4 Nisan 2011 Pazartesi

ifadeler

 
 
İnsan yüzü, bir çok duygunun sahnesidir. Ordan bir çok sonuç çıkartırız. Karşımızdaki kişi kızgın mı, mutlu mu, öfkeli mi bir çok hissiyat böylelikle kendini ele verir ve bir nevi davranışlarımıza da yön gösterici olur. Bazen yanlış algılamamız da söz konusu olabilir. İşte bu ifadeleri görünce aklıma, bunu blogda paylaşmak geldi. Sonuçları bilmiyorum, dolayısıyla herkes kendi algısını sunabilir. Fotoğrafın altında yüz ifade seçeneklerini numaralandırarak yazdım. Birazcık eğlenelim.







1- İlgili  2- Kızgın  3- Mutlu  4- Şaşkın

  5- Üzgün  6- Şüphe  7- Tiksinti  8- Dehşet




{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




not: görsel Google' dan alıntıdır.


8 yorum:

  1. A-7
    B-5
    C-2
    D-3
    E-1
    F-6
    G-4
    G-8
    Ben böyle algıladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dode, gayet güzel sıralama. Eski bir yayın olduğu için dönüp bakmamışım. Aslında suratlar a,b,c diye işaretlenirken ifade tanımları da sayıyla numaralandırılmış olmalıydı. Sayende farkettim :)))

      Sil
  2. Ellerine sağlık..

    'H' birşey ifade etmedi mi? :))

    YanıtlaSil
  3. İkinci G, H olacaktı,dehşete odaklanmışım herhal bastığım tuşu görmemişim :D

    YanıtlaSil
  4. hehehehehhe... harikasın ! :)

    YanıtlaSil
  5. Osmanlı'da resmi evrakta kişinin resmi çizilmezdi. Fotoğraf da yoktu. Zaten resim sakıncalı bulunuyordu. O halde kişi hakkında yazılar yazılırdı. Hatta "ilmi kıyafe" diye de bir bilim dalı vardı. Kişiler öyle anlaşılırdı. Belki de fotoğraftan daha tafsilatlı kişiyi tanıtırdı.

    Uzun boylu, bakışları güven varmayan, ince dalan, tiki olan vs gibi.

    Burdaki ifadelerde ben yanılırım. İşaretliyenleri izlemekle yetineyim.

    YanıtlaSil
  6. Aslında polis tutanaklarına bir gün birini tarif etmek gerekirse ön çalışma için iyi fikir oluşturur bu yüz ifadeleri.. :)

    YanıtlaSil
  7. Bazı ifadeler çok yakın geldi bana :)
    A- Şüpheci
    B - Üzgün
    C - Kızgın
    D - Mutlu
    E - Üzgün
    F - Şüphe - ilgili
    G - Şaşkın
    H - Dehşet

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H