12 Ağustos 2024 Pazartesi

Bir Buluşmanın Ardından...







2008' den beri blog dünyasındayım. Yazdıklarımı okuyup yorum yazan ve yazdıklarını okuyup yorum yazdığım bloggerlarla en sonunda kaçınılmaz olanı gerçekleştirmiş ve buluşmuştuk 2010 senesinde. Sonrasında başka bloggerların da katılımıyla çemberi genişletmiş ve keyifli anılar katmıştık blog dostluklarına. Ben şehir değiştirip İzmir' e yerleşince yolu buradan geçen dostlarla buluşup görüştük. 

İzmir' de ilk blogger toplantısını Sevgili Kırmızı Ruh ile birlikte organize ettik ve 11 Ağustos 2024 güzel bir gün olarak, herkesin kişisel tarihinde yerini aldı diye düşünüyorum. Günün öğle saatlerinde buluşup akşama kadar beraber olmanın açıklaması budur sanırım. Sevgili Ceren, buluşmayı tatlı üslubuyla öyle güzel aktarmış ki ben buradan okumanızı öneririm.

Büyük incelikle güne katılan Makbule Öğretmenime, uzun zamandır torun sevdası ile blogtan da uzak kalan ama bugüne katılım sağlayan Kaplan Diary ve güzel eşine, sırf buluşma için İstanbul' dan kalkıp gelen Balthus' a, tanımaktan çok memnun olduğum zarif kızımız Bir Garip Şeyma' ya, benim tatlı dostum Sadece C. ye ve önerisiyle bugünü oluşturmamızı sağlayan Sevgili Kırmızı Ruh ve değerli eşine teşekkür etmek istiyorum. Büyük ve kalabalık bir İtalyan aile sofrası gibi kahkahanın, neşenin ve tadına doyulmaz sohbetlerin olduğu bu harika günü daima hatırlayacağım.

Bu güzel anıların çoğalması dileğiyle.

Sevgiler,





Sadece C' nin buluşma yazısı için tık
Kırmızı Ruh' un buluşma yazısı için tık
Bir Garip Şeyma' nın buluşma yazısı için tık
Makbule Öğretmen' in buluşma yazısı için tık


{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-




not: görsel internetten alıntıdır.



42 yorum:

  1. Ah o gemide ben de olsaydım, uzak diyarlara yol alsaydım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Narda <3
      Gerçekten olmalıydın, adın geçti sohbetlerimizde. Bu ay sonuna kadar belki yine gelirsen görüşürüz Şeyma, sen, ben ve Ceren ile. :T

      Sil
    2. +1 diyerek katılıyorum N.Narda'ya :)

      Sil
    3. KuyruksuzKedim, seni de andık Mr. Kaplan ile :)
      Kesinlikle bir dahakilere diyelim o zaman. :T

      Sil
    4. Süper olur:) izmire gelince hepinize haber edicem:)

      Sil
    5. Narda tamamdır o zaman.. :) :F

      Sil
  2. Blog buluşmalarını çok seviyorum sonradan dinlemesi de güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzmanamator hoş geldiniz,
      Gerçekten çok kıymetli bu toplantılar. Dilerim bir gün sizi de görürüz İzmir toplantısında :A :F

      Sil
  3. Ne kadar güzel bir anı, şahane 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde Yazar merhaba,
      Dün rüya gibi geçti ve kalplerimize kazındı. :) :F <3

      Sil
  4. Çok alkış Sevgili Momnetos, çok alkış sevgili blog dostları, şahanesiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Buraneros :)
      Teşekkürler.. haftalar öncesinden yaşanan heyecan en sonunda harika şekilde gerçeğe erdi. :T :F

      Sil
  5. Çok güzelsiniz *-*
    İstanbulda da yapalım. Bundan yıllar önce yapmıştık çok eğlenmiştik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MyReal merhaba,
      İnşallah İstanbul' a geldiğimde haber veririm, kim varsa artık çıksın gelsin :)
      Sevgiler, :F

