22 Mart 2019 Cuma

Bahar 🌷❤ aşkına






Baharın gelişiyle uzun zamandır göremediğim sincap' ı nihayet bugün gördüm ve üstelik cep telefonuyla alelacele bir kaç kare fotoğraflayabildim.  O kadar hızlı ki çektiğim karelerden ancak bu 2 tanesi görmeye değer çıktı maalesef. 




ters açıdan ancak bu kadar olabildi.

Kallavi bir fotoğraf makinesi ile çekilen ise,
bu ve alttaki 2 karede anlaşılıyor elbet. 







Güzellikler eksik olmasın gözlerimizden 🌷







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




not: fotoğraflar ​M©MENT©S​ a aittir.​



23 yorum:

  1. Doğa fotoğtafları her zaman çok güzel, emeklerinize sağlık.

    Bir de sizin yazılarınızn pek güzel. Kısa ve öz. Konu anlaşılıyor.
    Yazarken bu bana uymuyor; ama okurken çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tatlısınız Acemidemirci :) bazen ben de "çok mu kısa oldu acaba?" diye düşünüyorum cidden. Her seferinde de aynı şey oluyor. Teşekkür ederim bunu yorumda belirtmenize, sağolun. <3

      Sil
  2. Sincap ne tatlı öyle ya , çektiğiniz fotoğraflara baktıkça içim açıldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dut ağacından tadımlar yaptı kerata ve hoplaya zıplaya gitti. Teşekkür ederim Gizem. :)

      Sil
  3. Ya kardeş zavallı kedicik saklanmış işte.Ne var paparazzi gibi fotoğraf çekecek.özele saygı lütfen ;) :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahahah... valla doğru dediğin Camgüzeli :) kendimi o camdan o cama koştururken gördüm ben de. :)) Sevgiler,

      Sil
  4. ayyy bahar şiriniiii ooo :) şarkı saool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla onunla tam oldu bahar :)) beğendin mi şarkıyı? <3

      Sil
    2. son yazıma koyduum hıhım :)

      Sil
    3. Aa çok sevindim 👍😍

      Sil
  5. Sanırım fotoğraf çekme yeteneğiniz de var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Birbaşkagezgin :) bilmem, hevesim var diyeyim, değerlendirme sizlere ait :) @>---

      Sil
  6. Beğenmenize sevindim İlkay :)) teşekkür ederim yorumunuza. <3

    YanıtlaSil
  7. Çok iyi yakalamışsın.Tebrikler valla :)

    YanıtlaSil
  8. İninden çıkan sincap cebe girmiş tüm hızıyla Momentos da onu cebinde saklamaya söz vermiş. Az gitmiş uz gitmişler İzmir sokaklarında "bu gelen sincaplı Momentos" değil mi diye sormuşlar görenler birbirlerine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hoooo.. sevdim bu sincaplı Momentos lakabını.. yihhuu yaşasın. lakap babası Nessuno 😁 iyi de bu Ç de nesi? Behzat'ın Ç'si mi? 🤔

      Sil
  9. Herkesin bir tarzı var canım arkadaşım. Kimi sınırlı kelimelere kocaman anlamlar yerleştirir. Kimi abartılı anlatımlarla paylaşırlar bir kuşu, böceği ve çiçeği. Sadece onlardan ibaret değil ki hayvanlar ve bitkiler... Bu durum da, konuyla ilgisi ve merakı olmayanı kaçırtır. Senin her şeyin ölçülü ve güzel.Sevgiyle kucaklıyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ececiğim.. haklısın.. bazen insanın içinden "dolup da taşan" durumlar olur, kelimelere bile sığmaz insan. Kendini ifadesi çeşitlenir. beni biliyorsunuz, blogda olmazsa olmazım yazı ise, yanında müzik ve resim de mutlaka olmalı. Bütünleşmiş gibi hissediyorum. :) Teşekkürler ziyaretin ve yorumun için. Sevgiler benden sana :)

      Sil
  10. Bizim bahcede de var bir sürü sincapcik, cok sevimliler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları çok cana yakın oluyor ya da alışmış oluyor insana, kaçmıyor.. fotoğraflayabilirsen görmek isterim :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H