6 Mart 2021 Cumartesi

MERAK 🐈















M E R A K 
 

Kediyi öldüren merakmış
Ben her dakka ölüyorum
Saat altı çocuklar sinemadan hâlâ dönmediler
Mart geldi ya Küs gine kaçtı
Bakalım ne halde dönecek geriye
İtoğluit getirmedi hala parayı
Ay sonunda kirayı nasıl vereceğiz
Yarın çarşamba Cavit istediğim kitabı getirecek mi
Önümde başına cop yiyen çocuğun kanaması var mı
Bu memleketin hali ne olacak
Hadi devrim gelecek bahara kaldı
Genel grev de olmayacak mı
Kediyi öldüren merakmış
Ben her dakka ölüyorum


Can Y Ü C E L










{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

 

 

not:kullanılan gif Yandexten alıntıdır.




12 yorum:

  1. Türkiye bir türlü değişemiyor. Kaderimizi anlatan bir şiir adeta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Levent, maalesef makûs talihi bu coğrafyanın :(

      Sil
  2. Başlığı görür görmez "Hah işte ben dedim!" :))) Meraklı ve kuyruksuz bir kedi olarak doğru adresteyim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim evet evet kesinlikle :)) <3

      Sil
  3. İtoğluit getirmedi hâlâ parayı
    Ay sonunda kirayı nasıl vereceğiz...
    Bu dizeye çok güldüm:))
    Diğer dizeler ise ülkenin panoraması işte. Her daim aynı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camgüzeli, Can baba tahlilleri mükemmeldir. <3

      Sil
  4. Can Yücel işte bu, ne harika şiirleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pelinpembesi, içten, olduğu gibi ve şefkatli. <3

      Sil
  5. Sevdiğim bir şiir. Çokkkkk teşekkürler 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız, Can babamızdan sevgilerle <3 ben de teşekkür ederim. :)

      Sil
  6. Şiir ve müzik ne kadar uyumlu birbirine. Can Yücel ve ülke gerçekleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha, yoruma kalpten teşekkürler. Çok kıymetli..

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H