21 Kasım 2018 Çarşamba

🎉 Günün sürprizi






Dün bunca yıllık hayatımda ilk defa bir ağaçkakan gördüm. Evet yanlış okumadınız,  ağaçkakan !

Uzağı çok net algılamayan gözlerim, bahçedeki nesneyi önce serçegillerden biri sandığından tam kafamı çevirecekken, bunun farklı bir şey olduğunu anlayan içsezim hemen ayağa kaldırdı beni. Tül perdenin ardından kendimi farkettirmeden cama yaklaşmaya çalıştım.  Camın hemen önündeki dut ağacına kondu. Artık tamamen önümde kendini sergileyen bu minicik ama MUHTEŞEM yaratıktan gözlerimi alamıyordum.  Başında ve gövdesinin kuyruğa yakın yerinde kırmızı tüyleri vardı. İnce uzun gagası, küçük gövdesine göre tezat teşkil etmesine rağmen, bütünde zarifliğini muhafaza ediyordu. Ansiklopedik bilgilerden çok, televizyonda çizgi film kahramanı olarak tanıyıp izlediğim ve beni katıla katıla güldüren o minik karakterle yollarımız işte  bu bahçede kesişmişti. 

Bir film karakteri olarak izlediğim ağaçkakan, gün geldi varlığıyla günüme sihir kattı. Yaşamın kendisi  bir sinema cenneti diyerek, en başa iliştirdiğim video eşliğinde, büyük usta Giuseppe Tornatore' nin  ünlü film müziği ile yazıyı sonlandırıyorum. 





{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-



not: yazıda kullanılan görsel Google'dan alıntıdır.  Zira izlediğim görsel şöleni bırakıp fotoğraf çekmek sevgili ağaçkakan' a haksızlık olacaktı.  😉







22 yorum:

  1. :)
    Alttaki notunuza çok güldüm. Çok samimi :)
    Zaten görseldeki ağaç, dut ağacı değil. Yosun da tutmuş. Ormanlık alanda belli ki.

    Çok güzel bir deneyim olmuş. Çok şanslısınız. Görmek işte :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf çekmeye çalışıp an' ı kaçırmaktansa izleyici olmak daha iyi geldi cidden. 😊
      Evet mükemmel bir deneyimdi 😍 sevincimi paylaştığınız için teşekkürler.

      Sil
  2. Ne kadar güzel birşey ne mutlu sana 😊🌸 sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sessizkaldım 😍 benden de sevgiler canım❤

      Sil
  3. Kuşlara bayılan biri olarak ibibik kuşunun sesini duyduğumda benzer bir coşkuya kapılmıştım:) Tabiat bizim özümüz bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Envai çeşit kuş sesi duyuyorum.. hele bahar sabahlarında bülbül ötüşleri yaşamın ne kadar basit olduğunu hatırlatıyor.
      Durup öylece doğayı izlemek bile değerli. Farkettiğimiz için şanslıyız sevgili N.Narda 😊🌹

      Sil
  4. Feleğin şahane kıyağı olmuş Momentos...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HayalKahvem yorumunu şimdi ana sayfada gördüm, maile düşmemiş 😲 cidden müthiş bir kıyak oldu bana. Teşekkürler canım 😍

      Sil
  5. Ne tatlı bir yaratık. Şirin ötesi bir şey. Gerçekten şanslısın. Dün gece ben de rüyamda önce profilden büyükçe bir baykuş gördüm. Hurafelere asla inanmam, ben bana şans getireceğine inandım. Sonra yüzünü döndü ve göz göze geldik. Tüyleri siyah beyaz kırçıllı idi. Hâlâ aklımda. Hele bakışları gitmiyor gözümden. Güzel bir gün dilerim arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim blog temam ve ikonlarda baykuş var, çok severim. Uğursuzlukmuş vs, tamamen hikaye bence. 😊 sana güzel haberler getirmistir o. Inşallah buralarda onu da görmek nasip olur. Sevgiler, öpücükler benden 😍

      Sil
  6. Ben de gerçeğini hiç görmedim.Ankara'da Eskişehir'de yaşadım hiç görmedim valla :) Fotoğrafa da bayıldım doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bahçede gördüğüme en benzer olanı buydu google da bulduğum.. 😊 o yüzden koydum.. cimcirik bişeydi yaa.. çok mutlu oldum gördüğüme ben de.

      Sil
  7. oo ne kadarharika bir durum. ben de bu köye tayinim
    çıktı çıkalı yollarda aniden önümüze çıkan sincaplar
    görüyorum öyle mutlu oluyorum ki. bu minik
    hayvanlar niye bünyemizde mutluluk olarak tesir ediyor
    bilmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükken hep "Ayşegül" kitaplarında imrenerek baktığımız o minik hayvancıkları canlı görunce sanırım içimizde çocukluğa tekabül eden bir yerin kapısı açılıyor, belki de ondandır Buket 😊😍

      Sil
  8. Çok şanslısınız size misafir olmuş minik bir yürek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tigrisciğim evet cidden şanslıyim 🤗 çok teşekkürler 🌹

      Sil
  9. Ben hiç görmedim canlı olarak. Ama o çizgi film karakterine ben de çok gülerdim, hiç eskimedi bende, yazıyla hatırladım ve yine güldüm. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi denk gelsem tv de yine oturur zevkle seyrederim valla 😊 gülümsettiysem harika 🤗 ben teşekkür ederim ziyaretinize.

      Sil
  10. Müzik zevkimiz cok yakin sanirim birbirine paylastigin sarkilari begenerek dinliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel.. bunu duyduğuma çok mutlu oldum çünkü yazdiklarım kadar müzik seçimlerimin de farkına varılmasına seviniyorum 🤗❤🌹

      Sil
  11. 2cellos çok iyi. biraz daha zorlasalar apocalyptica'yı geçecekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cidden çok iyiler. Ben hepsini dinlerim, ruhuma iyi geliyor 😍 teşekkürler yorumunuza.

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H