30 Nisan 2020 Perşembe

YAŞASIN İNTERNET 4 🎬




Şu ara kitap ve film ikilisinde takılıyorum. Trt 2 de her akşam 21 sularında kayda değer filmler gösterimde. Orda izlediğim "The Bookshop" filminin kadın yönetmeni İsabel Coixet' ten etkilenip, çektiği iki filmi daha seyrettim ve aşağıda yayınladım. 

Bu yazının hemen altında bulunan ilk film ise internette sinema sayfalarında dolaşırken karşıma çıkan bir film, ancak çok hoşuma gitti.

Seyretmenizi tavsiye ederim. 






Yeni Baştan

Yeni Baştan
Yönetmen: Nicolas Bedos
Tür: Dram, Romantik, Komedi
Yapım yılı: 2019
İMDB Puanı: 7.5



Elisa ve Marcela 

Elisa ve Marcela
Yönetmen: İsabel Coixet 
Tür: Dram, Erotik, Romantik
Yapım Yılı: 2019
İMDB Puanı: 6.4


Bitmeyen Gece 

Bitmeyen Gece
Yönetmen: İsabel Coixet
Tür: Dram, Macera
 Yapım Yılı: 2015
İMDB Puanı: 6.2



 

Sahaf
Yönetmen: İsabel Coixet
Tür: Dram
Yapım Yılı: 2017
İMDB Puanı: 6.5 








{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: fotoğraflar ​Yandexten alıntıdır.




30 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Bir başka gezgin :) <3

      Sil
  2. Books shop afişi ilginç merak uyandırıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanat Penceresinden,
      Ah o filmi mutlaka izleyin.. o dönem kıyafetleri, kadın ve erkeğin zerafeti, kasaba, evler büyüleyici adeta.. :)

      Sil
  3. İlkay, Yeni Baştan ve Bookshop' u derinden seveceğini düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsini merak ettim ama yok kitap okuyamadığım gibi film de izleyemiyorum. Kitaba başladım yavaştan, filmlere de başlarım umarım yakın zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manxcat, sana tek önerim The Bookshop'u izle.. ruhuna işleyecek eminim.. ordaki kadınla erkeğin büyük incelikle yazışmaları, konuşmaları, manzaralar, o binalar, dükkan şifa gibi gelecek sana.. adım gibi eminim :) <3 (haber ver bana sonra)

      Sil
  5. Bitmeyen Gece mi? Hiç duymamışım Momentos... Dalayım şu filme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal Kahvem,
      Yorumun maile gelmemiş ve ben de farketmediğim için anca şimdi gördüm kusura bakma :(
      Seyrettin mi? Beğenirsin bence :)

      Sil
  6. The Bookshop listemdeydi bu ay izleyeyim ben de artık daha fazla ertelemeden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca, hoşgeldiniz..
      Evet bence de izleyin.. çok memnun kalacaksınız. :) <3

      Sil
  7. Bu ara kitap, yazılar, filmler hayatımızi dolduruyor.

    YanıtlaSil
  8. TRT2'de mayıs ayında her gün film yayınlanacakmış bununla ilgili bir takvimle karşılaşmıştım bayağı hoştu. Çoğu zaman filmi izleyebilmem için posterinin beni etkilemesi gerekiyor. Yeni Baştan ve The Bookshop bunları sağladı. Özellikle Yeni Baştan posterinde yazan "Hayatında bir günü tekrar yaşayacak olsan, hangi günü seçerdin?" ifadesi merak uyandırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semih Keçecioğlu,
      Nisandan beri seyrediyorum. Hele ki film önü ve arkasında sohbet olan bir gün var (sanırım haftasonları) müthiş doyurucu bir gösteri oluyor. Semih poster konusunda benziyoruz :) Yeni Baştan hiç bir yerde eleştirisi ya da tanıtımını görmediğim filmdi. Günün hediyesi oldu bana. Beğenirsin :)

      Sil
  9. Interesting post. Your blog is very cool :)!
    I am following you and invite you to me
    https://milentry-blog.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milentry,
      Thank you for your thoughts on my blog :)

      Sil
  10. Normalde dram, romantik film türleri ilgimi çekmez ama ilk öneriniz, Yeni Baştan filminin fragmanını izledikten sonra kesinlikle izlemeliyim dedim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog Tecrübem, o zaman sana polisiye gerilim önereceğim kuzey avrupa filmlerinden, eğer bu tür seviyorsan.
      Ben teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. Tamam mail olarak göndereceğim.

      Sil
  11. Trt 2 de her aksam güzel filmler oluyor geçen günde Paulo Coelho nun hayatıyla ilgili bir film olmuştu..
    Bu bahsettiğin filmleri izlemedim canım en çokta BookShop'u merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Tasarımcısı,
      Evet bu süreçte Trt2 de eski kalitesini tekrar yakaladı nihayet. Bookshop' u seveceğinden eminim.. görüntü ve renkler özellikle fotoğrafçı gözüne hitap edecek. :) Sevgiler,

      Sil
  12. sahaf hoş film ivit. diğer üçünü de izlemedim üçü de bana göreymiş saoool :) feriha hanım yeni bölüm de geldiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, evet bu filmler sana göre :))
      Ah Feriha yaktı bizi :)

      Sil
  13. Yine ne güzel tavsiyelerin var. İzlenecek film listem kabarıyor. Verimsiz bir dönemdeyim ama oldukça da merak ettim. Teşekkür ederiz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BitliTurist,
      Silkin biraz haydi :)) bak baharın içindeyiz hala.. kuş cıvıltıları, güneş ışınları, çiçekler... hepsi sana canlan diyor :)) <3
      Ben teşekkür ederim..

      Sil
  14. güzel filmlermiş sahiden :) yeni gördüm de trt2de konserler de varmış antik kentlerde düzenlenen, devam edecekler mi bilemedim ama çok hoşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizgemi,
      Evet, çok güzel yayınlar var.. ben de dün bayram konserini izledim.. Bergama' daki antik kentte çekilmiş.. çok iyiydi. :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H