      Sil
  6. Güzel bir buluşma olmuş, ortak şehirlerde olmamın faydası çok, unutulmaz bir anı olmuştur. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucuğum gerçekten keyifliydi. İzmir dışından 3 kişi, yurt dışından da 1 kişi vardı. Zamanlama için nerdeyse 1.5 ay öncesinden bu programı yapmaya başladık ve sonuç harika oldu. :) :A
      Darısı diğer buluşmalara, daha çok bloggerlarla. :F

      Sil
  7. Blogları dolaştım, yazıları okudum ve satırlara yansıyan enerjinizden kendim katılmışcasına mutlu oldum.
    Nicelerine ve devamına...
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ekmekçikız merhaba,
      Dilerim bir İzmir toplantısında sizi de görürüz :)
      Nicelerine diyorum ben de.
      Sevgiler kalpten <3

      Sil
  8. Yukarıdaki fotoğraf çok güzel ama bizim masa daha neşeli ve eğlenceliydi kesinlikle! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım C,
      Fotoğrafı flulaştırmak aklıma gelmedi ve katılıyorum bizim masa "enn" masa :D :T

      Sil
  9. Ne kadar güzel olmuş, blogların ilk yıllarındaki buluşmalarımızı hatırlayıp özledim. Tekrarında bulunabilmek arzusuyla sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylak Dalı merhaba,
      Bu özleyiş vesile olur da dediğiniz gibi bir toplantıda görüşürüz. Çok mutlu olurum gerçekten. :A :) :F
      Sevgiler,

      Sil
  10. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar planlayıp bu güzel buluşmayı gerçekleştiren, sanatsal bir ustalıkla renklerin birlikteliğini
    sağlayan Sevgili Momentos ve cana can katan Sevgili Kırmızı Ruh'a gönülden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Makbule Öğretmenim,
      Buluşmaya geldiğiniz için aslında ben teşekkür ederim zira ertesi gün hastane işleriniz olacaktı, aklınız evde Ahmet Öğretmende olsa da katılımınız çok kıymetli gerçekten.
      Yürekten sevgiler, :F

      Sil
  11. Güzel bir buluşma olacağını tahmin ediyordum. Sanırım yanılmadım.
    İlk olmasına rağmen bence katılım da yabana atılacak cinsten değilmiş. Ülkenin mevcut şartları içinde insanların onlarca problem arasında böyle bir etkinliğe vakit ayırabilmiş olması da bence bir takdiri hak ediyor. Oluşan pozitif enerji yayılarak artar ve bu tarz etkinlikler sürekli hâle döner diye umuyorum.
    Eskiden sakıncalı piyadeleri anlatmak için DGM'lik diye isimlendirirlermiş. Şimdilerde onun yerini KHK kavramı aldı sanırım. Belki bir gün ben de katılırım aranıza KHK'li bir sakıncalı piyade olarak. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Edip merhaba,
      Evet tahmininiz doğru, keşke buluşmayı sabah kahvaltıdan itibaren düzenleseydik diye düşünmedim değil. :)
      Sadece C. nin yazısında günle ilgili daha fazla ve çok tatlı detaylar olduğundan ona da göz atmanızı öneririm.
      Ben online görüşme fikrinizin yanısıra bir gün fiziki olarak da katılacağınızı kalben biliyorum "sakıncalı piyade" :) :T

