26 Ağustos 2018 Pazar

Pazar müziği 🎶






Geçen pazar dersten kaytardım biliyorum 😊   Aslında tam kaytarma diyemeyiz, bir nevi mecburiyet. Bulunduğum yerde internet yoktu. Şaşırtıcı değil mi? Ben de şaşırdım önce, hatta serzenişte bile bulundum. Ancak bunun ne büyük bir nimet olduğunu sonra farkettim. 

Bulunduğum yeri daha sonraki yazıda anlatacağım. Bugünkü yazı konusu şarkı ise, daha önce bildiğim ama o kadar önemseyip takibe almadığım biriydi. Ta ki, bulunduğum yerde bu şarkısını duyana kadar. 

Antony Hegarty 1970 yılında İngiltere' de doğmuş. İlk kez 1997 senesinde sahneye David Bowie' nin bir şarkısının coverıyla çıkmış, daha sonra Antony and The Johnsons adlı grubu kurarak 4 albüm yapmışlar. Sonrasında ise tek başına yol almayı seçmiş. Bir yazıda "Hopelessness’daki elektronik tınılar çağımızın sorunlarını su yüzüne vururken Anohni (ya da Hegarty) incelikli ve tutkulu vokaliyle bir tasarım olarak başka bir dünyanın ihtimaline şiirsel göndermeler yapıyor." diye yazmış. Evet çok haklı, Antony' nin sesi şiirsel bir şakıma bana göre. 

Google' dan aratıp diğer parçalarını, hayatını görebilmeniz mümkün. Ben sizi tanıştırma görevini üstleniyorum. Tanıyanlarınız varsa onlara selam olsun. 💓







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





16 yorum:

  1. ilginç bir ses tonu varmış :) güzel şarkı pek bilmesem de yabancı şarkıları siz dostlardan öğreniyorum :) sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ses tonu çok enteresan... yabancı yerli farketmez, müziğin ritmine bırak kendini sessizkaldım :) benden de sevgiler sana <3

      Sil
  2. Merhaba, yeni açtığım ikinci bloguma beklerim ; Link : https://derdimizkitap.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz Aleyna... ziyarete gelirim. :)

      Sil
  3. Ne kadar değişil bir tınısı var!
    Sanki 30'lu 40'lı yıllardan fırlayıp gelmiş gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce sesi, sonra da görüntüsü şaşırtmıştı. Şiirsel buluyorum. İlgini çekmesine sevindim. :)

      Sil
  4. Giriş oldukça dikkat çekici..huzur verici bir melodisi varmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel söyledin Yeşim, huzur verici bir melodi. :) Teşekkürler yorumuna.

      Sil
  5. En son geçen sene yaz mevsiminde birkaç gün internetten kısmen de olsa kopmuştum, güzel zamandı.

    Müzik için teşekkürler.

    Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık daha fazla hayatımıza sokmalıyız sadeliği, yalınlığı. Nasıl yaratıcı oyunlar oynadık, nasıl keyifle gözlerimizin içine bakarak sohbet ettik anlatamam. Kendi doğamıza haksızlık ediyoruz. Yorumun için kalpten sevgiler, :)

      Sil
  6. İnternet detoksu yapmak lazım ara ara.
    Ses çok enteresan yalnız,Egzotik desem değil,yerel desem değil.Farklı bir tını.Bir kategoriye koyamadım.Gerçi kategorize etmek de gerekmiyor ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapmak lazım, bana çok iyi geldi :)
      Ses çok etkileyici, sanki bir eser sahneliyor şarkıda.. öyle algılıyorum ben :) Teşekkürler yorumuna.

      Sil
  7. Farkli bir ses tonu, beğendim. Tanittiginiz icin teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize. Katılımınız beni mutlu etti, teşekkürler

      Sil
  8. Yazin hepimiz dagildik 😂. Bilmedigim bir sarkiydi keyifle dinledim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cidden, biraz uzaklaştım blogdan ben de.. Bu şarkıcıyı tanıttığım için çok mutlu oldum. :) Sevgiler gönderiyorum sana.

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H