8 Eylül 2019 Pazar

#SUSAMAM







ARTIK YETER !! SUSMAYALIM !




{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-








23 yorum:

  1. Duyarlı sanatçılarımız da var :) çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arsel'in Okyanusu,
      Evet var ve çoğalmamız gerek!

      Sil
  2. Her cümlesi tokat gibi! Kendimize gelelim! Susmayalım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manxcat/KuyruksuzKedi,
      Müthiş! Dinledikçe küçüldüm 😯

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. İstanbulacilelektrikçisi,
      Kurşun gibi sözler...

      Sil
  4. Böyle sanatçıların olduğunu görmek bir nebze olsun mutlu ediyor insanı. Yorumlanamayacak kadar doğru her cümlesi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aybüke S.,
      Çoğunluğunu tanımiyordum.. dinledikçe hem üzüldüm, hem.içim aydınlandı.

      Sil
  5. twitter dan izliyom ben de bu etkinliği. işallah bi işe yarar. bizim ülkede çok tepkisiz olduuu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Bence tüm bloggerlar da yayınlamalı, destek vermeli buna. Birlik önemli..

      Sil
  6. AKP hemen karşı savunmaya geçti nedense.

    Eser bir harika. Eşimin ilk yorumu şu olmuştu dinlediğimizde: "Erişim yasağı gelir bu şarkıya!"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ReHiTu,
      Savunan insan, hata yapmış demektir. Bence artık herşeyi gönül gözüyle görmeli ve çözümcül olunmalı!
      Katıliyorum, bence de harika bir eser.. her sözü kalbimden vurdu. 💔😯

      Sil
  7. Gerekliydi, nihayet birileri söyledi, güzel bir hareket oldu :)

    YanıtlaSil
  8. İlkay Özgür,
    "Sebebi sensin, sustun!" diyor.. çok etkilendim.. evet sustuk, suçluyuz!

    YanıtlaSil
  9. rap sevmesem de sözler anlamlı ve anlayanlara çok msj olduğu için beğendim teşekkürler.takibe aldım sizi teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz Haykırış, hoşgeldiniz..
      Aynen ben de sevmezdim ama mesajlar o kadar temiz ve net ki, almamak, dinlememek imkansız.
      Ziyarete geliyorum.

      Sil
  10. Sözleri mükemmel.Müzik konusunda aynı şeyi söyliyemeyeceğim ne yazık ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenin Sesi,
      Evet, zaten sözler burda öne çıkan.. altyazı ile de desteklenmesi de iyi olmuş. 👍

      Sil
  11. Rap müzik tarzım olmasa da sevdim ben. 1968 kuşağı protest rock ile anlatmaya çalışırdı kendini. Sistem nice genç fidanları öğüttü katil çarklarında. Açılan her başlığın (#) altı haklı, doğru ve keskin sözlerle doldurulmuş.
    Ben bütün bunlara "KÜRESEL KİRLENME" diyorum işte. Çamaşırın kirlenmesine benzemez bu, en kuvvetli deterjan olsa çare değil.
    Yeni Türkü grubunun "telli telli" şarkısındaki gibi. Biz büyüdük, kirlendi dünya. Anlayana...
    Tek arzum, bu asil değerleri kendine görev telakki eden masum gençlerin öncekiler gibi mağdur edilmemesi.
    #Susamam... Birilerini görüyorum arkalardan. kibirle gülümsüyor. Kana susamış, cani dişlerinin arasından tıslıyor. #SUSTURURUM Ürperiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Ben de sevmezdim ama bu oluşumdan beri sürekli açıp dinliyorum. Özellikle Ezhel ismindeki rapçinin şarkıları ve klipleri müthiş cesaretli. Haklı yazmışsınız, Küresel Kirlenme bu resmen.

      Umarım dediğiniz gibi gençler sadece şarkı söyleyerek çıktıkları bu meydanlarda kıyıma uğramazlar :(

      Sil
  12. Çok yerinde ve anlamlı bir video olmuş. Gençleri tebrik ederim ☺️

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H