13 Şubat 2022 Pazar

PAZAR GÜNÜ MÜZİĞİ 🎵





Bugün 3 değerli müzisyenin bir araya gelmesiyle oluşturdukları albümden bir parça seçtim.

Müzisyenlerimiz, Luis Borda Arjantinli gitarist, Tango Nuevo' nun en önemli temsilcisi kabul ediliyor. Roman Bunka Alman, udi, gitarist, dünya müziğine hakim bir besteci. Sonuncu müzisyenimiz Jost Hecker ise Alman çellist, eserlerinde caz, klasik ve Arap müziğinden esinlenmiştir.

Birlikte kayıt ettikleri Orientacion albümünden bir eserle bugüne merhaba dedim. Umarım zevkle dinlersiniz.

Keyifli pazarlar,






{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-





33 yorum:

  1. Ud sesi duyunca şaşırdım, bizim ezgilerimize benziyor derken yazıları okuyunca gerçekten ud sesi olduğunu ve Arap ezgileri yüzünden kulağıma tanıdık geldiğini anladım :) Teşekkürler Momentoscum, bilmediğimiz müzisyenlerle, bilmediğimiz müziklerle tanışıp buluşuyoruz sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Dünya müziği işte bu bence, karmaya bakar mısın? Alman, Arjantin, Arap ve daha neler.. Dünyadaki tüm müzikler keşfedilmeyi bekliyor. Bu yolculukta eşlik ettiğin için teşekkürler canım :))

      Sil
  2. İlkaycığım merhaba,
    Müzisyenlerin birleşerek oluşturdukları bu evrensel anlatım diline bayılıyorum ben. Keyif aldıysan ne güzel, çok mutlu oldum. :))

    YanıtlaSil
  3. çok çok hoşmuş, daha neler yapmışlar çok merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elisabeth Vogler,
      Albümün tamamını açtım ben de. Şarkıların hepsine kendilerinden tınılar yerleştirmişler. Umarım linke ulaşmışsındır. :)

      Sil
  4. İnanılmaz tanıdık derken müzik listemde buldum :)))
    Okay Temiz'le birlikte çalışmaları vardır Roman Bunka'nın. Onlar da muhteşemdir bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C.,
      Sen de müzik toplayıcısısın :) A harika oldu bunu söylediğin. Severim Okay Temiz' in bazı çalışmalarını.
      Teşekkür ederim canım :))

      Sil
  5. Ahh Sevgili Momentos, başıma nasıl bir iş açtın. Beni kaç yıl önceye götürdün bir bilsen. Müziği tıkladım. Ah o ud işte... Dedim ben bunu biliyorum, bu tadı biliyorum, isim aklımda değil oradan yürümüyorum ama kulağımda daha çok yüreğimde var bu ud, dün gibi. Sonra doğrulamak için aradım ismi nette. Bingo. O grubun bir elamanı, biz tıfılın tıfılı o ise genç. O kadar mutluyum anlatamam. O anı yaşıyorum:) Ve kaç yıl sonra bile kulakta ama daha çok yürekte bir izin olması muhteşem bir deneyim ben için. Çok teşekkürler:) Beni bu kadar tetikleyen O gün ise linkte.

    https://laparagas.blogspot.com/2009/06/embryoevvel-zaman-once-bir-konser.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraneros,
      Gerçekten sevindim bildik bir şeyi yeniden hatırlattığıma ve anılarınızın ateşini harladığıma :))
      Sanırım her şeyi unutabilir insan, acı sözleri, insan yüzlerini, sokak isimlerini, evinin adresini ama kalbin içine işleyen müzik asla silinmiyor.

