22 Eylül 2019 Pazar

L' air Du Soir - Akşam Havası






Sabah ve akşamüstlerinin yavaş yavaş bedenimizi ürperttiği zamanlardayız artık. Ancak bazen yaptığım meditasyonlardaki betimlemelerin tam olarak karşıma çıkmasından da tatlı bir şaşkınlık ve ürperti yaşamaktayım açıkça söylemem gerekirse. 

Çekim yasası diyebilirsiniz ya da tam istenilen anda Tanrı katından sesimizin duyulması, her ne olursa olsun, bir şeylerin gerçekleşmesi mucize gibi geliyor bazen. 

Şu aralar hayatımda bir defter kapanıyor ve yepyeni başka bir defter açılmak üzere. Kapanacak defterin içindeki her bir objeye, insana tek tek teşekkür ediyorum. Yaşadığım eve, bahçeye, toprağa, ağaca, çiçeğe, kuşa, börtü-böcek ve komşular dahil herşeye, herkese.


dut ağacı, saksıda bodrum mandalina ağacı ve begonvil

arkada ev - önde dut ağacı


Salonun hemen önünde böyle bir ağaç nasip olduğu için teşekkür ediyorum hayata. Yaz güneşinin kızgın ışınlarından beni koruyan dallarına ve tüm yapraklarına. Meyvelerinin lezzetine, begonvilin renklerine, bol çekirdekli mandalinanın enfes kokulu tadına, kuşların şarkı söyleyerek bahçeye konmasına, topraktan çıkan, pişirilebilecek tür otlara, böyle bir eve ve herşeyin tadını çıkartabilecek sağlıktaki kendime...
 
Teşekkür/Şükür etmeyi bilmenin hazzı bambaşka. 

Şimdi yeni güzelliklere doğru yol alma zamanı. 💝


 







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






not: fotoğraflar ​M©MENT©S​ a aittir.



24 yorum:

  1. I dediğimiz durum bence mucize değil, çünkü bin defa başıma geldi. Birşeyi istediğimde dua eder etmez gerçekleşmesi, belki de saf ve temiz şeyler istediğimiz de böyle oluyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Tozu,
      Haklısınız. "Mucize" kelimesi çocukluk kadar saf ve temiz şeyleri çağrıştırıyor. O günlerdeki bakış açımızı hatırlattığından kullanmayı tercih ediyorum zaman zaman. Ve yine haklısınız, aynı şeyi ben de çok kez test ettim. Yürekten bir haykırışla yakardığım zamanlar asla eli boş dönmedim huzurdan.

      Hoşgeldiniz.. teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil
  2. ben de hep ağaçları görebilen, hatta ağaç dallarına dokunabilen bir evim olsun istiyorum.
    kaldığım yurdun penceresini hatırlattı fotoğraflar. her mevsim değişiminde o ağacın da farklı elbiselere bürünmesini zevkle izlerdim. dallarına konan kuşları...
    şükretmeli insan her anına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedikedikedi,
      Ne güzel bir nickname bu böyle :)) hoşgeldiniz,
      Bunu yürekten ve imgeleyerek söylerseniz, kesinlikle olacaktır. İstanbul' da apartman dairesinde çevresel gürültülerden bıktığımda, defalarca Ege' de bahçeli bir evde olmak istediğimi tekrarlamıştım. Sonunda oldu. :) Sizin dileğiniz de kabul olacaktır. İnancım sonsuz. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. "Her gün bir yerden göçmek ne iyi, her gün bir yere konmak ne güzel" demiş Mevlana, Momentos.

    "Bulanmadan, donmadan akmak, ne hoş! Dünle beraber gitti cancağzım,
    ne kadar söz varsa düne ait. Şimdi yeni şeyler söylemek lazım..."

    Yoldaş, yeni yolculuğunda, yeni şeyler söylemeni bekliyorum. Hasretle kucaklıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal Kahvem,
      Canım dost, yorumun bekleyenler arasına düşmüş, dönüp bakınca gördüm.. niye öyle oldu ki :(

      Evet yeni şeyler söylemeye hevesim var.. heyecanım da var :))
      Kucak dolusu sevgiler gönderiyorum <3

      Sil
  4. eviniz, ağacınız, gerçek olan hayaliniz ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manxcat/KuyruksuzKedi,
      Tüm bunları kalpten istediğimden güzeller.. sevgi, hepimizi güzel bir tabloda birleştirdi. Darısı başına 🤗❤🌷

      Sil
  5. Güzel,farklı bir duygu,yeniden yollara çıkmak...Yepyeni komşular,mekanlar,sokak ve caddeler;insanın ruhuna aktarılacak deneyimler...Dut ağacının öyküsü,yer evinin seçkinliği,insanın insanlık yolunda arayacağı en hakiki dostlardan olacaktır;her daim onlardan uzaklaştıkça,bize düşmeye başlayan hasret,ruhumuza damlayan nine,ana şefkati gibidir;yapıcı,onarıcıdır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven Serin,
      Öyle güzel betimlemişsin ki, bana söz kalmadı teşekkürden başka. Yenilenme her anlamda keyifli. Dediğin gibi şifa bulduğum doğru. :)

      Sil
  6. Şükrünüz, şükredebilecekleriniz daim olsun. Yeni pencereniz güzelliklere sağlığa açılsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbulacilelektrikçisi,
      Amin. :) Bu güzel dilek, beni her pencereme baktığımda güzel şeyler keşfetmeye çağrı gibi.. çok teşekkürler :)

      Sil
  7. benim de isyanlarım anlık şükürlerim, teşekkürlerim kalıcı olur. bu manzaranın içindeyken yaşamak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcu,
      Evet an' larda saklı herşey ve şükür ki onlardan çok var. :)

      Sil
  8. eveet herşeye teşekkür etmeek çok iyi bişiii bencesi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Öyleyse sana da teşekkür ederim yorum için :))

      Sil
  9. Geçmişin yaşanmışlıklarında bulduğun huzuru ve geleceğe dair umutlarını gördüm satırlarında. Ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Çok şey yaşadım, çok şey öğrendim. Her duyguyu tattım. Eğer bana kattıkları için teşekkür etmezsem, eksik kalır herşey. Evet geleceğe dair umutluyum ama ev bulmayla ilgili modum biraz düşmeye başladı :))) olacak inşallah.. aşık olacağım ev karşıma çıkacak.

      Sil
  10. İlkay Özgür,
    Duygularımın seninle örtüşmesine çok sevindim :) Ben sen de daima peri tozu ışıltısı görüyorum, yeri gelmişken söyleyeyim dedim :))
    Yorumuna teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Bu evde mi yaşıyorsunuz? Ayy muhteşem valla bayıldım, nazar değmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edischar,
      YaşıyorDUM :) Şimdi bambaşka yere gideceğim. Teşekkür ederim canım.

      Sil
  12. Canım benim.. hakediyorsun :) <3

    YanıtlaSil
  13. Şükretmek çok önemli canım. Her zaman yeni kapılar açılır bize elimizdekinin değerini bilince 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacığım,
      Bu yorumu bugün yapman o kadar manidar oldu ki anlatamam.. bugün fotoğraflardaki yerden, bambaşka huzurun kapısını araladım ve girdim içeriye.. 🤗😍 müthiş rahatladım..

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H