5 Nisan 2020 Pazar

#EVDEKAL🌍








Sabah 5.45 de dünya geneli ile şifa meditasyonu yaptık. Müziğin şifa gücüne inanırım, bazı kelimelerin ve bazı hareketlerin de.

Bunu bir de sabahın o saatinde 2100 kişi ile aynı anda yaptığınızı düşünün, inanılmaz oldu. 

Buna inanmayabilirsiniz, neye inancınız kuvvetliyse onu da yapsanız bence aynı sonucu alırsınız. Önemli olan kalbinizi sonuna kadar açmanız. 

Şifalanmaya niyet etmeniz. 



🌍  🌎  🌏 


Anthony Hopkins' le yapılan bir röportaja denk geldim. 
Röportaj "yaşam, ölüm, inanç pişmanlık" üzerine.
"Hayatımın merkezindeki gücün, oyunculuktan ibaret olmasını istemedim." diyor Hopkins. Şaşırdım doğal olarak, onu mükemmel bir oyuncu olarak tanıdığımdan dolayı. Ve bu cümlenin arkasından başka bir hayatının da olması gerektiğini, resim ve müzikle uğraştığını söyledi. Sunucu onun bir senfoni yazdığını söyleyince, şaşkınlığım inanılmaz arttı. Bir vals yazmış ve eşi de ondan habersiz Hollandalı ünlü orkestra şefi André Rieu' ya göndermiş. 
Sonuç; muhteşem bir eser.
Yukarda dinlediniz sanırım. 
Hepimiz de ne cevherler gizli, yeter ki biraz cesaretlenip elimizi bir şeye uzatalım. 
Deneyelim, deneyelim.
Varsayalım ki hiç bir şey olmadı.
(ki sanmıyorum)
Olsun, denemenin içinde bulunmak bile güzel.

İyi pazarlar,






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






not: kullanılan görsel yandexten alıntıdır.




14 yorum:

  1. Şifa meditasyonu mu ne güzelmiş hiç renk gelmemiştim. Şu dönemde en çok ihtiyacımız olan şey olabilir meditasyon, sihin yoğunluğunun azalması ve huzura erebilme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazimbari,
      Evet daha önce yayınlamak için organize olamadım bir türlü ama herkes sosyal medyada olduğundan illaki duyulmuştur diye düşündüm. Benim katıldığım grupta aynı anda 2100 kişiydik, eminim 1 milyon kişiden fazla katılım olmuştur. Denemenizi tavsiye ederim, çok etkileyici bir eylem. :) Teşekkür ederim yorumunuza.

      Sil
  2. Online bir meditasyon muydu sizinki merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Recep bey, canlı yayın yapıldı bu sabah 5.45 te. Seda Bağcan hesabından takip ettim ben.

      Sil
  3. Neye inanıyorsanız onu yaşıyorsunuz aslında. Şifaya inanan şifa bulur. Güzel bir etkinlikmiş şifa meditasyonu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı, ne güzel söylediniz.. hepimiz bir şeye inanıyoruz.. yeter ki inandığımız şey bizi şifaya, iyiniyete ve sevgiye götürsün.. gerisi boş.
      Çok teşekkür ederim yorumunuza. <3

      Sil
  4. Merhaba,
    Bende topluca aynı saatte yapılan bir zikre katıldım. Birlikte olma duygusunu güçlendiriyor. Keşke meditasyonda haberim olsaydı. Ayrıca yukarıdaki senfonide çok iyiydi. Teşeküürker.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yağmur Tozu,
      Dünyamızı şifalandırmanın yolu, kendimizi şifalandırmaktan geçiyor. Eğer bir daha yapılırsa o zaman haber vereceğim burdan. Çok teşekkür ederim beğeni ve yorum için :)

      Sil
  5. Şifa meditasyonları çok oluyor bu sıralar, ben de katıldım birkaçına..
    Bugün Antony Hopkins'in röportajına You Tube da denk geldim ben de, çok ilham vericiydi..En hoşuma giden cümlesi;" kendimi fazla ciddiye almıyorum ve hayal ettiğim değil olduğum kişiyim "demesi oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Tasarımcısı,
      Hepimize şifa olsun inşallah..
      Hopkins ne kadar mütevazı konuştu röportajda değil mi? Çok hoşuma gitti benim de. :)

      Sil
  6. şifa şeyi ne hoş bişiymiş yaa. hopkins ne hoş dinliyo de miii seyirciler arasındaaa :) feriha hanım yeni bölüm geldiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Gerçekten çok iyiydi <3
      Evet ya, yüzündeki ifade başardığı şeyi herkesle paylaşmanın gururu gibiydi :)
      Geliyorum Ferihacığıma..

      Sil
  7. Antony Hopkins in bu yönünü bilmiyordum ben de şaşırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Her yönüyle sanatçı diye buna denir işte. :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H