10 Mart 2019 Pazar

HAYAL








HAYAL


Hep denize inen bir yolda
seninle karşılaşmayı hayal ettim.
Zaman, alabildiğine haz
mevsimse sarı yaz.


Sen yokuş çıkarken bitkin, terli
bense inişin eğlencesinde.
Görmeden geçip gitsek,
gölgelerimiz karışsa birbirine.


Bir gün tesadüf etsek esnaf lokantasında
arka arkaya masalarda otursak.
Garsondan salata istesem,
ve sen şakıyan sesime
dönüp baksan.


Kumlarda çıplak ayaklarımızla
ve ruhlarımızla yürüsek.
Ne riya, ne korku, ne de telaş
yüreklerimizden gülsek.


Ta uzaktan görseler bizi
kırmızı toz bulutu içinde
iki geçkin acemi.




M©mentos
10.03.2019








{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: yazıda kullanılan fotoğraf (instagram hesap sahibi) @sezenturkell' e aittir.



29 yorum:

  1. Ne güzel ifade etmişsin, nefis bir şiir❤️
    Ne riya, ne korku ne de telaş..,yüreklerimizden gülsek❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nuraycığım :) uzun zaman sonra ilk defa bir şiir çıktı.

      Sil
  2. güzel dizeler için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de vakit ayırıp okuduğun için teşekkür ederim Sibel :)

      Sil
  3. Ne gğzel şiir.
    Çok samimi.
    Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Acemidemirci.. sevindim :) <3

      Sil
  4. Müzik ve görseller de çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum ayrıca beni kalbimden yakaladı, yazayım istedim minnetimi <3 teşekkürler Acemidemirci.

      Sil
  5. Şiiri okuyup yukarıdaki resme de bakınca, resmen bir film canlandı gözümde. Çok beğendim. 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Berlin, bu şiir ve bu fotoğraf bana "yönetmen olabilseydim" cümlesini söyletti inan. Binlerce teşekkürler :) <3

      Sil
  6. Muhteşem, çok beğendim.Teşekkürler; tekrar tekrar okumak isteği uyandırıyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihayet şiir zamanı.. hoşgeldiniz Arzu, beni yüreklendiriyorsunuz yazma konusunda. Teşekkürler, sevgiler

      Sil
  7. Böyle güzel şiir yazabildiğini bilmiyordum. Gerçekten çok etkilendim. Kalemine, yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bloğu şiirlerim için açmıştım Kalemderi :) Blog sıralamasında "s.ö. şiir" olarak arattığında karşına çıkıyor benimkiler. Sonra şiirin sözü bitti, düz yazılara geçtim. Nihayet uzun zaman sonra canlandı yine şiir, tıpkı bahar gibi :) Teşekkür ederim beğenine canım. <3

      Sil
  8. Müzikten,dizelerden etkilendim;Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeninize teşekkür ederim Güven Serin, Saygılar

      Sil
  9. Ben de bu yeteneğini yeni öğrendim.Ne kadar da güzel bir şiir.Bahar mevsimine de yakışır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında daha önce lakırdısı geçmişti ama ben epeydir şiir yazmayınca unutuldu doğal olarak Yurdagülcüğüm :) Teşekkür ederim ne güzel geri dönüşler alıyorum.. bahar zamanı - şiir zamanı <3

      Sil
  10. şiir de resim de ne güzeel içim ferahladııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tatlısın deeptone 😊 sevgiler sana ❤

      Sil
  11. Cok güzel canim 🤗🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim.. teşekkurler Deryacığım 😍🌷

      Sil
  12. Çok güzel dizeler , kaleminize sağlık 😊🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Gizem 🙋 beğeni ve yorumunuza çok teşekkürler. ❤

      Sil
    2. Hoş buldum 😊🌿

      Sil
  13. mesela kuru söylesem ben, mesela yaş söylesen sen, mesela yan masadan bir meyva alsak, göz de kırpsa bize madrabaz, silindirden şapka çıkarsa aliki aliki gidinin gidisi. bu sabah karıştığımız yokuştan aşağı bıraksak gölgeleri. ya dans ? dansı unuttun mu ? hiç unuturmuyum. duvarda dans etse gölgeler. Unutma! ne zaman boş bir duvar görsen beni hatırla !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şiir-yorum sadece bu sayfada kalırsa haksızlik olur Nessuno 😊 enfes !
      Teşekkürler 👍👏👏👏👏

      Sil
  14. Şiir ve fotoğraf ne güzel uymuş :)) Denize inen bir yolda olmak istedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hissettirdiği duyguya sevindim 😍 çok teşekkür ederim 🤗🌷

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H