17 Kasım 2022 Perşembe

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 30 📻





Ve geldik "Blog Dünyasında Bu Hafta" programının 30. bölümüne. Zaman hızlı geçiyor sanki. 
50. programa gelmeden, vefat eden blogger sayısına göre bir ya da iki program yapmayı planladığımı ve bu konuda yardımlarınızı istediğimi belirtmiştim. Mail ve mesajlar gelmeye devam ediyor, çok teşekkür ederim gönderdiğiniz bilgilere. Bu yazıyı okuyup, konudan şimdi haberdar olan blogdaşlara da, gönderecekleri mesajları beklediğimi iletmiş olayım.

Bu haftanın konuklarını dinlemek için şuraya tıklayınız lütfen.





{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






9 yorum:

  1. Patlamada ölenlere Allah'tan rahmet diliyorum.
    30 hafta geçmiş bile, zaman ne çabuk geçiyor. Emeğine sağlık. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      :A umarım bu son olur.
      Gerçekten de haftalar aslında geçiyor, bizlere uzun geliyor zaman. :)
      Teşekkür ederim canım :F :)

      Sil
  2. Selamlar :) Bu haftaki blog konuklarından sadece biriyle tanışıklığım varmış. Diğer arkadaşlarımızı da takibe aldım. Paylaşım için çok teşekkürler. :)
    Ortaya ne zaman seçim konusu çıksa bombalar patlamaya başlıyor. Önceki yıllarda olduğu gibi devamı gelmez inşallah. Olan masum insanlara, ailelerine oluyor. Ölenlere rahmet, yaralılara da acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Birden fazla tanıdığın vardır diye düşünmüştüm, iyi o zaman :)

      Yok yere ölen, yaralanan insanlar ve aileleri büyük acılar yaşıyorlar ve topluma da korku pompalanıyor. Bu menfur olayların son olması temennimiz. :A
      Yorumun için <3 ten teşekkürler.

      Sil
  3. Her yeni yayını gördüğümde şaşırıyorum:) Bu kadar kalabalık mıydık diye:) Her ne kadar tüm arkadaşlarla tanışmamış olsak da blog düşkünü arkadaşların çokluğunu görmek mutluluk verici:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Ben programı 50. de bitireceğim ama sanırım daha pek çok blog var. Belki ayda bir böyle tanıtımlara devam ederim. Bloglar herkesin önem verdiği bir yer bence, o yüzden dönüp dolaşıp buraya geliniyor. :)
      Çok teşekkür ederim yorumunuza :F :)

      Sil
  4. Sadece birisini tanıyormuşum yahu, ne çok blog var. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      İleriki yayınlarda tanışıklık iyice düşebilir :)
      Teşekkürler canım <3

      Sil
  5. Sevgili Simyamist,
    Yılın son aylarına geldik ya belki ondandır. Tanıdığın bloglar olmasına sevindim. :)
    Ben de teşekkür ederim sana yorumun için <3 :F

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H