3 Temmuz 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Arianna Savall

1972 yılında İsviçre'nin Basel kentinde doğan soprano ve arp sanatçısının annesi, babası ve kız kardeşi de müzisyendir.

Katalanca, Fransızca, İngilizce, İspanyolca, Portekizce ve dünyanın diğer dillerinde şarkı söyleyen sanatçı, 1996 yılında İspanya Terrassa Konservatuarı'ndan Arp bölümünden mezun oldu ve 2000 yılında ses eğitimi aldı. Norveçli müzisyen Petter Udland Johansen ile birlikte kendi grubunu oluşturduğu 2008 yılına kadar babası Jordi Savall' ın müzik gruplarının bir parçası oldu.

Youtube'dan albümlerine ve şarkılara göz atmanızı tavsiye ederim.





{ಠ,ಠ}
 |)_) 
-”-”-



not: Sevgili Buraneros'un desteklerine teşekkürler.​




19 yorum:

  1. Bu güzel bilgi için teşekkürler. Pazar pazar kulaklarımızın pası silindi. 😅🥳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Can,
      Ne güzel, beğenmenize çok sevindim. :) <3
      Sevgiler ve keyifli bir pazar dilerim.

      Sil
  2. İyi geldi sabah sabah teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aytacrafts,
      Harika :) çok mutlu oldum iyi gelmesine. Şarkı seçerken epey inceliyorum çünkü kimsenin pazarı keyifsizlenmesin diye :))
      Teşekkürler..

      Sil
  3. Herhalde yazarından daha popüler olan örneklerden biridir Jonathan Livingston, diye düşündüm bir kez daha. Arianna'yı pazar müziğinde dinlemek daha tatlı bence... Kesinlikle çocukluğun pazar sabahları radyo başına koşma hali bu... Teşekkürler bu keyif için Sevgili Momentos, İyi ki varsın:)

    Rica ederim ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir noktaya parmak bastınız Sevgili Buraneros :) kitabın tanıtımını yaparken kısa bir an duraladım yazarın ismini söylerken :))
      Ah evet ben de radyoya koşardım kalkar kalkmaz çocukluğumdan beri ve şimdi de" yayına geç kaldım" tatlı telaşını yaşıyorum.
      Ben teşekkür ederim bu güzel yorum, yüreklendirme ve desteklerin için.
      Sevgiler, :)

      Sil
  4. pikiiii aldım listeme, teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
  5. Müzisyen bir aileden gelme sanatçı. Şarkılarına göz attım. Favorim: Adoucit La Mélodie. Yeni keşifler... Size ve sevgili Buraneros'a teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Adoucit La Mélodie şarkısını ben de beğenmiştim. Eğitimini aldığı arp' da çok özel bir enstrüman. Müzik bir derya deniz, mümkün olduğunca yeni sesler, müzisyenler peşindeyim. Sevgili Buraneros' da sağolsun desteğini eksik etmiyor :))
      Teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil
  6. Listeme ekliyorum. Sesi cok güzelmiş ve huzur veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incidennotlar,
      Değil mi? Kullandığı enstrüman kadar sesi de kadife gibi.
      Beğenmene çok sevindim canım :))

      Sil
  7. Güzel ve dinlendirici bir müzik. Arp da bu arada çok hoş enstrüman. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turgay Aksoy,
      Haklısınız, görünümü oldukça estetik, sesi de öyle. Beğenmenize mutlu oldum.
      Teşekkürler,

      Sil
  8. Sevgili İlkay,
    Youtube hangi müziklerle ilgilenirsem karşıma o tür müzik ve müzisyenleri çıkardığı için şanslıyım. Böylece arama çemberim daha fazla genişliyor. Ben teşekkür ederim ilgini çektiği ve beğendiğin için :))
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar,
      Gerçekten de öyle, haklısın. :)

      Sil
  10. Çok güzel gerçekten de youtube a bakayım şarkılarına 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Sakin, yumuşak tonlarda şarkıları. Beğenmene sevindim canım :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H