31 Ocak 2021 Pazar

İSTANBUL HATIRASI









İstanbul.
 
Büyülü şehir İstanbul.
 
Aklımdan bu sabah yoğun şekilde geçtin. Çünkü birinden bir video iletisi geldi, ben de ona tıkladım. (Maalesef yaş sınırı olduğu için videoyu sadece youtubedan izleyebilirsiniz. Linki burda yayınlıyorum izlemek isteyenler için. İstanbul)
 
Gerisini hatırlıyorum, öyle bir hatırlıyorum ki tekrar İstanbul' da oldum sanki. 

Her bir köşesini dolandım şükür dercesine...
 
AKM yanından sarı dolmuşlarla karşıya geçtim ve o köprü ki her geçişte milyon anı taşır, bana mısın demez.

Taksim, Beyoğlu, Galata, Karaköy, Kabataş, Eminönü, Kadıköy, Moda, Salacak git gidebildiğin yere kadar, binsen de uçurur seni, binmesen de İstanbul' da olmak denen salıncak.

Yan masada oturanlara kulak misafiri olup, gözgöze geldiğimde konuya gülümsemenin ve gecenin sonunda kadeh tokuşturup, uzak ama birbirini anlayan akrabalar gibi olmanın keyfini de yaşadım şükür.

Her iki yakasının sanata kucak açmış sahnelerini de ziyaret ettim. Çoktan güzel atlara binip giden, güzel sanatçılarını da izledim.

Bir zamanlar saltanatı yaşamış, sonrasında sefalete seyirci olmuş nice semtlerini de zamanında gezdim.

En son "Gezi"ydi durağım, orda da durdu her şey zaten.

En güzel anılarım sende ve sen de bende.


 


 






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

 

 

 

not: kullanılan video görseli buradan alıntıdır.




22 yorum:

  1. Istanbul evet buyulu sehir ama anilarimizda ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unknown zaten yazının da başlığı "İstanbul Hatırası" :)

      Sil
  2. Sadece bir kere gezmelik bir adaya gittik. Ki adını bile bilmiyorum adanın :)
    Sonra birde akraba ziyareti. Evden eve. O sayılmaz bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest, kesinlikle sayılmaz. Demini almış bir çay gibi yudum yudum içmek gerek İstanbul' u :))

      Sil
  3. İstanbul hatırası.:)
    Video çok güzeldi. Her köşesinden bir kare gibi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı, İstanbul' a yakışan çekimler.. Bana göre İstanbul detaylarda gizli. :) Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Momentos ben sizi Istanbul'da yaşıyor sanıyordum oysa. Nerdesiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük Joe, doğma büyüme oralıyım ve her köşesine de vakıfım. Ancak 2013 ten beri Ege Bölgesindeyim. Şu anda da 35.5 denilen yerde :)
      Beklerim kesinlikle.. :)

      Sil
  5. Mistik bir havasının olduğunu düşünenlerdenim bende... Gecesi ayrı, gündüzü ayrı, o keşmekeş, kalabalık caddelerden tutun da, direk lambasının aydınlattığı turuncu ışıklı arka sokakların pis kokusu... Muazzam bir memleket be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sokaktaki Asosyal,
      Ne güzel yazmışsın.. sokaktaki satıcısından martılara, vapurlarından alt geçit dükkanlarına, Eminönü'nden kapalıçarşısına, Samatya-Yenikapı'dan Cankurtaran'a koskoca İstanbul canlandırdın gözümde. :) Aynen katılıyorum son cümlene.

      Sil
  6. Yıl 2008'di en son... iyi ki de orada durmuş zaman derim bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C., o "son" tarihler önemli.. hepsine iyi ki, hepsine eyvallah.

      Sil
  7. Reklam filminden ekşi sözlük sayesinde bugün haberdar oldum ben de. Sözleri çıkarıp yazasım geldi blogta. Bir de filmi ekleyecektim sakıncalı olup olmamasına bakmaksızın. Şimdi sen sadece link verip izleme seçeneği sunduğun için ne kadar özgür olduğumuz aklıma geldi! Bu Almanya'da reklam filmiymiş derler. Ne özledik o filmdeki rakı balık muhabbetlerini... Bu arada sizin 0.5 farkla, hemen karşı kıyıda olduğunuzu da öğrendim bu arada:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros bence reklamdaki o sözleri yazın, yazalım, çünkü çok lezzetli, ha ayrıca okuyan da hakkını vermiş :) (Nejat İşler)
      Gerçekten dünden beri arkadaşlarla masa fotoğrafları paylaşıyoruz özlemle... keyifli sohbetleri, lezzetli tadları seven milletiz biz, nasıl bizi, kimliğimizi sıfırlamaya çalışmaktır bu anlam veremiyorum. Hadi siz de yayınlayın, bir İstanbul Fırtınası estirelim :)
      Ya evet 0.5 farkla.. vapur olmasını o yüzden seviyorum, sizin o tarafa geçiyorum arada işte.:))

      Sil
  8. tebessüm ettiren bir yazıydı açıkcası :) İstanbul'a hala gidemedim, umarım bir gün detaylıca gezebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arsel'in Okyanusu,
      İstanbul' a gittiğinde mutlaka en az 2 hafta kalmayı planlamalısın. Orda olsaydım sana rehberlik ederdim ancak rehberlik eden turlar da var istersen. Tavsiye ederim. :)

      Sil
  9. Videoyu izlemeden biliyorum hangi video olduğunu çünkü dün bana da bir arkadaşım yolladı ve karşılıklı ağladık. İstanbul'un yeri başka!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim, ah benim de gözlerim doldu.. hele uzun zaman sonra İstanbul'a gidip, Taksim'in son halini görünce akıttığım gözyaşlarını görmeliydin.. bir şehre nasıl tecavüz edilir öğrendim o gün!
      Ah!

      Sil
    2. Tam anlamıyla anlatıyor son cümlen Taksim'in halini. İki yanı ağaçlı güzelim İstiklal'i mahvederek başladılar, gittikçe kötüleşerek devam ettiler. Eski halini bilenin içi acıyor gidince cidden.

      Sil
    3. Aynen öyle.. İstanbul' un semtlerinin bir silueti vardı ya, içine ettiler tek kelimeyle. Evet acıyor insanın içi :(

      Sil
  10. ah bak bu haftanın ağaç ev sohbetlerinde konu buydu, ben de istanbulcuğumu yazdım tabii, marttan beri hiç gezemediğim tabii :) heey kelime oyunu 10 da başladı isterseeen yanii :) feriha teyze de geldii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, senin yazdığına bakayım o zaman. İstanbul deyince akan sular durur. Sen bana her geldiğinde Ferihacığım da geliyor ay ne güzel :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H