa,
      Ah ne güzel, neşeli ve enerjik bir hafta olsun o zaman :))

      Sil
  4. Hihihi çok güzel ya, çok tatlı sevdim. :)

    YanıtlaSil
  5. Marsilya görmeyi çok istediğim bir yer, haliyle ilk o çekti dikkatimi. Ve müzik garip bir şekilde tanıdık bir tını. Benim ziyaretler de yazılar da aylık olmaya başladı. Hazır gelmişken gezineyim biraz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evren,
      Ah benim de öyle <3
      İnşallah gitmek görmek nasip olur. :)

      Sil
  6. Önce açıklamayı okudum ama ne dinleyeceğim konusunda fikir sahibi olamadım. Çiftetelli bildik ama bu müzik bambaşka. Yeep nidasını ve rock'n roll tınılarını şarkıda yakalamak hoşuma gitti. :) Şarkıyı dinledikten sonra açıklama anlam kazandı diyeyim.
    Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Grupla ilk karşılaştığımda, grup isimlerinden dolayı Türk zannettim ben :) Her şeyiyle çok ilginç geldi, şarkı da öyle.
      Dinleyip yorum yazdığın için ben teşekkür ederim Zülalciğim. :)

      Sil
  7. Off süpermiş müzik:)
    Bana da hep pazartesileri dinlemek nasip oluyor:))
    Iyi de oluyor haftaya hazırlık motivasyon sağlıyor, sagol canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DüşTasarımcısı,
      Olsun, hatta daha iyi bence de, enerjik bir giriş ypaılmış oluyor. Bir çok arkadaşımız aynen senin gibi :)))

      Sil
  8. Favori müziklerimden biri Yunan müziği. Deli Teli'yi bilmiyordum. Bilmediğim ne kadar çok grup var daha kim bilir?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Ben ilk karşılaştığımda Türk grup gibi geldi ama değilmiş. :) Gerçekten de müzik alanı derya deniz :)

      Sil
  9. Bizim tınılarımızı andırıyor grubu sevdim :)

    YanıtlaSil
  10. Çok keyifli severim bu tarzı ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Bize çok yakın ve sıcak gelen bir tarz :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H