18 Nisan 2011 Pazartesi

Film festivalini "ŞİİR"li filmle mühürledik...


Bugün pazar... Bugün beni ilk defa güneşe çıkardılar desem, değerli şairimizi hatırlayacağız hep beraber. Sürprizli ve keyifli bir günün mimarlığına adaylığımı koydum. Geriye sadece uygulamak kalıyor. Şu an itibariyle tek başımayım ve bir saat kadar sonra iki, yaklaşık 4 saat kadar sonra da 4 kişi olacağız. Yolculuk Üsküdar' dan, istikameti Beşiktaş olan motora binerek başlıyor.



Oldum olası bu sabun köpükleriyle mutlu olmuşumdur. Neşeyi, gülümsemeyi çoğaltır bu şeffaf baloncuklar. İstiklal caddesinde de işte neşe oyuncaklarının satışını yapan çocuktan bir kare çaldım ve hayata kattım.

İstiklal caddesine yeni konuşlanan alışveriş merkezinin ilginç tavanı



İstiklal caddesinde eski postahanenin yanındaki Taksim Han merdivenlerinden detaylar. Oldukça ilginç, tavanı çok yüksek bir bina. En üst kattan aşağıya kadar merdivenlerden indik Nessuno ile.



Aynı binanın bir katında bulunan cafe-barın ilginç dekor çeşitlemeleri




İlginç mekan objelerine devam

İstiklal caddesi her daim bir protesto gösterisine hazır


 Mısır apartmanının çatısı ve görünenler bar tabureleri. Oturanları aşağıdan seyretmek oldukça muzip bir davranış :)

 Bu seferki apartman içi merdiven görüntüleri meşhur Mısır apartmanına ait

Etnik müzik sergileyen sokak çalgıcıları




Odakulenin karşısındaki iş merkezinin en üst katı ve çekim anına denk gelen özgür martı

İşte 4 kişinin buluşmasının ana nedeni film. "Şiir", Kore yapımı. Temposu ağır, bol tekrarlı ama konusu güzel bir filmdi.


 



Film sonrası acıkmış, yorulmuş 4 insan oturdular ve bardaklarını dostluğa kaldırdılar



Hayal Kahvem, Aylardan Şubat, Nessuno ve Momentos' un yürüdükçe caddelerde sesleri yankılanan ayaklarının karesi :)



Gecenin sonunda keyifli anların 40 yıl sürmesi dileğiyle kahveler yudumlandı
 

Bir gün daha şu sloganla bitti;

"SOKAKTA HAYAT VAR, TADINI ÇIKAR!"




{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-



(Not: Fotoğraflar M©MENT©objektifinden. Fotoğrafların üstüne tıklayarak büyütebilirsiniz.)

18 yorum:

  1. Resimler ve anlatım tek kelime ile şahane:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Aylardan Şubat... hafızalarımızda bir değerli günümüz daha var artık :))

    YanıtlaSil
  3. Momentos, sabahtan beri yorum yazacağım. İnan işim bitmedi... Fakat müthiş bir yazı olmuş! Sahiden. Hele o şahane fotoğraflar... Doyamadım bakmaya inan... Ellerine, yüreğine sağlık!

    Evet benim ve Nessuno'nun ayaklar belli:) Diğerleri... Bilmem ki:))

    Yaa.. Ne diyorum biliyor musun? Ben bir yazı yazacaktım. Sabahtan beri işten kafamı kaldıramadım ya.
    Acaba senin ve Aylardan Şubat'ın yazılarınızı Hayal Kahvem'e koysam mı diyorum:)) Du bakayım:))

    Tebrikler Momentos. Çok tatlı bir yazı olmuş... Ve şahane bir akşamdı.İyi ki varsınız. Herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. HayalKahvem sağol.. ancak çok emin olarak çektiğim kareler maalesef düşündüğüm gibi olmadığından yayınlayamadım. Artık bir dahaki buluşmaya.

    Yazı konusunda benim için mahsuru yok biliyorsun..

    İyi ki diyorum ben artık kısaca... :)) İyi ki !...

    YanıtlaSil
  5. Momentos, postun gerçekten muhteşem olmuş. İstiklal'i özlediğimi hissettim resmen ve de hiç görmediğim yüzlerini gördüm. Detaylarda saklı o kadar güzel şeyleri yansıtmışsın ki kaleminden, hayran kaldım :) blogger buluşmanızda hangi ayakkabı kimin diye de düşündüm evet :) sonra bunun yazıldığını okuyunca yakalanmış hissettim :P
    Çok hoş bir buluşma ve zihinde kalan kareler..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Giz. Pera; tahminimizin, bildiğimizin ötesinde zenginlikte bir yer. Her gün ayrı bir yüzünü keşfeder orda insan. Arkadaşlarım da şahit oldu, ordayken hiç bir ayrıntıyı atlamak istemiyorum :)) ben orda tek kelimeyle japon oluyorum :)))

    Gezmeli, görmeli, koklamalı...

    YanıtlaSil
  7. İnanınız ki bu gezi ve arkadaşlığınızı gıpta ettim diyebilirim doğrusu...

    YanıtlaSil
  8. hımm ben bu ayakları ve yürekleri bildim bileee..gelmiş gibi oldum da...=))

    YanıtlaSil
  9. Oya bir dahaki sefere en sevdiğin şiir kitabıyla birlikte seni de bekliyorum.. okuma yapacağız ;)))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzelmiş...

    Şimdi İstanbul`da olmak vardı anasını satıyım
    Yeni camide mısır atmak kuşlara

    nakaratını doladım dilime :(

    YanıtlaSil
  11. Zaten diğer yarına hasretlik çekiyorsun, bir de bu çıktı şimdi.. bu postun hiç zamanı değilmiş senin açından ebrulim..

    YanıtlaSil
  12. İstiklal'in en güzel karelerinden ve beraberinde getirdiği hoş anılardan biri olmuş bu yazınız; yüreğinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler Sisi.. :) senin de kulaklarını çınlattım :)

    YanıtlaSil
  14. pınar sryıldız13 Kasım 2013 18:05

    Anlatım muhtesem.Ya bişey sorabilirmiyim acaba? :) sokakta hayat var resmini nerde cektiniz blogun en altındaki resmi yani alttaki urlsi olan resmi halen o resim varmıdır? merak ettim arkadaşıma süpriz yapıcam orasını çok begenecek :)

    http://2.bp.blogspot.com/-ikCoQYGZ9TA/TavcgN4N6fI/AAAAAAAABnU/1HYifXAqSdg/s1600/IMG_1186.JPG

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler pınar sryıldız.. o fotoğraf İstiklal caddesinin arka sokağında çekildi. Yerini tam olarak söyleyemiyeceğim ama tarif etmeye çalışayım. Taksim meydanından İstiklal' e girin, Çiçek pasajına kadar yürüyün ve tam karşısına denk gelen pasajın içinden arka sokağa çıkın. Sokağa yayılmış çay servisi yapan yerler var, oturduğumuz yerin tam karşısındaydı bu grafiti. Umarım hala ordadır.. bol şans :)

    YanıtlaSil
  16. pınar sryıldız14 Kasım 2013 08:29

    hımm çok saolun hala duruyomu bakacağım en kısa zamanda çok tşk ederim sizede. :)

    YanıtlaSil
  17. Rica ederim.. keyifli zamanlar pınar sryıldız :)

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H