25 Mayıs 2018 Cuma

Unutma beni











{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




6 yorum:

  1. Çok sevdiğim bir şarkı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik bir yorumla umarım beğeni katlanmıştır :)

      Sil
  2. Eski bir parçayı sayenizde hiç bilmediğim bir yeni yorumcudan dinledim. Güzel parçadır.

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle AcemiDemirci... Çok teşekkür ederim yorumuna. Sevgiler,

      Sil
  3. Hümeyecek nın çok sevdiğim şarkısının bu rock sounduna bayıldım. İlk dinlediğimde yorum kutucuğunu bulamadım oluşuma tıklamıştım. Gönlüne sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmeray' ın bu şarkısını ben de yaş aldıkça daha da fazla sevmeye başladım.. bu çocuk da ne güzel söylemiş.. Beğenmene çok sevindim :)
      Teşekkürler <3

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H