8 Temmuz 2022 Cuma

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 11 📻






Radyo Momentos' da bu hafta 11. sini yayınladığım "Blog Dünyasında Bu Hafta" programı var. Konuk bloggerlar hazır sizi bekliyor. 
Dinlemek için tık tık lütfen.



İkinci radyo yayını için sizlere, belki de kadim zamanlardan beri kullanılan bir kelimenin, günümüze kadar kulaktan kulağa söylenerek nasıl değişime uğradığı ile ilgili bir konuyu seslendirdim. 
Dinlemek için tık tık lütfen.










{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-




not: gif, Yandexten alıntıdır.




25 yorum:

  1. Eski Usul'ün hayranıyım! Yenal Bey'in gazeteci olduğunu hattâ İlber Ortaylı ile çok ses getiren çalışmalarının varlığını daha birkaç ay öncesine dek bilmiyordum, ne kadar zengin içerik hazırlayabilen bir blogger arkadaşımız diye okuyordum :)) Hiç "hakkımda" kısmına bakmamışım her zamanki gibi! Kendisinin bir de kitaba çevirdiği "Tuhaf Zamanlar" isimli bloğu var, o da içerik ve anlatıdaki tat olarak çok çok başarılı.
    Bu seriye gerçekten çok emek veriyorsun Momentos, ellerine gözlerine ve güzel sesine sağlık demek istedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C.,
      Canım senin de bu yorumu yazan kalbine ve ellerine sağlık <3 Çok güzel bloglarla, daha derin tanışmalar yaşıyorum bu program sayesinde cidden.
      Bazı blogların 1 den fazla blogları oluyor onlara pek girmemeye çalışıyorum, zira kendimi biliyorum içinden çıkamam bilgilendirmenin :) Eski Usül bloğu benim de çok severek takip ettiğim bir blog. Tuhaf Zamanları inceleyeceğim.

      Danzon' u da takip etmeni öneririm. Bir akademisyen ve altyapısı zengin biri, yazılarında zaten anlayacaksın.
      Çok teşekkür ederim canım, bu yorumlar tüm harcadığım zamanlara ve emeğe değer. :) <3

      Sil
    2. hem ona hem diğer arkadaşlara baktım elbette :) hepsinin emeğine sağlık!

      Sil
    3. Merhaba,
      Öncelikle benim bloguma da podcastte yer verdiğiniz için teşekkür ederim. Taa ilkgençlik zamanlarımdan yazılara kadar gidip yorumlamanız ve kitap/sinema yazılarımla ilgili söylediğiniz güzel sözler beni mutlu etti. İnsanların bloglardan uzaklaştığını düşündüğüm bir dönemde bu podcastiniz çok değerli. Sevgiler :)

      Sil
    4. Sadece C.,
      Çok teşekkürler canım <3

      Sil
    5. Sevgili Sera,
      Blog benim ilk gözağrım, dolayısıyla ders çalışır gibi tüm zamanlara büyüteç tutuyorum incelerken. Bloğunuz çok dolu bir blog, ben de size teşekkür ederim böyle bir bloğa sahip olduğunuz ve bana keyif yaşattığınız için :))
      Sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  2. deniz kenarında olmasam da serin serin dinledim. bloglara bakınca da kendi blogum pek boş göründü. acilen "hakkımda" hazırlamalıyım galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elisabeth Vogler,
      Bu sanırım bir hissi kablel vuku :) Önümüzdeki haftanın konuğu olarak aldım bloğunu ve hakkımda yazısını acilen hazırla lütfen :))
      Bana yardımcı olmuş olursun..
      Teşekkürlerimi kalpten sunuyorum. <3

      Sil
    2. aaa, onur duydum :) şimdi gerçekten ne yazabileceğimi düşüneyim kara kara :)

      Sil
    3. Her ne yazarsan eminim ki çok doyurucu olacaktır :))

      Sil
  3. İlk önce ikinci yayınını dinledim. Hiç bir yerde denk gelmemiştim bu bilgiye. ve kendi adıma ne büyük eksiklik ki "koca karı ilacı" tabiri nereden çıkmış hiç araştırmamıştım. Sağol bu güzel yayınlar için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adadenizi,
      Benim de önüme geldi bu bilgi internette. Radyo yayınlarına başladığımdan beri algıda seçicilik olsa gerek, bu tür ilginç mevzular çıkıyor karşıma. Beğenmene çok sevindim.
      Motive eden yorumun için kalpten teşekkürler <3

      Sil
  4. müfred,
    Büyük, Ulu Karia anlamında söylenirmiş eskiden. İnternet bir derya ancak bilgileri bir kaç yerden kontrol edip öyle yayına alıyorum.
    Çok teşekkür ederim yorumunuza. :)

    YanıtlaSil
  5. 11 haftalık bir yayın, aslında ne çok blogger olduğunun da kanıtı sanırım :) Bakalım kimleri kimleri tanıyacağız sayenizde 🙏 Mutlu bayramlar 🍀🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Aynen öyle ve daha çok fazla blogger var yayına alacağım. :)
      Teşekkürler desteğiniz yorumunuza.
      Sağlıkla, keyifle geçen bir bayram olsun. :)) @>-----

      Sil
  6. Böyle güzel şeylerin altından Türklerin çıkması ne güzel.

    YanıtlaSil
  7. Beni konuk ettiğiniz için çok teşekkür ederim önerilerinizi dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Uzunyol,
      Hoş geldin :) Ben teşekkür ederim böyle donanımlı bir bloğun olduğu için. Önerime kulak verdiğin için de teşekkürler. :)

      Sil
  8. Bu nasıl bir dönüşüm geçirmektir yarebbim dedirtti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Gerçek bir kulaktan kulağa oyunu gibi işte :)))

      Sil
  9. Beni de bu güzel projene dahil ettiğin için çok teşekkür ederim. Kusura bakma, daha yeni gördüm. 😅🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İrem Can,
      Görmediğinin farkında değildim, Blog Dedektifi herkese haber veriyordu oysa 😂
      Desteğine ve yorumuna teşekkür ederim😊

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H