23 Eylül 2018 Pazar

"Ben küçük bir şiirim" 💭





Bir pazar daha geçip gitmekte. Muharrem ayı olduğundan aşure pişirme ve dağıtma eylemleri var köy içinde. İki tabak aşure yediğimden olsa gerek, üstümdeki ağırlıkla ve neredeyse temmuz sıcağı yaşadığımız bu gün, evde bir film seyretmek kaçınılmaz oldu. (Words and Pictures)

Daha önce seyrettiğim bir filmdi ama etkisi bu seyredişimde daha fazla oldu. Size de olur mu bazen, okuduğunuz kitap ve filmden herhangi bir etki kalmayıp, tekrar okuyup-izlediğinizde hem hatırlarsınız o eseri, hem de bu kadar etkili bir şeyin nasıl olup da hafıza da yerini bulmadığına şaşarsınız. İşte aynen öyle oldu bende.

Film içinde geçen bir şiire, şarkı bestelenmiş. Ben enstrümantal halini çok sevdim ancak youtube' da yukardaki şarkı halini bulabildim. Belki spotify' dan dinlemek isteyen olur diye şarkının enstrümantal linkini buraya(tık) bırakıyorum.

Bu hafta elişlerine toptan giriş yaptım diyebilirim. Blog arkadaşlarımın motif etkinliklerine imrenerek bakardım ve sonunda çoooook acemice bir tane yapabildim nihayet :)




Mandala yapmayı öğrendiğimden beri sürekli geliştirmeye çalışıyorum yaptığım çalışmaları. Bu konuda youtube' dan yardım alıyorum. Çok zevkli ve dinlendirici, tavsiye ederim.



Ve bir de iğne oya işine giriştim. Minik bir yerinde yırtık olan giysilerinizi atmaya kıyamıyorsanız hemen üstüne iğne ve iplikle desen yaratmaya çalışın. Sonuç oldukça tatmin edici oluyor. Benden söylemesi. :)



Yaşamınızda, her gününüzü küçük birer şiir gibi hissedeceğiniz anlarla dolu olması temennisiyle 🌹


{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: fotoğraflar ​M©MENT©S​ aittir.​






27 yorum:

  1. El işleri konusunda çok yeteneksizim 😔 ama çok isterim kendime atkı oreyim hatıra kalsın 😊 elinize sağlık çok güzel görünüyor hepsi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı inan bana mandalayı kesinlikle yaparsın. Gittiğimde etkinlikte genç yaşlı erkek hepimiz elimize aldık ve çok rahat yaptık. Çok isterdim yakınında olup öğretmeyi. Atkı konusuna gelirsek haraşo diye tabir edilen bir örgü çeşidi var, birisi gösterse ya da youtube' dan bir iki izlesen kesinlikle çözersin sen. Beğenmene sevindim. Teşekkürler :) <3

      Sil
  2. Kolay gelsin. Çocukken o motiften çok yapmıştım. Bazen yabancı filmlerde görürüm.

    Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bana motivasyon oldu yorumlar.. çünkü bunu öğreten komşum hiç beğenmedi :)) deneye yanıla olacak artık. Teşekkür ederim beğenmene çok sevindim <3

      Sil
  3. Yeşil olan modelden yapabiliyorum sadece ☺️ Zamanında küçük küçük yapıp birleştirdiğim minik bir örtüm vardı. Örgünün insanı zihnen rahatlattığına inanıyorum. Ve yaptığınız seyler çok hoş ellerinize sağlık ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda merhaba, ben bu motifleri birleştirip bir ağacın bedenini kaplamayı düşünüyorum :) Tüm yaptığım işlerde cidden beynim rahatlıyor, arka planda hiç bir şey çalışmıyor. Mandala yapmayı kesinlikle öneririm, çok keyifli :)) sevgiler <3

      Sil
  4. Çok güzeller, ben de buradan el işlerine böyle hayran hayran bakmayı çok seviyorum. Bakalım ne zaman başına geçeceğim :)
    Mandalayı da kesinlikle araştıracağımm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şefim :) inan ben de aynen tabir ettiğin şekilde bakmaktaydım. Denemeyi istedim ve oldu şükür :) Eminim sen de yaparsın. Sevgiyle kucaklıyorum <3

      Sil
  5. Merhabalar.
    El emeği göz nuru dediğimiz bu güzel işlemeler ve motifler gerçekten çok güzeller. Şöyle bakınca bile insana tatlı bir huzur veriyor. Zaten yapılan bir iş ya da ürün bakana bir şeyler hissettiriyorsa, verilen emek ve göz nuru bir teşekkürü hak etmiş demektir. Ben de elinize, emeğinize ve göz nurunuza sağlıklar diler teşekkür ederim.
    Selam ve muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Recep bey,
      Ne kadar mutlu ettiniz sözlerinizle bilemezsiniz. İnsanın elleriyle bir şeyler üretebilmesi harika bir duygu.. bir de takdir görürse ikiye katlanıyor mutluluğu. Sağolunuz varolunuz. Sağlık ve huzur dolu günler dilerim.

      Sil
  6. Aşureyi çok severim ama aşuresiz bir yıl geçiriyorum :(
    İğne oyası işi sanki biraz sabır istiyor.Yapanlara gıptayla bakıyorum çünkü benim böyle bir yeteneğim yok :(
    Sevimli sıcak yazınızı ve de mutlu etti beni :) Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarda bile olsa mutlaka ye aşurenin zamanı geçmeden. Bazı tatlıcılar mevsimi geçse de yapıyorlar gerçi.

      Herkesin becerisiyle zenginleşiyor, renkleniyoruz işte Yurdagülcüğüm :) Teşekkür ederim beğenin için. Sevgiler canım.

      Sil
  7. Bence herkesin hem elini hem de kafasını meşgul edecek bu tür hobileri olmalı...Mandalayı bi ayrı beğendim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, erkekler bile yaptı kursta mandalayı ve bırakamadılar ellerinden :) Teşekkürler

      Sil
  8. Harika şeyler yapmisdin.Emeklerine saglik.Ben atki ve bere dışında birsey oremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol İnci.. ben de hayatta elime tığ almışlığım yoktur ki hala çok iğreti duruyor elimde :)) Eğer sen zaten birşeyler örüyorsan bunları da kesin yaparsın. Sevgiler canım.

      Sil
  9. Malatya Oto Kiralama Olarak takip ediyorum blogunuzu gerçekten harika paylaşımlar yapıyorsunuz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Harikasin canim. Ben elisi özürlüyüm 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın olsak kesin öğretmiştim sana :) Teşekkürler beğenmene sevindim.

      Sil
  11. eline sağlııık :) filmi de not aldım, bilmiyodum, çok görünmüyon son zamanlardaaağğğ iyisin dı maaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi çok beğeneceksin deep :) evet haklısın bir süredir yoktum.. sonbaharla beraber döndüm. Beğenmene sevindim işleri. Sevgiler canım.

      Sil
  12. El emeği verilerek yapılanlara bayılırım. Emeğinize sağlık, çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmeniz mutlu etti :) Sevgiler,

      Sil
  13. Çok beğendik, sevgiler başarılar
    https://carliferentacar.com

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H