24 Mart 2019 Pazar

İlk deneme yayını 👀






İstanbul/Kadıköy' de yaşarken 1996 ile 2000 yılları arasında çarşıda Sahaf Cafe, Reks sinema sokağında Triada Cafe (o zamanlar adı buydu) ve Moda burnunda -sanırım-Khalkedon Cafe-Rest. da şiir dinletileri düzenlerdim. Neredeyse geleneksel bir hal almıştı bu. Şiir yazmak kadar okumaktan da keyif aldığım doğrudur. Hani bazen birileri çıkar ve başından sonuna ezbere şiir okur ya, işte ben küçüklüğümden beri hep imrenmişimdir o insanlara. Bunu ancak Behçet Necatigil' in şiirinde başarabildim. Ve o tek şiiri de, "acaba bir ses kayıt olarak nasıl yükleyebilirim bloğa diye düşünürken, şiire fotoğrafların eşlik edeceği basit bir programla bunu biraz önce kurguladım.

İlk deneme, ilk yayın. Hadi bakalım nasıl olmuş?


Şair: Behçet Necatigil
Şiirin adı: Gizli Sevda
Seslendiren: Momentos
Video kurgu: Momentos




{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





24 yorum:

  1. canım gözlerim doldu başka bir şey yazamayacağım... benim fonda da Issız Adam - Ayla Dikmen Anlamazdın çalıyordu... Sanırım fazla geldi... neyse toparladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Nessunocuğum.. bu güzel havalar yanında, bizi bu güzel şiirler ve bu güzel melodiler mahvetti.. haklısın, ben de aynı havaya girdim birden.. Sağol varol.. :)

      Sil
  2. Çok başarılı. Çok güzel olmuş. Kutlarım.
    Bazı şiirlerde hüzün var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Behçet Necatigil hayatımda apayrı bir yer tutuyor. Nedense onun şiirlerinin genelinde de hüzün hakim. Ama yine de şiir candır, aşktır. :) Geceme sevinç verdiniz, tekrar teşekkürler. <3

      Sil
  3. Çok başarılı bir kayıt olmuş.Zevkle dinledik.Devamını bekleriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yayın, acemilikleri de olsa, kalplerinize ulaştıysa ne mutlu. :) Umarım bu işi kıvırırım :) Sevgiler canım.

      Sil
  4. evet şiir candir aşktır gerçekten 😊 çok güzel seslendirmişsin yüreğine sesine sağlık canım benim 😊 bekliyoruz devamını İnşallah sevgiler 😊🌸❤ Behçet Necatigil sevdiklerim den

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sessizkaldım, video işini biraz daha detaylı öğrenmem gerek. Okunan şiirler heba olmasın :)) Sevgiler kucak dolusu.

      Sil
  5. Sadri babam(alışık) ve kendi adıma alıyorum bu şiiri. Zaten şiir ihtiyacı olanındır değil mi. Ah be ablam...:( zaten uyku tutmuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, şiir ihtiyacı olanındır Balthus. Hem yayımladım, hem hüzünlendirdim. Off bee, bunu hesaba katmamıştım. :(

      Sil
  6. Kutluyorum;Her taraf şiir kokmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar, şiire teslim oldu.. teşekkürler Güven Serin.

      Sil
  7. Muhteşem; kutlarım çok beğendim, teşekkürler. Pek çok şair yazar ama okuyamaz; siz hem yazan hem de okuyan şair olmakla ne güzelsiniz.. Dilerim kendi şiirlerinizi de seslendirirsiniz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yorum bu Arzu hanım :) Teşekkür ederim iltifatlarınıza. Video ile harmanlayıp inşallah kendi şiirlerimi de seslendirmeyi planlıyorum. Tekrar teşekkür ve sevgilerimle,

      Sil
  8. Şiir kayıtlarını dinlemeyi çok seviyorum , bloğumda da biraz şiir biraz şarkı adlı yazımda şiir önerilerinde bulunmuştum bence kaydınız çok iyi olmuş , başarılar dilerim umarım devamı gelir 😊🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmemişim, hemen bakayım bloğuna. Çok severim ben de. Teşekkür ederim beğenine :)) Çalışmalarım devam ediyor.

      Sil
  9. Sesin ne kadar yakışmış şiire canım arkadaşım. Bence kendi şiirlerini okumalısın. Sevgiyle kucaklıyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece :) Beğenmene çok sevindim.. teşekkür ederim canım. Kendi şiirlerimi de okumayı planlıyorum inşallah. :))

      Sil
  10. ah ah yaaa reks ah kalkedon bikaç sene önce kapandı :) behçet amca. demekki sendeee şiir sesi vaaarmıış tişkirler. sesine ne sesi diyolar senin yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiyor zamanla herşey...
      benim sesime ne diyorlar bilmiyorum valla :)) Sağol deep :))

      Sil
  11. Çok başarılı olmuş. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  12. Cok güzel olmus canim tebrikler 😊

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H