29 Nisan 2021 Perşembe

KİRALIK













Bu sabah şu denizi kirala, mavi
mavi hatırlayalım birbirimizi,
bu öğlen güneşi kirala da bir
daha soğukluk girmesin aramıza,
bu ikindi tembelliği kirala, belki
gölgesinde kedin olurum senin,
bu akşam bahçeyi kirala, elimizde
büyüsün gül, menekşe, yasemin,
bu gece uykuyu kiralarsan, rüyama
yalnız senin gözlerini konuk ederim,
bu bahar bu gövdeyi kirala, vücut
kitabında tozlandı kelimelerim,
bu ders coğrafyayı kirala, hadi
teneffüse çıkalım toprağıyla, suyuyla,
bu teneffüs bir yolculuk kirala, hiç
mola vermeden yürüyelim arkadaşlığa,
bu sefer bir yelkenli kirala, rüzgar
nereye götürürse yürek oraya,
bu yaz bu sokağı kirala, kapıları
aç, yalnızlığı yalnız bırak odalarda
 
Kiralama bu şiiri, şairin olurum yoksa!
 
 
 
Haydar Ergülen
 











{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

 

 

 

not: kullanılan gif buradan alıntıdır.

 

 

 

30 yorum:

  1. Çok güzel bir şiirmiş. Hele de doğaya hasret kaldığımız şu günlerde kelimeler çok anlamlı geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu değil mi? :)) Benim de içim açıldı okurken. Derin bir oh çektim <3

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Canım C, :) sayende bu kitabı edineceğim ve senin için de bir tane. Umarım görüşürüz de verebilirim. <3

      Sil
  3. Nasıl güzel bir şiir! Çok teşekkürler paylaştığın için Momentoscum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim <3 Ah nasıl paylaşmam canım benim siz değerli kardeşlerimle. Gördüğüm her güzelliktesiniz zaten :)

      Sil
  4. İlk defa okuyorum bu şiiri. Gerçekten çok anlamlı ve güzelmiş.

    Bugün benim blogumu kirala ve bol bol oku! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ReHiTu ben de "ilk defa" ların bloğuyum napalım :))))
      Ama senin esprin enfes ötesi :)) sabah sabah kahkahaya doydum..

      Sil
    2. Bir kişinin gülümsemesine vesile olmak ne güzel bir duygu.

      Kahkahanı birine kirala ve o da nasiplensin bundan. :)

      Sil
    3. Vallahi bravo... Haydar Ergülen görse kıskanacak bu kiralama çeşitlerini :)))))

      Sil
    4. Haydar Ergülen'i kirala ve size şiirler yazsın - okusun akşama kadar. Gününüz hoş geçsin her dâim.

      Sil
    5. Yaşşa sen Rehitu :))) güzel haftasonları.

      Sil
    6. Şiirbank da çok güzel bir tesadüf olmuş evet. Mutlu hafta sonları...

      Sil
    7. Evet değil mi yaa :)) bol kahkahalı hafta sonları olsun :)

      Sil
  5. Çok güzel bir şiir ve çok güzel son noktayı koymuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanat Penceresindeni okurken insanın herşeyi kiralayası geliyor değil mi :))) son nokta ise tam şairane :)

      Sil
  6. Harika bir şiiiiiiir buuuu👏👏👏👍. Gelen yorumlar da çok güzel 😊😊. Teşekkür ederiz Momentos 🧿👏😊🌺🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız, beğenmene çok sevindim :)) Şiirin yaratacılığı yorumlara da yansıdı :)) <3 Ben teşekkür ederim canım.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Evet deeptone, çok şeker, sıcak bir şiir başıyla sonuyla :))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. LerzanKaradan, beğenmenize çok sevindim.. çok guzel bir şiir 😊👍

      Sil
  9. Çok güzel bir şiirmiş tek kelime ile bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten, vesile olduğum için çok sevindim :))

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Adadenizi :) teşekkür ederim katılımınıza.

      Sil
  11. Mutlu bir tebessümle okunan şiir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha, bu yorum, bu şiire çok yakıştı :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H