5 Nisan 2019 Cuma

DUYURU 📢






Bir duyurum var. Eğer şiiri, dolunayı seviyorsanız ve bir de İstanbul' da yaşıyorsanız harika bir etkinlik grubuyla tanıştırmak isterim sizi.
"Dolunayda Şiir Geceleri"
Grubun yöneticilerinden arkadaşım Sadık Öztürk, facebookta böyle bir grup açma fikrinin nasıl geliştiğini şöyle açıklıyor.


"bir avuç bisikletsever ve doğaseverin
arasındaki ŞİİRSEVERLER olarak başlattığımız;
''DOLUNAYDA ŞİİR GECELERİ'' etkinliklerimize olan ilgi
her geçen gün artmakta ve her geçen etkinlikte de aramıza,
yeni yeni katılan dostların sayısındaki artış hızla büyümekte idi.

böyle olunca da; haberleşme, paylaşma, toplanma gibi konularda
kopukluklar, gecikmeler veya zorlukların üstesinden gelebilmek için
bir feysbuk topluluğu oluşturmamız kaçınılmaz olmuştu!..
böylece kurumsallaşma yolunda ilk adımı atarak; etkinlik olmadığı
zamanlarda da iletişimimizi sürdürüp sesimizi duyurabileceğiz;
şiir konuşma, şiiri paylaşma, eski veya yeni ozanları anma,
tanıma gibi konularda bilgilerimizi, birikimlerimizi paylaşıp
şiir etkinliklerimizde de sosyalleşmemizi sürdüreceğiz...

şiire ve sanata gerçekten ilgi duyan; tüm gönüllü
dostlarımızı da burada görmekten mutlu oluruz.
yeni topluluğumuz hepimize uğurlu olsun...
:}} "


Düzenli olarak her ay yapılmakta olan toplantılara, şiir kitabını alıp gelen katılımcılar keyifle şiir seslendirmekte.   
Yukardaki linke tıklayıp, sayfada gezinmenizi ve bu ay belirlenecek toplantıyı kaçırmamanızı tavsiye ederim.

Şiirle kalın...





{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






not: fotoğraf  Dolunayda Şiir Geceleri sayfasından alıntıdır.



16 yorum:

  1. aaaa ne güzelmiş...teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, yorumunuz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Teşekkür ederim Momentos bu bilgiyi bizimle paylaştığın için... Ben gruba tıklayıp katıldım... Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir paylaşanlardan zarar gelmez :) Katıldığın dolunay gecelerinde beni anarsın. Ben teşekkür ederim nessuno Ç.

      Sil
  3. Canım. Paylaşım için teşekkürler. Şiir okuduğun yayında yorumum çıkmadı.Yanlışlıkla göndermedim mi kuşkusuna düştüm :(
    Ah nerede canım,bu dizlerim beni kıpırdatmıyor. Sevgiyle kucaklıyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ececiğim, hangi şiirdi acaba? bir kaç tane arka arkaya yayınladım. Spam kutusuna da baktım yoktu.. :(
      Bu güzel bir grup, yaz kış demeden toplanıyorlar, kimbilir bir gün yolunuz kesişir belki. Geçmiş olsun sana canım, sağlık diliyorum. Sevgiler :)

      Sil
    2. Sesli şiir okumuştun canım. Bu yayından bir önceydi sanırım. Olsun canım. Seni özledim. Sesleniriz yine :) Sevgiler arkadaşım.

      Sil
    3. Baktim tüm sesli yayınlara canım, 24 martta "ilk deneme yayını" başlıklı yazıma yorum yapmişsin yayınlamısim yanıt da vermişim.. başka yok tatlım.. 😐
      Evet sesli konuşalım bir ara. Öpüyorumm

      Sil
  4. çok güzel bir etkinlik ama facebookum yok,aramda iyi deil maalsef..güzel bir şiir olmuş,elinize sağlık efenim..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul' da yaşıyorsanız onlar size bir şekilde buluşma takvimlerini gönderirlerdi Ertuğrul bey. Herkese bir kez bile olsa, böyle bir buluşmayı tavsiye ederim. Muhteşem bir duygu.. tabii şiir sevenlere :) Teşekkür ederim.

      Sil
  5. İstanbul'da yaşasam mutlaka katılmaya gayret ederdim. Siz bizim yerimize tadını çıkarın artık :) Şiir mi daha güzel şiirsever mi bazen karar veremem ;) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ben İzmir' de yaşadığım için gidemiyorum, yoksa çoktan katılıp, güne ait fotoğraflar yayınlardım burda :)) Güzel şiiri seven güzel şiirsever diye bir başka açı getireyim o zaman :)) Sevgiler,

      Sil
  6. hımm duyurayım bunu hoş bişiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah buna çok sevinirim işte ! Ne güzel olur.. şimdiden sağol :)

      Sil
  7. Dolunaya ve şiire aşığım ama Ankara'da yaşıyorum. 3ü bir arada olmadı maalesef:) Ama ne güzel düşünmüşler bayıldım doğrusu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbet bir gün Ankarada da toplanır şiirciler 😊 vuslat baaka zamana. Teşekkür ederim yorumuna. Sevgiler Düs Tasarimcısı,

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H