9 Nisan 2020 Perşembe

#YAŞASIN İNTERNET 3








After The Dark - The Philosophers 720p izle 
 Yangında Kaybettiğimiz Şeyler
Yönetmen: Susanne Bier 
Tür: Dram
İMDB Puanı: 7.2


Den skaldede frisør 

Sadece Aşk
Yönetmen: Susanne Bier
Tür: Komedi, Romantik
İMDB Puanı: 6.5


Hævnen 

Daha İyi Bir Dünya
Yönetmen: Susanne Bier
Tür: Dram, Romantik
İMDB Puanı: 7.6


After the Wedding – Düğünden Sonra 

Düğünden Sonra
Yönetmen: Susanne Bier
Tür: Dram
İMDB Puanı: 7.7


Serena 

Serena
Yönetmen: Susanne Bier
Tür: Dram
İMDB Puanı: 5.4 




İYİ SEYİRLER  🎥







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






not: fotoğraflar ​M©MENT©S​ arşivindendir.​






8 yorum:

  1. Önerilerinize bakacağım muhakkak, paylaştığınız müziği de dinledim çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Tozu,
      İyi bir kadın yönetmen Susanne Bier, umarım beğenirsiniz. Teşekkürler değerli yorumunuza :) <3

      Sil
  2. tavsiyeleriniz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Mustafa İşlek,
      Ziyaretiniz ve yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Susanne Bier'in izlemediklerim var momentos, senin en beğendiğin hangisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketciğim, en alttaki Serena hariç diğer tümünü çok beğendim.

      Sil
  4. Bu filmleri izlememiştim bakayım nette bulabilecek miyim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Ben hepsini netten seyrettim canım. Bulabilirsin. Link mi koysaydım acaba?

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H