20 Şubat 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Bugün 27 yaşında, genç bir İsrailli sanatçıyı konuk ediyoruz. 
Eli Moalem, bas gitarıyla dünyaya açılarak, müzik projesinin adını 
"Eliko Bass" koyar. Ağırlıklı olarak enstrümantal müzik yapar ve her parçası farklı bir müzik tarzına dokunur. Yahudi, Arap, Türk, Kürt müziğinden harmanlanan parçaları, yaşadığımız topraklar için oldukça tanıdık.

İlk albümü Bass Around the World 2018' de yayınlanır, şimdilerde ikinci albümünün çalışmalarına devam etmekte.

Umarım dinlemekten keyif alırsınız.

İyi pazarlar,







{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-





16 yorum:

  1. Öykü müthişti, elbette ses verenden kaynaklı olarak. Ötenazi bir hak olmalı diyenlerdenim.

    Albümü spotify'dan ekleyeceğim, bugün epey planım var, gün bitiminde onları yazarken iyi bir eşlikçi olacak Eli Moalem ve diğerleri, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraneros,
      Ben de ötenazi hakkı olması gerektiğini düşünenlerdenim.
      Evrensel müzik yapan genç müzisyenleri görünce etkileniyorum. Yolu açık olsun.
      Bugün güzel bir gün, çünkü dün ve bugün cemreyi düşürüyoruz havaya. Bahar bir rüzgar uzaklığında :))
      Çok teşekkür ederim podcast ve müzik için yorumunuza.
      İyi pazarlar.

      Sil
  2. İsrail'den de sanatçılar çıkabiliyor demek ki :) melodiyi sevdim ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Oo biraz geride kalmışsınız o zaman, yayınladıklarım arasında epey İsrail kökenli müzisyen var :) Keyifli dinlemeler ve iyi pazarlar.

      Sil
  3. Merhabalar.
    Bu haftaki Pazar müziğinizi dinledim. Her pazar günü için kim bilir ne kadar zaman harcayarak ve emek vererek paylaşacağınız müziği seçiyorsunuz. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar diler, teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey merhabalar,
      Doğrusunu söylemek gerekirse evet, doğru düşündünüz :) Bugünün yayını bitti ama ben önümüzdeki hafta için şimdiden yeni bir şarkı için araştırmaya başlıyorum. Allahtan keyif aldığım bir şey o yüzden mutluyum bunlarla uğraşmaktan.
      Çok teşekkür ederim, yorumunuzla beni taltif ediyorsunuz :)
      Sağlıklı ve huzurlu bir pazar diliyorum.

      Sil
  4. Ötenazi hakkı kesinlikle olmalı. Ben Evrim'e bir çeşit vasiyet bıraktım bu konuda. Elimi ayağımı kullanamaz, yatalak olursam ya da felç, bitkisel hayat vs... Ben o şekilde yaşamak istemem, bir şekilde hayatımın son bulması için yardım etmelisin bana dedim. Onun bu konuda bakışı farklı. O temel ihtiyaçları karşılandığı takdirde yaşamaya devam edebileceğini söylüyor. Karşılıklı anlaştık ama umarım hiç gerek olmaz tabi ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Bunu bizler düşünüyor ve istiyoruz ama yasalar maalesef böyle bir durumda Evrim' i cezalandırabilir. Bunun gerçekten bir hak olduğunu düşünüyorum. Çünkü bu bir intihar değil, sağlıklı iken hayatına son vermek gibi değil. İnsanca yaşamanın sonucunda gelen ve kimseye "o haliyle" yük olmayı istemeyen birinin son arzusu.

      Umarım adalet sistemi doğru çalışırsa, bunu da destekleyecek doktor ve hukukçular da olur. 🙏

      Sil
  5. Hoş bir müzik, dinlemesi keyifliydi, teşekkürler. Sanatçının diğer eserlerine de bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakt-i Dem,
      Beğenmenize çok sevindim. :)
      Ben teşekkür ederim, iyi pazarlar.

      Sil
  6. Parçayı keyifle dinledim. Ud sesi bir başka güzel. :) Çok teşekkür ediyorum. İyi pazarlar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmgündemi,
      Bazı müzik aletlerinin sesi bizi etkiliyor :) Beğenmene sevindim Zülalciğim. İyi pazarlar, iyi haftalar.

      Sil
  7. Pazar günü müziği bir klasik oldu bloğunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar,
      Gerçekten de öyle.. :) müzik biterse yayın da biter :)

      Sil
  8. Spotify de varsa bakayım. Bunlar bize yakın gelen müzikler o yüzden seviyoruz sanırım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Aynı coğrafyalardayız ve müziklerimiz hep ortak nağmelerden. Haklısın. :))

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H