      Sil
  12. Sevgili Momentos, öncelikle bu güzel organizasyonu gerçekleştirdiğiniz ve nazik davetiniz için size ve sevgili Kırmızı Ruh'a teşekkür ederim. Eşim ve ben gerçekten çok sıcak ve samimi bir ortam bulduk sayenizde blogger arkadaşlarla güzel zaman geçirdik. Bu buluşma bizim için bir ilk olduğu için hazırlıksız yakalandık ve sizlere karşı biraz mahcup olduk. Daha önceden yüz yüze görüşmediğimiz halde ilk buluşmamızda kırk yıllık dostumuzu görmüş gibi olmamız çok heyecan vericiydi. Size ve bu etkinliğe katılan bütün arkadaşlara sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kaystros,
      Eşinizle birlikte gelebilmenize o kadar sevindim ki anlatamam. Yıllardır yazılardan gelen tanışıklık sayesinde ailem kadar yakın hissettiğim bloggerlarla şahane, unutulmaz bir güne imza attık. :T
      Umarım bu toplantılar, bizden taşan duygularla katılımcısı artan buluşmalara vesile olur. :A
      Tekrar bu güzel gün için size, hepimize tek tek teşekkür ediyorum ben de. :F

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      Hem daim, hem de bir dahaki sefere sizle de olsun :A :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Kırmızı Ruh,
      Canım hemen ziyarete geliyorum. :) <3

      Sil
  15. Canım momentos, yine görüşmek üzere bir başlangıç sayıyorum ben bu buluşmayı. Madem İzmir deyiz arada dostlara ilham oluruz belki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeymacığım canım, evet mutlaka arayacağım seni, ayrıca Narda geldiğinde de bir toplu görüşme daha yaparız hep birlikte. :) <3

      Sil
  16. Buluşmaya katılanların keyifli anlatımları ile fotoğrafın mesafeli duruşu hiç uyusmuyordu, internet görseli olmasıymış sebep meğer:)

    Sanaldaki sıcaklığın reele taşınmış olması kıymetli kesinlikle. Olumsuz örnekler okumuştum başka mecralarda, sizlerin bundan uzak kalışınıza sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakt-i Dem merhaba,
      Görsel için af 'ola, zira çoğunluk fotoğraf yayınlamayan bloglardan oluşuyor ama eminim satırlardan kalplerinize çok güzel kareler yansımıştır. :A :F
      Daha önce yazdığım gibi İstanbul' da HayalKahvem, Aylardan Şubat, PelinPembesi, Nessuno ve Kara Kitap isimli bloggerlarla buluşmuş ve halen devam eden ilişkileri inşa etmiştik. Dilerim sizinle de bir gün tanışmak nasip olur. :)

      Sil
  17. Selam abla :) benim öncül geliş sebebim biliyorsun ki sendin. Bir de bayan sabun küçük bir ihtimaldi. Ama elbette her ne kadar kırmızıruh hariç diğer arkadaşları okumamış olsam da biz bu çağda naftalin kokan bu mecraya yazan insanları tanımak enteresan bir deneyim olacaktı, öyle de oldu.evinde kendimi hiç yabancı hissetmedim ve eminim sende beni bir misafir gibi görmedin. Başta sen olmak üzere beni aralarına kabul eden sebatkar bloggerlara çok teşekkürlerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Balthus :)
      Evet geldin de rüzgar gibi esip gitmekle üzdün beni. Oysa eminim anlatacak, keyiflenecek çok şey vardı daha. :)
      Seneye yine ayarlayalım ve bu sefer zamkla yapıştıracağım seni kesin :D
      Teşekkür ederim geldiğin için. :A

      Sil
  18. Unutulmayacak, şahane ötesi bir buluşma olmuş. Niceleri olsun sevgili Sezer Hanım. Gelenlere ve size, selamlarımı gönderiyorum. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nazlı Hanım,
      Umarım bir sonrakinde sizi de aramızda görmek nasip olur. :A Çok mutlu oluruz :)
      Kalpten sevgiler <3

      Sil
  19. Ah ah! O kadar yaklaştım da kaçırdım:(
    Ama sizlerin mutluluğuyla mutluyum:) İyi ki buluşulmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio' nun Şarkısı,
      Bir sonrakine bir arada olmak umuduyla Sezer Hanım. :A
      Sevgiler :F

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H