23 Mayıs 2019 Perşembe

Haraç Mezat Sevgi 💔






Yetkili salonun dışına çıkıp, mezatın başladığını yüksek sesle duyurdu. Herkes yerine oturdu. Yetkili memur, bir rakam söyleyerek mezatı başlattı. İki taraf birer fiyat söyledi. Sonra beş dakika suskunluk oldu. Memur "Son beş dakika!" diye bağırdı. İki taraf yine bir fiyat söyledi. Yine suskunluk ve ardından memur tekrar "Son 2 dakika!" diye bağırınca iki tarafın fiyat vermesi hızlandı. Cimri rakamlar havada uçuşamadı bile. "Satıyorum, satıyorum, saaatttıımm!" dedi yetkili memur.

Bir koca hayat satıldı, bir kardeşlik satıldı, duyguların en incesi, en kibarı satıldı. 

"Sen beni hiç sevmedin, anladım." dedi kardeşlerden biri.





{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






20 yorum:

  1. Dostluk arkadaşlık daim kalmalı bence kıymeti bilinmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az olsun, öz olsun... Teşekkür ederim yorumunuza :)

      Sil
  2. kıyamam ...kısacık bir yazıyla bir duygu bu kadar harika aktarılabilirdi ancak..süper..işte bu yetenek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kısa cümleler kurduğumu farkettim ben de Babaannemintakvimciği... içimizdeki duyguları bazen tek bir kelime bile anlatmak mümkün. Çok teşekkür ederim nazik yorumun için, :) Sevgiler benden...

      Sil
  3. Dostlarımızın kıymetini bilmek lazım. Kolay bulunmuyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıymetini bildiklerimizle ömür boyu inşallah.. 🤗💙 teşekkürler Beyda

      Sil
  4. Çok yazıık...Pahası olmayan şeyler satılmamalı amaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın Camgüzeli, her şeyin değeri, o kişinin bakış açısıyla orantılı. Teşekkürler sevgiler,

      Sil
  5. kısa ama çok anlamlı bir hayat dersi var burada. Aynen yazdığınız şeyi çok yakında yaşadım maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili LerzanKaradan, hoşgeldiniz.. hangimiz yaşamadık ki böyle bir tecrübeyi :( ama bilmek, kendini kandırmaktan daha iyi bence. Çok teşekkürler,

      Sil
  6. Bazen öyle satarlarki aldıklarının küçüklüğünü fark etdiklerin de çok geç olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel özetlediniz sevgili Şeker... hoşgeldiniz, teşekkürler.

      Sil
  7. Merhaba sizi izlemeye aldım. Sizi de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Bi Çaylak :) hemen ziyarete geliyorum.

      Sil
  8. oooooo çok çarpıcı bişi düşünmüşsüüün :) şarkı da saol şarkılarını kep koyuyore zaten müzik seçkilerimaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deep.. şarkı seçimi konusunda da fenomen olmaya gizli bir niyetim var sanırım :))

      Sil
  9. Mesaj kutumu arada bir boşaltınca altta kalanlar üste çıkıyor. Bu harika yazıyı da o zaman gördüm. Yükte hafif, pahada ağır. Kim bilir kaç kere bu durumlarda kaldık. Ama yılmadık, yılmayız da. Onlar kazandık zannederler sadece. Aklına sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sevgili arkadaşım 🤗
      Hayat öğretilerle dolu canım.. yılmak yok, sevgimiz içimizde devam ediyoruz 👍 Teşekkür ederim canım.

      Sil
  10. Kisacik yazin çok şey anlatıyor aslinda. Içim buruldu okurken 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacığım. Bu yazının derinliği kaç kulaç inan ben de bilmiyorum. 🤔

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H