17 Kasım 2018 Cumartesi

🌹 Yeniden Merhaba 🌹







Merhaba,
Buralarda yokken bol bol bahçe işiyle uğraşıp,  Netflix'te film ve dizi izledim. 
Yukarda eklediğim şarkıyı, türkçeye "Aşk Ararken" ismiyle çevrilmiş, orijinal adı "LOVESICK" olan dizide dinleyip çok beğendim. 

İlk bölümü 2014 de yayınlanan dizi 3 sezondan oluşuyor. Umarım 4. sezon da çekilip yayınlanır.
 Dizinin ilk bölümünde cinsel yolla bulaşan ve kolay tedavi edilen bir hastalığa maruz kalmış bir gencin, doktorunun da önerisiyle şimdiye kadar birlikte olduğu tüm kadınları arayarak haber vermesi ile başlıyor ve her bölümde de hayatına girmiş kişilerle ilişkisi işleniyor. Bu arada muhteşem ev arkadaşlarını da tanıyoruz.

 İzlemesi keyifli. Sizlerle paylaşmam kaçınılmazdı 😊  







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

18 yorum:

  1. Hoşgeldin , sefalar getirdin.
    Bahçwler dizilerle dolu dolu gelmişsin ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tigris 😊 hoşbuldum. Sıcacık kelimelerine teşekkürler. ❤

      Sil
  2. Yazınızı gördüm bir koşu geldim, vallahi şimdi keyfim yerine geldi ;)
    Hoşgeldinizz yeniden <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şef'cicim 😊 hoşbuldum.. ben de özledim cidden. Blogları ziyaret etmeyi de özledim. Kocaman sarıldım. 💜🙅

      Sil
  3. Canım arkadaşım. Bahçe,toprak,en güzel terapi. Bende de İstanbul'a döndüğümden beri bir durgunluk var. Seni özledim.Yazılarını bekliyorum. Sevgiyle kucaklıyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ececiğim, Bodrum'dan sonra İstanbul'un havası ağır gelir haklısın. Arada deniz kenarlarına git, iyi gelir. Ben de özledim, hemen yazdığın öyküyü gideceğim. 😊😍 sevgiler canım.

      Sil
  4. Hoşgeldiniz...
    Gözümüz yollardaydı. Dolu dolu gelmişsiniz,ne güzel.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Ebemkuşağı 😍😊 sevgiyle karşılanmak ne güzel. 🌷 kocaman sevgiler benden.

      Sil
  5. Momentos, ben de az önce yeni bir dizi bitirdim. The Kominsky Method.
    Michael Douglas var. 8 bölümlük kısa kısa bir dizi... Fırsatın olursa bi bak bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HayalKahvem ben de dün ona başladım 😊 kısa olması da bonusu bence, yapılacak işler açısından 😉 öpüldün 💞

      Sil
  6. Ben de bu aralar filmlere taktım. Mutlaka izlenmesi gereken filmler, ölmeden önce görülmesi gereken filmler, son 50 yıla damga vuran filmler gibi kategorilerin tümüne sarmış durumdayım :) Gerçekten güzel filmler bulup izleyebiliyorum ama. Bu bakımdan mutluyum. Hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Kalemderi,
      Ya galiba böyle bir dönem oluyor. Çok film seyretmek, ardısira tiyatroya gitmek, kitap kurduna dönüşmek, bazen sürekli yazma bazen de sürekli konuşma durumunda olabiliyor insan. Biraz kaçış da var tabii bende 😊 seyrettiklerini paylaşır mısın bloğunda ne iyi olur. Sevgiler gönderiyorum 🤗🌹

      Sil
  7. oo hoşgeldin!
    yazılarını özledik, inşllh daha çok zaman ayırırsın
    buraya. bizde kaç sezondur doctor martin seyrediyoruz
    eşimle. durgun bir dizi ama akşamları onca yorgunluktan sonra
    iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Buket, laptop henüz yapılmasa da ben artık sınırları zorlayip cepten falan yazıyorum.
      Doctor Martin' i bilmiyordum bak.. eh bir tane dizi daha ekledim listeye 😊 sağolasın.

      Sil
  8. hoşgeldiiin :) netfilix ben de durmaksızın izliyorum. bu diziyi izlemedim. bi bakıyım. ne diziler var yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum deep 😊 cidden netflix bir gayya kuyusu.. enfes dizi ve filmler bulmak mümkün.. 👍

      Sil
  9. Bizde bahce sezonu bitti coktan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köyde bitmiyor Deryacığım.. bahçede kıs için ekilenler var, kırılacak odunlar var, kırağıdan korunma hazırlıklari vs.. bitmiyor valla 😊💖

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H