6 Şubat 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Bugünkü konuğumuz 15 Mayıs 1949 doğumlu Ersan Erdura. Kendisini "Türk Elvis" olarak tanıdı müzik piyasası.

Gaziantep' de dünyaya gelen şarkıcı, 6 yaşındayken babasını kaybedince, ailesiyle birlikte İstanbul' a yerleşmiş. Anneannesinin 11 yaşındayken aldığı gitar, onun müzikle tanışmasını sağladı. 12 yaşındayken Boğaziçi Orkestrasını kurdu. 1965 yılında Son Saat gazetesinin düzenlediği yarışmada, "En iyi Orkestra" ve "En iyi Solist" ödüllerini kazandı. 2 yıl sonra da Hafta Sonu gazetesinin düzenlediği Altın Ses yarışmasına tek başına katılıp, "Altın Ses Kralı" ödülünü kazandı.

Yayına aldığım şarkı, ergenlik dönemlerimin aşkı Elvis'ten sonra, sesini ve görünüşünü çok sevdiğim bu şarkıcıyı tanımama vesile olduğu için çok özeldir. Bu şarkı bana göre iki kişi arasında oluşabilecek duyguları en masum ve sıcak şekilde tariflemektedir. Şarkının sözlerini dinleyip de eski günlerdeki aşklarını hatırlamayan yoktur sanırım.

Keyifle dinlemeniz dileğiyle, iyi pazarlar.







{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-






24 yorum:

  1. Günaydın Momentoscum 😊 Güne bu güzel şarkıyla başlamama sebep olduğun için çok teşekkürler 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Günaydınlar canım ❤ Çok mutlu oldum 😊 her pazar emrindeyim.
      Kocaman sevgiler,

      Sil
  2. Merhabalar Momentos.
    Ersan Erdura ile bizleri geçmişe taşıdığınız, kısa bir an bile olsa içinde bulunduğumuz sıkıntılı günlerden uzaklaştırdığınız için teşekkür ederim. İyi geldi.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      Hoş geldiniz, bir an bile olsa kalplerimizi bu güzelim notalarla doldurmak iyi geliyor. Dinlemeye eşlik ettiğiniz için ben teşekkür ederim. :)
      Saygılar,

      Sil
  3. Şarkı çok güzelmiş, rahatlatıcı, huzur verici. Söyleyen kişiyi tanımıyordum. İyi pazarlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      O dönemin şarkıları cidden çok kaliteliydi. Geri dönüp dönüp boşuna coverlarını yapmıyorlar :))
      Teşekkür ederim canım, iyi pazarlar.

      Sil
  4. iyi pazarlar :)

    o kadar ödül boşuna alınmamış, ben de dinleme fırsatı buldum şarkıyı sayenizde teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Beğenmenize sevindim. :) Çok teşekkür ederim yorumunuza.
      İyi pazarlar,

      Sil
  5. çocukluğuma gittim, şu an tüm şarkılarını açtım youtubeta dinliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      Ah ben de aynen öyle hissettim. :) Çok sevindim beğenmenize :)

      Sil
  6. Eskiden ne güzel ses yarışmaları yapılır ve oradan herkesin bildiği, tanıdığı, değerli sesler, sanatçılar çıkarmış... Ben belki de son 20 yıldır sanatçı diyebileceğim bir sese rastlamadım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Çok doğru söylediniz. Şimdi "O Ses" lerden medet umuyor herkes. Bir kaç haftalığına kendini göster, onda bir şey olamazsan nasılsa Acun abi seni başka şekilde meşhur eder mantığı (!)
      İyi sesler de kendi hallerinde sakin yürüyorlar biz bilmeden.
      Teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil
  7. Çok severek dinlerdim Ersan Erdura'yı. Müzik kariyeri başarılarla dolu. Eskilere gittim sayende Momentos. Çok teşekkürler. İyi haftalar😍🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız,
      Yumuşacık sesi vardı, her şarkısında hülyalara dalardık. Aynı zamanda beyefendi bir adamdı. Güzel şeyleri hatırlattıysa ne güzel :)
      Ben teşekkür ederim canım. İyi haftalar. <3

      Sil
  8. Çok ama çok sevdiğim bir şarkıdır. Ara sıra kendime ödül gibi açar dinlerim. Ne iyi ettiniz paylaşmakla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikkatsiz,
      Hoş geldiniz, bu şarkısını ve bir de "Beni Ara" isimli şarkısına bayılırım. Ne de olsa Fikret Şeneş sözleri değmiş şarkıya. :)
      Çok memnun oldum beğenmenize.

      Sil
  9. Zaman yolculuğu denilen şeyi gerçek kılıyor şarkı adeta. Nahif ve yumuşak bir tını.Bu saatte dinlemek de hoş oldu ayrıca , teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakt-i Dem,
      Ah gerçekten de öyle. Her dinlediğimde bir anın kilidi açılıyor sanki. Elvis diye boşuna demiyorlardı kendisine :))
      Çok teşekkür ederim yorum ve beğeninize.

      Sil
  10. eski müzikleri radyo 45'likten dinliyorum, çok güzel :) ersan erdura eveet, erol büyükburç da elvis imiş :) ama en yakışıklısı sinema oyuncusu göksel arsoy imiş bencesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Erol Büyükburç' un sesi daha keskindi, Ersan Erdura kadife ses tonuna sahip. :)) hahahha sarışın diyorsun :)))) eyvallah.

      Sil
  11. Evet, ne güzel müzikler, ne güzel sanatçılar vardı. Eskileri anmanız harika. Sessiz, efendi kendi halinde güzel müzik yapan bir sanatçı olarak kalmış aklımda. Bu en güzel şarkılarından biriydi, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Gerçekten de dönemimiz şarkıcıları muhteşemdiler. Şarkılar deseniz hepsi birbirinden değerli ve günümüzde kapış kapış gidiyor yeni şarkıcıların seslerine.
      Ben teşekkür ederim yorumunuz için. :))

      Sil
  12. Nostalji oldu bu eski şarkıcılar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Zaman zaman nostaljinin ağlarına takılmak iyi geliyor :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H