8 Eylül 2022 Perşembe

BLOG DÜNYASINDA BU HAFTA 20 📻




Ve sonunda eylül ayına merhaba dedik. Soğuk ile sıcağın tam ortasında bir kapıdayız. Bazı şehirler yumuşak geçiş yaparken mevsim değişikliğine, bazıları bodoslama girecek. Dileğim odur ki, afetsiz ve sakin bir sonbahar ve kış geçirelim.

Öte yandan bloggerlarımız da sonbahara hazırlanıyor, kimisi uzun zamandır sessiz bıraktığı sayfalarının pencerelerini açıp havalandırıyor. Şimdi onlardan bazılarını tanıyalım yine gelin hep birlikte.
Dinlemek için tık tık lütfen. 





{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




not: foto ​M©MENT©S​ arşivindendir.​




16 yorum:

  1. Hemen dinleyip yoruma uğrayacağım. :) Bilmediğim bloglar var arasında :T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SinanGCL,
      Tamamdır. Daha tanıyacağımız çok blog var :D

      Sil
  2. Ya dinleyemedim, spotify aboneliğimi iptal etmiştim ama ondan kaynaklı mı oldu emin olamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Abonelik olmasına gerek yok dinlemek için. Ben ücretsiz üyelikteyim. Bir daha dene istersen, spotify gün içinde ayarlamalar falan yapıyor, belki ona denk geldin..

      Sil
  3. Çok güzel anlatmışsın yine, seni masal dinler gibi dinliyorum. :)) Havalar çok değişince insan çabuk hastalanıyor, bir gün sıcak, bir gün soğuk buralar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucuğum, sözlerin benim için ne büyük gurur :) :F Kalpten teşekkürler <3

      Sil
  4. Teşekkürler Momentos 🤗🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız,
      Ben de yorumun ve desteğin için teşekkür ederim canım. <3 :)

      Sil
  5. Ses tonun gerçekten çok güzel. Seni dinlemesi keyifli. Ağzına sağlık.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada Deniz,
      Ne kadar zarifsin, çok teşekkür ederim güzel sözlerine..
      :) <3

      Sil
  6. Selamlar, bu hafta senkronize olamadım, yemek hazırlarken dinledim seni. Öyle tatlı anlatıyorsun ki yüzümde gülümsemeyle dinliyorum. İyi insanların gittiği yerler cennet olurmuş. Sesin gittiği yerler için de geçerli bu söylem... İyi hafta sonları diliyorum canım, pazar müzikleri de başlayacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zülal, yüreğimi kanatlandıran sözlerine sadece kocaman bir sarılma ve teşekkür iletmek isterim. :) <3
      Pazar müziğini fazla detaylandırmadan yayınlamayı düşünüyorum. Bakalım belki yarın başlar yayına :D
      Sevgilerimle,

      Sil
  7. Merhabalar.
    Bu haftaki blog tanıtımlarınızı da Momentos'dan dinledim. Tanıtımını yaptığınız bloglardan ismini duyduklarım da var, duymadıklarım da. Notumu aldım ve onları sayfalarında ziyaret edip tanımak istiyorum.
    Nefesinize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      Haklısınız, yayında tanıdıklarımız da oluyor, tanımadıklarımız da.
      Dinleyip, yorum yaptığınız ve değerli sözleriniz için teşekkür ederim.
      Saygılar,

      Sil
  8. Çoğu takip ettiklerim arasında fakat hepsine yetişemediğim için üzgünüm. En azından hatırlatmış olduğunuz için müteşekkirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Biliyorum ve farkındayım sayıca çok kalabalık olduğumuzun ve takip etme güçlüğünün. En azından yayınlardan birinde bir tanesini bile kalben izlemeye değer bulmak çok değerli.
      Asıl ben teşekkür ederim bu anlamlı yorumunuz için :) :F

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H