2 Temmuz 2019 Salı

Nefes alış










Oturduğu koltuktan hızla kalktı ve camı açtı. Dışardaki dehşet soğuğu ancak pencereyi açtığında anladı. Birisine bağıracakmış gibi ağzını açtı ve nefes almaya çalıştı. Oksijen ve soğuk aynı anda içini dolduruyordu. Bir yandan soğuktan titremeye başladı ama aldırmadı. "Ölüyorum Tanrım !" diye geçirdi aklından.

Ölmüyorsun ! Sadece imkânsız aşktan için acıyor.

"Ah işte bu beni öldürüyor !"

Aşk, normal bedende birinin ölüm sebebi olmamıştır hiç.

"Peki neden kalbim, elinde çivi olan biri tarafından çiziliyormuş gibi? Niye nefesim kesiliyor? Niye yüzümün çizgileri aşağı doğru?"

Çünkü istediğin şeye ulaşabilmek için çabalaman gerekeceğini biliyorsun da ondan.

Suçüstü yakalanmış gibi kabullendi ve "Hayat niye zor?" diye sordu.

Hayat, nasıl bakıyorsan öyle olmuştur, yeni bir şey söyle çocuk.

Pencerenin önünden ayrılıp çalışma masasının başına geldi ve klavyede aşk kelimesinin harflerine parmaklarıyla dokunduktan sonra yeniden nefes almaya başladı.










{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: kullanılan görseller googledan alıntıdır.​





14 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim, takipteyim. Bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüşü Olmayan Orman,
      Hoşgeldiniz, ziyarete ve takibe geleceğim. Teşekkür ederim yorumunuz için. Yazıyı nasıl buldunuz?

      Sil
  2. Çok güzel arkadaşım. Sanki arkasından bir hikaye gelmesini ister gibi :) Kalemine sağlık Sezer'im :) Biliyorsun aşk deyince akan sular durur bende, ben aşkı zorlaştıranlardanım :)) Çok öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece' ciğim,
      Aşk deyince akan sular durmalı zaten :) sıcaklarda çok fazla kafamı toplayamıyorum, şu sarı yazı öyle böyle atlalım, sonra bir öykü patlatırım artık. Teşekkür ederim canım. Sevgler benden :))

      Sil
  3. Sanırım hayata ben de zor gözüyle baktığım için öyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Bakış açısını değiştirmek için minik çalışmalar yaparsan acaba daha mı iyi olur :) Su gibi bir akış diliyorum @>---

      Sil
  4. Nefesi kesmeyen aşk var mı bilmem.Öyle ya da böyle aşk güzel birşey😊
    Bu kısa ama tadı damağımızda kalan denemeler harika olmuş sanki yarın devamını okuyacağım hissine kapıldım.Aşkı yazmak bile nefes almayı kolaylaştırıyor sanırım..kalemine sağlık canım❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Tasarımcısı,
      Aşk muhteşem bir şey 😍 beğenmene sevindim. Okuduğun için teşekkürler canım 🤗💜🌷

      Sil
  5. Cok güzel. Ama tadi damağında kaldı..
    Hayat niye zor?
    Hayat, nasıl bakıyorsan öyle olmuştur, yeni bir şey söyle çocuk...Alkisliyorum cok anlamlı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncidennotlar,
      Aslında tadın damakta kalması daha anlamlıymış :) Çok teşekkür ederim İnci'm. Sevgiler,

      Sil
  6. sıcakta nefes alamıyoz nemden ama aşktan değil :) kışın aşık olup ısınırız hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      😂😂😂😂😂 haklısın valla, aynen!

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H