13 Aralık 2019 Cuma

Görünmez Güç 💫








Michelle adında bir adam çölde kaybolmuş. Bir ara arkasını dönmüş ve kendi ayak izlerinin yanında bir çift ayak izi daha görmüş. Ve Michelle, görünmez bir gücün kendisiyle birlikte yürüdüğünü anlamış. Bu cesaretle devam edebilmiş ve yaklaşık on saat yürümüş. 

Artık gece çökmek üzereymiş ve Michelle çok yorulmuş. Bitap düşmüş. Sonra arkasını dönmüş ve ayak izlerinin yok olduğunu görüvermiş. Görünmez güce seslenmiş 

"Neden?" demiş,
"Neden hayatımda sana en çok ihtiyacım olan anda beni terk ediyorsun?" 

Görünmez güç cevap vermiş.. 

"Bir çift ayak izi görmen seni terk ettiğimi değil, seni kollarımda taşıdığımı gösterir."






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




not: görsel Google' dan alıntıdır.





34 yorum:

  1. Yaaaa buna bayıldım, müzikle daha da anlamlı ve romantik geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Wednesday,
      Ne güzel 🤗😍 teşekkür ederim yorumuna.

      Sil
  2. Ben şu sıralar içimdeki sesle kavgalıyım yine. Doğruyu söylüyor ama duymak, bilmek yetmiyor. Tutsun kolumdan engel olsun! Bir süreliğine özgür irade hakkındam feragat ediyorum. Alsın hale yola soksun beni zorla ya! Öyle terk etmedim, burdayım demekle olmuyor işte!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manxcat/KuyruksuzKedi,
      Bloğuna bakınca, senin cephede birşeyler olduğunu anladım.. Yüreğini kitliyorsun, tam aç! Bağıra bağıra net söyle istediklerini. Bence olacak gör bak.

      Sil
    2. Bu aralar medcezir modundayım, gitgeller bitmiyor :))))

      Sil
    3. Gitme moduna girince öyle bir kovala ki, bir daha gelemesin 😊😍

      Sil
    4. Kendimi kendimden kovamıyorum ki :D Paul Auster'ın dediği gibi:
      "Ben 4 kişiyim: 1 ben, 2 içimdeki, 3 aynadaki, 4 kalbimdeki. Ben'i geç, içimdeki zaten deli, kır aynadakini. Ya kalbimdeki?"

      Sil
    5. Oyyy haklısın..epey kalabalıksın 😊 Sen'i geçtim, içindekine bir kahve söyle 40 yıl hatrı olur, aynadakine çiçek uzat sevinir, kalbindekine ise onu sevdiğini söyle, seninle bütünleşir 😍

      Sil
    6. Aslında hepsiyle oturuyorum masaya, anlaşıyoruz gayet güzel :) Ama yan çiziyorlar 2 dk sonra :P ne kahveler, ne çaylar, ne tatlılar... kâr etmiyor :)))) sonu olmayan bir yolculuk, kazananı olmayan bir savaş, acısı bile tatlı bir sevda gibi insanın kendini bulma macerası galiba :)

      Sil
    7. Pişmene az kalmış senin sanki :) valla öyle hissettim <3

      Sil
  3. Bir şeyin varmlığında da yokluğundada bir hikmet var. Varlığında da yokluğunda da bir zikir , bir şükür var. Kainatta bütün varlıkların varlığımızda ortak paydası var. Biz varsak evren var, bevren varsa biz varız. Makro ve mikro değerleri taşıyan bir paradigmada ortak şuurumuz var. Dahası blog dostluğumuz var vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profösör,
      Eyvallah, dostluğumuz baki efendim :)

      Sil
  4. Oooo...süper, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı,
      Beğenmenize sevindim. Teşekkürler,

      Sil
  5. Umut verici bir meselmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N.Narda,
      Yabancı bir dizide anlatıldığından beri aklımda kaldı, paylaşmam kaçınılmazdı :) Teşekkürler

      Sil
  6. ah ah yaaa anlamlıııı :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir öykü.
    "Bir ara arkasını dönmüş ve kendi ayak izlerinin yanında (**) bir çift ayak izi daha(*) görmüş. Ve Michelle, görünmez bir gücün yanında yürüdüğünü(***) anlamış."

    (*) "daha" sözcüğünün kilit rolü var:) Tam yerinde kullanılmış.

    (**) "yanında" sözcüğü yerine "yanı sıra" veya daha iyisi "başka" sözcüğünü kullanmak daha anlaşılır kılmaz mı? Çünkü yanını görmek için arkasını dönmeye gerek yok sanırım.

    (***) "yanında yürüdüğünü" yanında bir kez daha tekrarlanıyor. Bunun yerine "kendisini takip ettiğini" diyebilirsin, görünmez gücü eğer arkasında yürüyor ise.

    Yanlış anlamazsan bu iki cümleyi gözden geçir istersen:). Ya da "arkasını dönmüş" kısmına gerek yok belki de.

    Müziğe bayıldım bu arada, şelale manzaralarına da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Çok haklı ve güzel bir öneri, teşekkür ederim cidden. (***) önerideki düzeltmeyi yaptım. Ancak (**) deki önemli, zira yanında görünmez bir güç yürüyorsa zaten göremez, ancak arkasını dönüp baktığında izlerden anlayabilir diye düşünüyorum. Ne dersin? :)
      Çok teşekkür ederim değer verip öneride bulunduğun için :)

      Sil
  8. Son cümleyi anlamadım... Bir çift ayak izi görmek neden terkedildiğini düşündürsün? Görmemek mi olacak acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatoş,
      Daha önce arkasını dönüp baktığında iki çift ayak izi varken, sonrasında bir çift ayak izi olmasından bahis ediliyor. Bilmem anlatabildim mi?

      Sil
  9. Her insanın kendisini terketmeyen bir sevdası olmalı!

    YanıtlaSil
  10. çok iyiydi 👍harika bir hikaye bu umut dolu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Tasarımcısı,
      Aynı duyguyu hissettim dinlediğimde :) Teşekkürler canım.

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Karmajen,
      ☺ ne güzel, beğenmen mutlu etti.

      Sil
  12. tatlı bi sarstı bu hikaye.

    YanıtlaSil
  13. Ayak izlerini takip etmiyorum da, bazan ayaklarımın yerden kesildiğini hissediyorum. Demek aslında kucakta taşınıyorum o an. Anlamıyorum.
    Dikkatli olmalıyım. Du bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HayalKahvem,
      :)) bu da güzelmiş.. ben de ayaklarım yerden kesilsin istiyorum.. benim adresi de versene elin değerse :))

      Sil
    2. Çok iyiymiş. Ben neden yarı yolda bırakılmış hissediyorum acaba diye soracaktım ki cevap geldi içimden.

      Sil
    3. Manxcat/KuyruksuzKedi,
      Ah geldi mi cevap.. <3 çok sevindim

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H