15 Nisan 2019 Pazartesi

🌼🌿 İstiridye Avcısından Bahar Mimi



Bahar mim' ine davetliyim, İstiridye Avcısı tarafından. Zaten bir bahar çocuğu ve daha dün doğum gününü kutlamış biri olarak katılmam kaçınılmazdı. O halde başlayalım bakalım :)


1) Bahar bir insan olsaydı, onunla aranız nasıl olurdu?



Kesinlikle aşık olurduk birbirimize, bu kadar net ! 


2) Şu ana kadar yaşadığınız hayatın "bahar" kısmı hangi döneminiz? O dönemde neler yaşadınız? 


Mevsimsel olarak her bahar dönemi ve her aşık olduğum zaman "bahar" dı. Bana, beni sormak oldu bu :)


3) Bahar bir arkadaşınız olsaydı, onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz?



4) Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde? Varsa kimler?

2 çok yakın arkadaşım var 🙏


5)Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz, resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu?


Gelincik olmazsa olmazım.


6) Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misiniz? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı tercih edenlerden misiniz?

Sadece bahar değil her mevsim geçişinde, bedenimi desteklemek amacıyla kendime göre geliştirdiğim yöntemlerim var. Vitamin desteği, bol sebze meyve yemek ve salıncakta sallanmak. Benim sihirli yöntemim bu !

7) Baharda gitmek istediğiniz coğrafyayı da sorup mimi sonlandıralım ;)


Eğer yurtdışında bir yer ise sorulan Portekiz' i görmek isterdim. 




Ama yurtiçinde portakal, limon ağaçlarının çiçek açtığı zamanda, her hangi bir yer de olabilir. Yeter ki o kokuyu soluyayım.

İstiridye Avcısı' na güzel sorular için teşekkürler. Yapmak isteyenlere pas ediyorum.









{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




not: Yazıda kullanılan fotoğraflar pixabay.com' dan alıntıdır.​





26 yorum:

  1. Bak baharla birbirimize aşık olurduk diyen tek blogcansın an itibariyle momentoscum :) Ne güzel cevaplar kısa ve özlü olmuş. Yeni yaşın da mutluluk getirir umarım en az bahar kadar :) Çok teşekkürler cevaplar için... Bu arada Portekiz'i ben de merak ettim ;) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha.. çok net hissettiklerim valla 😊 çok tesekkür ederim dileğin ve mim için. Sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  2. ayol iyi güldim amaaa :) şimdi yaptım ben daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) güldürürüm ben insanı işte.. biliyorum geldim senin bloğa ben.

      Sil
  3. Harika keyif dolu bir mim olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim İnci :)

      Sil
  4. Ahhh gelincikler ve portakal çiçeği kokusu işte baharın diğer adı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Tigrisciğim.. o koku adamı diriltir cidden :)

      Sil
  5. Cok güzel bir mimbilmus canim nice yillara 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Deryacığım, hep beraber inşallah <3

      Sil
  6. ilginç soruları ile keyifli bir mim olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharla ilgili olan her şey keyifli sanırım :)

      Sil
  7. Muğla Akyaka tam da o yerlerden biri. Portakal, limon ve mandalinaları dalından koparıp yerdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orayı görmedim, inşallah değişmemiştir Blog Tecrübem. Seni mimleyebilir miyim? :) (vaktin varsa tabii)

      Sil
    2. Küçük şirin bir yer, değişeceğini sanmıyorum ama belli de olmaz tabi, inşallah değişmemiştir :) Tabi en kısa zamanda yanıtlamış olurum, teşekkür ederim.

      Sil
    3. Umarım :) Tamam teşekkürler bakarım bloğuna.

      Sil
  8. merhaba blogunuzu yeni keşfettim , takipteyim :).benim adım mayıs çok güzel kitaptı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Arsel, ben de takibe aldım sizi :)
      Buket uzuner' in ilk kitaplarındandır, ben de çok sevmiştim.
      Sevgiler,

      Sil
  9. Güzel mim. Bende yapacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifliydi, bekliyorum yayınınızı :)

      Sil
  10. Kullandığınız fotoğraflar gerçekten çok hoş cevaplarınızı keyifle okudum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Küçük Dünya :) Beğenmenize sevindim. Eğer yapmak isterseniz sizi de mimleyebilirim...

      Sil
  11. Aşık olmak için baharı beklemeyin Bence aşkın mevsimi yoktur Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşık olmak için baharı beklemiyorum, tam tersi her aşık olduğumda baharı yaşıyorum dedim :)))
      Ve tabii ki cümlenize katılıyorum aşkın mevsimi yok. Teşekkür ederim yorumunuza Eğitim Pınarı.

      Sil
  12. Helal olsun istiridye avcısına ne güzel mimler hazırlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimler gerçekten bloglar arası tanışıklık için de iyi oluyor. Siz yaptınız mı bu mimi? Yapmadıysanız mimlemiş olayım diyecektim :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H