24 Kasım 2022 Perşembe

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 31 📻





Yeni bir "Blog Dünyasında Bu Hafta" programında birlikteyiz. 

Düzce' de meydana gelen 5.9 (bazı bilgilere göre 6) şiddetindeki sarsıntı sonucu yetkililerce 1 ölü, 37 yaralı olduğu söylenmiş ancak İstanbul, Sakarya, Bolu, Zonguldak ve Bursa' da da hissedilen sarsıntılar sonucu paniğe kapılan bazı vatandaşların da yaralanmasıyla toplam sayının, 93 e çıkmış olduğu haberlerde iletildi.  Umarım evlerinde hasar olan kişilere yardım eli uzanmış ve yaralar sarılmaya başlanmıştır.

Düzce' ye ve tüm Türkiye' ye geçmiş olsun diyorum.

Program konuklarını öğrenmek için buraya tıklayınız lütfen.






{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-







12 yorum:

  1. Herkese geçmiş olsun, daha kötülerini görmememiz dileğiyle. Vefat eden vatandaşımızın ailesine de sabır diliyorum. Umarım yaralılar bir an önce iyileşir. Yüreklerimizdeki, evlerimizdeki hasarları nasıl düzelteceğiz onu bilemiyorum gerçi.

    Şükürler olsun ki bizde ciddi bir durum olmadı. Süresi çok korkuttu, bir türlü bitemedi.

    Programı dinlemeye geçeyim şimdi ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah vulnicure,
      Çok geçmiş olsun :A İstanbul' da 99 depremi, İzmir' de de epey yıkıma sebep olan sarsıntıyı yaşayan biri olarak çok iyi anlıyorum. Maalesef o korku, tedirginlik duygusu uzun süre terketmiyor insanı.
      Hepimize geçmiş olsun diyorum. :F

      Sil
  2. Tüm ülkeye eçmişler olsun sevgili Momentos. 6 şiddetindeki depremin, alınması gereken tedbirleri ilgilelere hatırlatacak kadar güçlü olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru düşünüyorsun Sevgili Yıldız ama yönetimde olunca düşünülemiyor sanırım. :(

      Sil
  3. Herkese çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun. Ölüm gerçeği ancak böyle anlarda insanın aklına geliyor.
    Emeğine sağlık Sezercim, yayınların çok güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Duygucuğum, küçük sarsıntılarla toprak altı gerilimi azalsın inşallah :A
      Beğenin ve yorumun için <3 ten sevgilerimi bırakıyorum. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Şu kasvetli günlerde ii gelecek bu podcast o zaman çıkalım bakalım blog tura. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Evet haklısın, epey karanlık ortalık. Bu arada bugün radyoda Barış Manço' nun bir anekdotu var, neşelendirebilir. :)

      Sil
  5. Deprem korkuttu bizi. Dün akşam okulları tatil etmişler diye okudum tv de altyazı geçmişlerdi. Meğer yeni yapılan binalarda hasar varmış. Haberleri izlemeyince yengemden öğrendim bunları. Ders almayacağız biz. Bu acı.
    Geçen gece uğramıştım bu posta tekrar gelip dolaştım arkadaşları. Güzel ve kültürlüyü yine bulamadım. Spotify de verdiğin adresi kopyalayıp yapıştırarak aramıştım. Eski de bir arkadaşımızdı. Üzüldüm bulamayınca.
    Emeklerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Ne diyorsun hem de yeni yapılan binalarda mı? Yok dediğin gibi kesinlikle ders de almayız, denetim de yapmayız, gerekli kanunları da çıkarmayız, çıkarsak bile uymayız! Haberleri izlemeyip iyi yapıyormuşum. :(
      Ah iyi ki bu yorumu yazdın Zülalciğim, çünkü o adresi yazarken hata yapmışım, hemen düzelttim. www.guzelvekulturlu.com olacak dogrusu. :A
      Teşekkür ederim sana :) :F

      Sil
  6. Ben de teşekkür ediyorum. Harika bir yazıyla karşılaştım sayende :)

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H