29 Mayıs 2019 Çarşamba

Celaliye 2





Ama Ali bu, hiç vazgeçer mi iddialarından. Bu sefer ki sorusu, "Sen iskeleden atlayabilir misin?", Allahım ne zaman kurtulacağım bu çocuktan?! "Tabii ki atlarım!".  Bir iskeleye gittik. Tanrım, ne kadar yüksek bu iskele diye düşündüm, küçücük bedenimize bakarak. 



Yine her zaman olduğu gibi onu izledim. Bana sıra geldiğinde içimdeki korku ve heyecanı bastırarak, bu minik adama yenilmeyeceğimi tekrarlayarak, parmaklarımla burnumu kapatıp çivileme atladım. 

Denizi yararak içine yerleşmem, neredeyse kumlara değmem ve sonrasında baloncuklar arasında yüzeye nefes nefese çıkışım bugün gibi aklımdadır. Öyle gururlanmıştım ki; keşke annem babam beni görseler diye düşünmüştüm. Ali' nin istekleri yine bitmedi. Bu sefer denize balıklama atlamaktan bahsetti. Bu çivilemeden daha zor olacaktı. İçimi büyük bir korku kaplamıştı. Aklımdan olabilecek tüm  kötü şeyler geçiyordu. Karşımda ise iddiasına yenileceğimi sanan yaşıtım bir velet duruyordu sırıtarak. Yüzümden belki de duygularımı anlamış ve içinden işte şimdi seni yendim kız çocuğu diye geçiriyordu.

Ne olacaksa olacaktı, o daha beni tanımıyordu. Bu iskeleden balıklama da atlayacaktım, işte o kadar !

Yine her zamanki gibi onu izledim. Ve iskelede bedenimi kavis yapacak şekilde eğerek, kollarımı ileri doğru birleştirip, derin bir nefes aldım ve ayak parmaklarımla kendimi ileri doğru ittirdim. Boşluktan denize değdiğim esnada müthiş bir acı hissettim karnımda. Dipten yukarı doğru kendimi zor ittim ve deli gibi nefes almaya acımı hafifletmeye çalıştım. Ali ise bu esnada gülüyordu, "hahahah taş gibi düştün denize" diye söylenerek. Hayır, buna kesinlikle izin vermeyecektim. "Ne taşı ya? ne diyorsun sen? basbayağı atladım işte" dedim. "Bir yerin acımıyor mu şimdi?", "Yoooo" ah ah acıdan öleceğim ama sana belli eder miyim hiç... "İstersen bir daha atlayalım", "Tamam". 

Bu sefer Ali' yi öyle iyi izledim ki, aynı hatayı yapmak benim için ölüm olurdu. Vücuduma daha fazla kavis verdim ve ilk önce ellerim denize girecek şekilde kendimi denize fırlattım. Evet, başarmıştım bu sefer hiç bir yerim ağrımamıştı. 

Ali bir iddiada daha bulunsa sanırım bu vücut artık isyan edecekti.








(devam edecek)













{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





(not: fotoğraf google görsellerden alıntıdır.)




 

20 yorum:

  1. Ah bu çocuk resmen yüzme hocası görevini yapmış. Sen de gerçekten çok cesaretli imişsin canım. Bazen bize ters düşenlerden bile bir şeyler öğrenebiliyoruz. Ama senin çocuk sabrına hayran oldum. Kalemine sağlık. Sevgiler arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet evet Ali için inatçı bir yüzme öğretmeni diyebiliriz. Herkesden mutlaka bir şeyler öğreniyoruz haklısın canım. Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Bu arada e-mail butonunu buldum, üye oldum :))

    YanıtlaSil
  3. aaa dövcem ben bu Ali yi çok yaramazmış ayol bu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha.. o yaştaki erkek çocukların güç gösterileri işte babaannemintakvimciği :)

      Sil
  4. ilkini okumadan ikiyi okudum :) gideyim ilkini de okuyayımm

    YanıtlaSil
  5. Ali sana kafayı takmış :) Habire istiyor :) bakalım bir sonraki yazında ne isteyecek ? :)

    YanıtlaSil
  6. Ali gerçekten inatçı bir çocukmuş, yüzmeye dair bir sürü şey öğretmiş bahaneyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Sadece ben bilirim" edasıyla başlattığı iddialar hep terse döndü 😁 farkında olmadan ona da eğitmenlik yolu açıldı Kağıt Salıncak

      Sil
  7. Ali Senin üzerinden egosunu tatmin ediyor bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte gatip olan da şu ki, edemedi.. karşısındaki çocukta da ego yüksekti, farketmeden ikisi de törpülenmeyi öğrendiler 😊 Eğitim Pınarı

      Sil
  8. Hep Ali, diğer tanışılan arkadaşlara ne oldu ki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😁😁 valla Ali tavrıyla açık ara öndeydi hep filmgündemi

      Sil
  9. Aslinda bu çocuk inatlaşmalari tehlikeli de olabilir Allah korumuş da tehlikeye düşmemişsin canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Haklısın.. ama sanırım o zamanlar yine de korkularımızın da, özgürlüklerimizin de sınırı vardı :)

      Sil
  10. :D ben sevdim bu Ali'yi ya :D ben 30 yaşımdan sonra öğrendim balıklama dalmayı. keşke küçükken bir Ali de bana meydan okusaymış. 30'dan sonra eşim zorla öğretti ama hâlâ çok iyi değilim ve eşim her seferinde dalga geçer benimle. kızımız 6 yaşında. balıklama dalmayı bu yaz öğrendi ve şu an benden iyi dalıyor :D yani Ali baya bir lütufmuş aslında ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manxcat/KuyruksuzKedi,
      O zamanlar çocuk inatlaşmasından farkı da değildim ama cidden ben ona bir kız çocuğunun da ondan aşağı kalmayacağını, o da bana yapabilme cesaretini gösterdi. Çok tesekkür ederim okuyup yorumladiğın için 🤗🌷

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H