24 Temmuz 2024 Çarşamba

11 Ağustos Bloggerların İzmir Buluşması




Herkese merhaba,

Sevgili Kırmızı Ruh ile Ağustos ayında İzmir ziyaretinde bir buluşma ayarlamak için konuşmuştuk ve o bloğunda şurada yazı yayınladı. Belirlenen tarih 11 Ağustos 2024 saat 12:00 Balçova' daki Agora Avm içinde Kahve Dünyası' nda buluşuyoruz. Orayı tercih etmemizin sebebi havaların aşırı sıcak oluşundan ötürü serin bir yerde, üstelik sigara içenler için kafenin büyük bir bahçesinin de seçenekler arasında olması sebebiyledir.

Gelmek isteyenleri heyecanla bekliyoruz.








{ಠ,ಠ}
 |)__) 
-”-”-





29 yorum:

  1. Buluşma yeri evime yürüme mesafesinde ama maalesef o tarihte Izmirde olamayacağım gibi görünüyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narda, ne zaman burdasın?

      Sil
    2. Aaaa :( Başka tarih (de) mi olsa? Çok istiyordum narda’yı da görmeyi..

      Sil
    3. Canım C.
      Evet aynı tarihte burda olanlar icin tekrar görüşebiliriz diye umuyorum. Nasılsa ben burdayım 🤗

      Sil
    4. Canlar, ben muhtemelen 31 temmuzda ayrılacağım İzmir'den.

      Sil
    5. Halihazırda Izmirdeyim, cenaze filan derken kendimi unuttum

      Sil
    6. Narda, başın sağ olsun canım. :A
      Arayacağım seni.

      Sil
  2. Çok heyecanlı :) Ayarlamalar için teşekkürler Monentoscum! 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C,
      Gerçekten heyecanla bekliyorum. Ben de davete icabet eden herkese şimdiden teşekkür ederim. 🙏🤩

      Sil
  3. Kendim İstanbul'da, gönlüm Balçova'daki buluşmanızda olacak sevgili Sezer Hanım. O tarihte olsaydım İzmir'de, kesin gelirdim buluşmaya. Size bol sohbetler diliyorum. İzmir'e selam olsun. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nazlı hanim, ne zaman buraya gelirseniz yine de haber verin mutlaka görüşürüz.
      Kalpten sevgiler 🥰❤️

      Sil
  4. Orda olmak istiyorum :) Burdan evrene mesaj bırakayım ki ayarlayıp beni oraya getirsin 🤗

    YanıtlaSil
  5. Orada olanlar için ne güzel bir haber. Keyifli buluşmalar dilerim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu'cuğum inşallah bir gün kısmet olur sen de gelirsin :A :) :F

      Sil
  6. Ah! 13 Ağustos'ta Balıkesir civarından aşağıya doğru Kuşadası'na ineceğiz. İki gün sonra olsaydı Balçova'ya sapardık inanın:) Kafamda zaten o taraflara gitmişken acaba kimlerle görüşebilirim fikri dönüp duruyor:) Tarih yaklaşınca ben kafamda bir olgunlaştırayım düşünceleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun şarkısı,
      Ne iyi olurdu topluca görüşmek Sezer Hanım 🙏 bu sefer olmasa bile mutlaka başka zaman bu fırsatı yaratırız. 🤗 Şimdiden iyi tatiller dileyeyim sizle🪻

      Sil
    2. Kesinlikle. İllâ ki yine olur. Herkese sevgiler...

      Sil
  7. Duydum bu buluşmanızı, ne güzel! Bakalım kimler gelecek, bana da Levent söyledi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pelinpembesi,
      Bizim İstanbul buluşmalarımız da ne güzeldi değil mi Buket? İnşallah bir başka sefere seninle de denk getiririz. :) :A

      Sil
  8. Ben de gelcem inşallah. Sizinle tanışmak için çok heyecanlıyım.
    Birgaripseyma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bgş,
      Ah çok sevindim, harika bir haber 🙏🤗🥰
      Görüşmek üzere, sevgiler :F

      Sil
  9. Türkiye'dekileri çok nadir kıskandığım anlardan biri. Blog etkinliklerine hiçbir şekilde katılamamak. Güzel bir sohbet ortamı olacağını biliyorum. Belirli bir gündem var mıdır, bilmiyorum. Olursa daha verimli geçer diye düşünüyorum ama yoksa da çok önemli değil. Maksat üç beş güzel insanın bir araya gelip muhabbet etmesi değil mi zaten.

    Bence blog buluşmalarını sanal ortamda da ayda (veya iki ayda) bir yapabiliriz. Zoom üzerinden belli bir konu etrafında bir saatlik bir görüşme ayarlansa (mı?) diye kendi kendime sesli düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Edip merhabalar,
      Yıllardır kendi sayfalarımızda bir şeyler paylaşarak büyüttüğümüz blogdaşlık, bir zaman sonra fiziki olmasa da ruhsal bir tanışıklığa erişiyor. Sizin de olmanız ne büyük keyif verirdi :A
      Blog buluşmaları için hoş bir öneride bulunmuşsunuz, neden olmasın :) Pandemi döneminde hayat adeta internet üzerinden yürümüştü, bu da mümkün. Bence paylaşıp, fikirlerini alalım dostların. :T

      Sil
  10. Şahane bir girişim, yazıları merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde Yazar,
      Keyifli bir buluşma olacak eminim. :) :T

      Sil
  11. Merhaba, yer bizim için de harika. Görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Orda bulustuğumuzda minik bir yer degiştirmesi yapacağız, zira kahve dunyasının kapalı kısmı cok elverişli değil sohbete. Haberlesiriz 👍😊

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H