27 Ekim 2022 Perşembe

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 27 📻






Programa başlamadan önce 25 Ekim 2022 de vefat eden Halit Kıvanç' ı anmak isterim. Radyo programları ve sunuculuk deyince hiç unutmadığım bir isimdir o. Radyo ve televizyon yanısıra maç spikeri, gazeteciydi. Türkiye' nin en ünlü ve en uzun süre çalışmış sunucularındandı.
Dünyaca ünlü futbolcu Pele ile ilk röportajı yapan gazeteciydi. Benim neslim önce sesiyle radyoda, sonra da televizyondaki görüntüsüyle tanıştı. Zariflik timsali ve Türkçeyi çok iyi kullanan biriydi.

Yattığı yer incitmesin, Allah rahmet eylesin.

🌹🙏🌹

Programı dinlemek için buraya tıklayınız lütfen.






{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-




not: görsel, uludağ sözlük galerisindendir.





17 yorum:

  1. Halit Kıvanç için ben de çok üzüldüm:(
    Çok güzel bir yayın olmuş, biraz önce dinledim, takip ettiğim bloglar değil, bakacağım hepsine:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapkesfi,
      Teşekkür ederim :A
      Perşembe günleri bloglararası tanışma merasimi oluyor bir nevi 🤗

      Sil
  2. Çok memnun oldum beğenmene Sevgili Simyamist 😊 teşekkür ederim güzel sözlerine 🙏
    Eski blog dostlarını görünce insan mutlu oluyor, keşke benim tanıdığım bloglar da yeniden yazsalar.
    Sevgiler gönderiyorum sana 🌷

    YanıtlaSil
  3. Allah rahmet eylesin.. Yüzünü televizyonda her gördüğümde, yada sesini duyduğumda sebepsiz mutluluk veren, yüzümde gülücük olmasına sebep olan değerli bir insandı.. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      Hep güler yüzlü, işine aşık ve çalışkan biriydi. Aileden biri gibi bildim hep. :A
      Duanıza amin diyorum. :F

      Sil
  4. Mekanı cennet olsun inş :A
    Hemen bloglara uğruyorum ;) :T

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim seri, hemen dinlemeye gidiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Can,
      Blog komşularımızı tanıdıkça çoğalıyoruz :)
      Teşekkürler :F

      Sil
  6. İkisini biliyordum diğerlerini de takibe aldım, güzel oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Çok iyi :) :T

      Sil
  7. Bazılarında takip butonu göremedim. İlgimi çekenleri takbe alıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Takip butonu olmayanları bazen uyarıyorum eklemeleri için. Ama kendi blog yayın sayfamızdan eklemek mümkün. :T

      Sil
  8. Canım Halit Kıvanç nur içinde yatsın 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Hiç unutulmayacaklar arasında.. sesi halâ kulaklarımda :A

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H