31 Aralık 2019 Salı

🎄 2020 🎅




Happy New Year GIF by Matthew Butler


2020

Güzel rakamlar, nedense bana umut vaadediyorlar. 

İçimden geçen cümleleri, neler yaşadığımı, nelere üzüldüğümü, nelerin beni heyecanlandırdığını, nelerin arkasından baktığımı, neleri beklediğimi ve daha onlarcasını burda yazmayacağım.

Hepimizin yaşadıkları var.

Ve hepimizin beklentileri.

Diyorum ki, "Güzel günler göreceğiz".

Tüm yaşanılan olumsuzluklara inat.

"2020, seninle güzel zamanlar geçireceğiz!"


 light new years GIF by Faith Holland


Happy New Year GIF by Migliore





{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: kullanılan görseller burdan alıntıdır.





 

28 yorum:

  1. Keyifli, sağlıklı ve bol seyahatli bir sene olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüşü Olmayan Orman,
      Harika dileklere teşekkürler. Bilmukabele diyorum :)

      Sil
  2. Güzel bir yıl bizimle olsun 😊 sağlık ve umutla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camdandusler,
      🎄🎅 aynen katılıyorum dileklerine.. Sevgiler 😍

      Sil
  3. "güzel günler göreceğiz" elbette sevgili Momentos tamı tamına söylediğin gibi! güzel göreceğiz çünkü güzel bakacağız! en güzel bakışımızı taşıyacağız güzellik adına! ülkemiz için, dünya için! 2020 güzelliği zengin bir yıl olsun cümlemize : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nessuno Ç,
      Ah enfes sözler! Lamı cimi yok aynennöyle olacak 🤗🌷🎄🎅

      Sil
  4. Kalbimizin doğruyu bulduğu, doğruda olanın karşılığını aldığı güzel bir yıl olur umarım 2020 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manxcat/KuyruksuzKedi,
      :) aynen öyle olacak.. gör bak <3 Sevgiler gönderiyorum..

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. burcu,
      Böyle yazınca da annene sesleniyomuş gibi oluyor.. ama memnunum valla, senin gibi kızım olsun isterdim :))) <3 sana da bereketli ve kahkahalı bir yıl diliyorum.

      Sil
  6. Yeni yıl hepimize en başta sağlık,huzur ve blog muhabbetliği versin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pelinpembesi,
      Amin Buketciğim.. bloglarımız ışıldasın, neşe, huzur bizimle olsun :) <3

      Sil
  7. Yeni yıl sizler için sağlık, mutluluk ve huzurla dolu bir yıl olsun; Yeni yılınız kutlu olsun. Sevgilerle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı,
      2020 tüm beklentilerinizi karşılayan bir yıl olsun. Sevgiler :)

      Sil
  8. Hepimizin huzurlu ve sağlıklı bir 2020'si olsun. Yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum sevgili Momentos! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Su,
      Olacak.. inanıyorum :)) Teşekkürler, sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  9. 2020 yazması biraz tuhaf geliyor :D ama bence de iyi bir yıl olacak gibi :) anneannemin bi duası var gönlünden geçen neyse şıp diye karşına çıksın sen beklemeden olsun istediğin her şey, iyi yıllaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizgemi,
      Anneannenin ellerinden öpüyorum, ne güzel söylemiş :)
      Güzel bir yıl olacak, hazırlan :)
      Sevgiler,

      Sil
  10. Eveettt inşallah ben de öyle inanıyor ve öyle hissediyorum,güzelliklerle dolu musmutlu yıllar olsuunn🤗😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata Dair,
      Amin.. 🙏🌷 tüm yıl güzellikleri paylaşırız bloglarımızda 😊 sevgiler..

      Sil
  11. Güzel olacak güzel olacak diye diye güzel edeceğiz, evet... Ha gayret :) Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denize Bakan Ev,
      😁😁 edeceğiz kesinlikle..
      Teşekkürler, yürekten sevgiler..

      Sil
  12. evet evet güzel günler göreceğiz? benim hala umudum var:)
    mutlu yıllar canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Tasarımcısı,
      👍 harika 😍
      Renklerle dolu bir yıl diliyorum sana da 🎄

      Sil
  13. Biraz geç bir yorum oldu ama her şey gönlünüzce olsun umarım böyle umutlu olmak ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar,
      Hepimiz için güzellikler olsun. Kahkahalı, sağlıklı ve bereketli güzel günler görelim :) Sevgiler,

      Sil
  14. Biraz geç uğrayabildim ama çook mutlu ve huzurlu bir yıl diliyorum sana canım, bol da sağlık ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Hepimiz için olsun güzellikler.. teşekkür ederim canım :) Sevgiler,

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H