7 Nisan 2019 Pazar

Pazar müziği 🎵






Bir pazar gününün daha içinden geçmekteyiz. Bir kaç saat sonra pazartesiye geçiş yapılacak, ömrün tekerleği bir tur daha dönecek. 

Bu şarkıyı seçtim bugün. "Ben anlarım" diyor şarkı. Ah hangimiz, bizi anlayan birini istemeyiz ya da kayıtsız kalabiliriz ki... bütün tanıdıklarım bundan yakınırken -ben de dahil-, tam da şarkıdaki gibi bangır bangır "sen öyle zannet ben anlarım" diye bağıran bir ses, ilaç değil de nedir? :)

Dışardan şarkıya eşlik ediyor bülbüller. Burdan taşınırsam sanırım bu doğa seslerini çok özleyeceğim. Kurumuş lavanta yakıp tütsüledim evi, fırında çıtır çıtır pişen sardalyaların kokusunu bastırsın diye. Minik damlalar atıyor arada hava.  Nisan berekettir, yağmurdur, toprak ve çiçek kokusudur. Yağmur da, biraz bulut da kabulümdür... nasılsa güneş o kadar uzun süre bizle olacak ki, dert etmeye değmez.

İyi haftalar şimdiden...







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-







10 yorum:

  1. Bülbül şakıması, lavanta kokusu, çıtır sardalya ooohhh se la vie ! Hiç fena değil be Momentos ! Anlayanımıza kadeh kaldırıyorum :) Anlaşıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hiç fena değil be nessuno.. yakınmak yersiz, hayat güzel.. bir de anlayan olsa di mi 😊 kalkan kadehe tokuşturuyorum ben de!

      Sil
  2. kuş lavanta sardalya oh güzel hayat yanii :) şarkıı saool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuş seslerini kayıt edip dinleticem blogda, inanılmaz bir şölen. Gelirsen sardalya da yaparım :)

      Sil
  3. Güzel seçki ve dinleti;Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim.. ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. Her zamanki gibi müzik secimin harika 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacığım 🤗💜🌹

      Sil
  5. kötü bi gece geçiriyorum. yeni bi şey yok ama iyi hissetmedim bi anda. yatakta laptop kucağımda izlenecek dizi aradım. dedektiflik dizisi bulup açtım başlayalı yedi dakika olmuş ama izlememişim. boş bakmışım. aklıma özlediğim biri geldi. uzun zamandır haber de almıyorum. profiline baktım. kayda değer bi şey yoktu. girmiyor bile kim bilir kimlerle fink atıyor keyfi yerinde ki uğramıyor sayfasına dedim. sonra kendime biraz acı çektirirek onunla beraber dinlediğimiz şarkılardan dinledim. yarım saat sonra laptopu kapatmak için sekmeleri tek tek kapatırken onun profili açık kalmıştı. baktım yeni bi şeyler yazmış. bi zamanlar yüzüm gülsün diye dinlediğim o şarkıyı şimdi dinleyemiyorum canım yanıyor gibi bi şeyler yazıp yatağında benim ona aldığım kitabı okurken bi fotoğraf paylaşmış. bu telepati değil de nedir mom? o gün senin yazında adı geçtiği aklıma düştü ve sana geldim. belki anlatacak kimsem olmadığından sana geldim. ve benim için özel bi tarih olan günü buldum. şans eseri yazın varmış bu güne ait. ve ben anlarım demişsin. sahi anlıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu,
      Gece görseydim bu mesajı cevabım daha da heyecanlı olurdu.. şimdi üstünden bir kaç saat geçmiş bir durumun sonuçlarını düşünüyorum. Kesinlikle telepatiye inanıyorum. Düşünce frekanslarımızın uzay seviyesinde olduğuna kanaatim var. Algıda seçicilikten fazlası yani. Aklımdan daha bir gün önce geçirdiğim düşüncenin kuvveti, bir gün sonra hönk diye karşıma çıkınca, kendimden korkmuyorum ama etkileniyorum. Bak, işte sende de varmış bu yeti. Kimselerin durup anlamaya vakti yok ince şeyleri ama anlıyorum/z...

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H