      Bunu hatırlamaya vesile olduğunuz için teşekkürler :)

      Sil
    2. Nasıl bir heyecansa bendeki hiç farkında olmaksınız yorumuma pek sagısız başlamışım, siz uçup gitmiş; eminim anladınız beni, heyecanımı, coşkumu:)

      Çok keyifli bir yolculuktu ben için, çok sevinçli ve pek heyecanlı. Lütfen kusuruma bakmayın, çocuk telaşlarıma verin.:)

      Rica ederim, ben tekrar tekrar teşekkür ederim:)

      Sil
    3. Aa rica ederim, hiç de söylediğiniz gibi algılamadım. Ben sizin ne demek istediğinizi biliyorum ve o heyecanı harika şekilde okuyanlara da aktarıyorsunuz. :) Bilakis ben çok mutlu oldum vesile olduğum için.
      Ben de teşekkür ederim. :)

      Sil
  6. "aaa sanki bizden birileri çalıyor" derken, latin ezgilerine, oradan blraz Arap kültürüne kayan, farklı farklı duygular hissettiren harika bir enstrümantel müzik:) Keyifli pazarlar, mutlu haftalar şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Bir müzisyenin dünya müziğine hakim olması böyle bir şey sanırım. Dİnleyen herkesi içine alıyor :))
      Çok mutlu oldum beğenmenize.
      İyi pazarlar ve bol gezili haftalar :)

      Sil
  7. İkinciye dinliyorum, harika bir parça. Alman ve Arjantinli sanatçıların oryantal müzikten etkilenip eserler vermelerini ayrıca sevdim. Çok teşekkürler :) İyi pazarlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmgündemi,
      Müzikte çıtayı uzun tutmak çok önemli, sıçramalarla nerelere uçuruyorlar insanları :)
      Beğenmene çok sevindim. :) İyi bir hafta başlasın hepimiz için.

      Sil
  8. Çok güzeldi sevgili Momentos. :)
    Fazlasıyla iyiydi hemde.
    Bugün için biraz geç dinlemiş olsamda nefis bir müziğe denk geldim.
    Sevgiler çokça. 🌸🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında,
      Yayınladığım müzikler, kalplerin derinliklerine girdi mi, benden mutlusu yok. Çünkü müziklerin şifacı olduğuna inanıyorum.
      O yüzden çok sevindim senin beğenmene de :))
      Benden de sevgiler kocaman <3

      Sil
  9. oryantasyon ismiyle zıtlık oluşturmuşlar sanırım ve bu daha güzel hale getirmiş notaları kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Oryantasyon kelimesini de işlesek mi ne bu vesileyle :))

      Sil
    2. :)) vecd kelimesi nasıl sizce?

      Sil
    3. Süper, bu kelimeyi listeye öneriniz olarak ekledim :) Teşekkürler

      Sil
    4. ben teşekkür ederim :) şimdi podcast'i dinlemeye gidiyorum :D

      Sil
  10. Müzik seçiciliğin her zaman önde; teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven Serin,
      Övgü için teşekkürler, aldım kabul ettim :)

      Sil
  11. Merhabalar.
    Ud, gitar ve çello üçlüsü ile birlikte icra edilen çok güzel bir müzik eseriydi. Formu ve motifleri bizim makam ve ses dizilimine uygun ve kulağımıza hoş gelen bir icra olması hasebiyle keyif alarak dinledim.
    Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      Hoş geldiniz, iyi harmanlanmış notaların, kelimelere ihtiyacı olmadığını bir kez daha kanıtlıyor bu eser de bizlere. :)
      Çok teşekkür ederim yorumunuza.
      Saygılar, sevgiler efendim.

      Sil
  12. Bizdenmiş gibi bir tınısı vardı. Dinlerken rahatlıyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar,
      Aynen.. müzisyenler evrenseli yakalamışlar bence :)

      Sil
  13. Çok çok güzeldi ruhum huzur doldu sagol Momentoscum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DüşTasarımcısı,
      Ah ne güzel.. çok sevindim böyle hissetmene canım.
      Teşekkürler,

      Sil
  14. Arjantin müziğini severim ancak bunu bilmiyordum. Tavsiye için çok teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      1 Arjantin, 2 Alman karışık dünya müziği. Beğenirsin diye düşünüyorum.
      Teşekkürler canım. :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H