13 Mayıs 2018 Pazar

Orkide konuşmaları




 Üç orkide arkadaş, bir evin güneş alan odasında birlikte yaşıyorlarmış. İlk önce pembe orkide açmış çiçeklerini böbürlenerek.

 Ardından büyük mor lekeli beyaz orkide açmış çiçeklerini hevesle.

 En sona kalmış mor benekli orkide. En son geldiği için kendini yalnız hissetmiş. Diğer ikisi çoktan samimiyeti ilerletmişler çünkü.

 Hemen atılmış pembe orkide, "hey benekli orkide hoşgeldin.. en sona kaldın ama pek de güzelmişsin" demiş gülümseyerek.

Büyük mor lekeli beyaz orkide de ona sevgilerini iletmiş. Diğer tomurcuklar da  açılışa hız vermişler. Birlikte renkli ve mutlu yaşamışlar.







{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: fotoğraflar ​M©MENT©S​ objektifindendir.​



38 yorum:

  1. Haha, bu hikaye çok tatlı, bayıldım ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) orkidelerime methiye düzdüm valla napiimm öneri makinesi.. mutlu mesut yaşıyoruz efenim <3 teşekkürler

      Sil
  2. Sonra gökten 3 elma düşmüşmükiii:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah.. harikasın :) düşmüştür tabii, şöyle en kırmızılısından bir amasya elması hem de..

      Sil
  3. Çok güzeller maşallah ayrıca bekledigim bir yayındı 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum, özellikle sizin için yaptım bu yayını :) <3 hep aklımdaydı ama açmalarını bekledim. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Çok güzeller. Kedim rahat vermiyor çiçeklere o yüzden kedili çiçeksiz bir evim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Özden,
      Haklısınız, bazı kediler maalesef ille de toprağı tırtıklıyor. Sanırım ağaç sanıyorlar onları tırmanmaya, yapraklarına pençe atmaya bayılıyorlar. :) olsun sizin evdeki can da değerli.. onun fotolarını da görürüm umarım :) Teşekkürler yorumunuza. Sevgiler,

      Sil
  5. Çok güzeller, maşallah. Hikayelerine de bayıldım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Berlin 🤗 çicek aşkı hikaye de yazdırdı en sonunda. İzmir' den çiçekli sevgiler...🌸💜

      Sil
  6. Harikasın canım :)) Hem de parçayı dinledim biliyor musun, hüzün yok, üstelik umut vardı. Müzikle masalsı bir havaya bürünmüştü yazdıkların. Çok öpüyorum, sevgiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece bu harika bir gelişme o zaman 🤗😊 çok sevindim.. bir masaldan sonra gökten elma düser gibi guzel bir haber bu 👍👏 kucaklıyorum sevgiyle..

      Sil
  7. Harikalar canim. Ben maalesef evde yasatamiyorum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de yaşatamadığım çicekler var Derya.. sardunya çok kolaydır, arsızdır derler ama ben bir türlü yetiştiremiyorum onu.. tesekkür ederim beğenmene 😍

      Sil
  8. mor benekli assolist gibi girmiş içeri havalı havalı. biz bilmiyoruz ama diğer ikisi kıskanmıştır belki ilk anda. ama görünen mutlu mesut yaşayıp gitmişler. onlarla konuştuğunu görür gibiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın en son çıkan assolisttir zaten ve alt kadro ile hep didişirler ya.. 😊 ama neyse ki bir sıkıntı olmadan ortam sevgiyle ısındı 💜
      konuşmalarıma en güzel yanıtı aldım. 😁

      Sil
  9. Benim de bir tane vardı, beyaz üzerine çok ince mor çizgili ne konuştum onula, ama sonunda kurudu gitti. Çok mu konuştum acaba?
    Belki de yalnız kaldı, yeni alıp hatta üçleme hevesim geldi.
    Video çok güzel. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen gidesi oluyor çiçeklerin maalesef.. mesela en kolay çiçek olduğunu söylerler sardunyanın, hiç yetiştiremedim, o kadar da severim. Ama orkide sanki en az iki tane yanyana olursa daha iyi yetişiyorlar. Üstelik kaç taşınma gördü bunlar 😊
      Sevindim beğeni ve yoruma, çok teşekkürler 🍃💜🍃

      Sil
  10. Çok güzeller... Onlar da ermiş muradına:)

    YanıtlaSil
  11. Sanki gülümsüyor orkideler :) Çok iyi açılardan yakalamışsın :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel. Ben bitki ve çiçek bakma özürlüyüm maalesef. Hayatım boyunca hiç canlı çiçeğim olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşum olsaydınız valla sizi çiçeksiz bırakmazdım :)
      Çok teşekkürler beğeni ve yorumunuza. <3

      Sil
    2. Ayyy çok teşekkürler ablacığım. Almış kadar oldum. Allah razı olsun :)

      Sil
    3. Senden de razı olsun :)

      Sil
  13. orkideleri çok seviyorum. çok zarif çiçekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, aynı fikirdeyim.. :) Teşekkür ederim ziyaret ve yorumunuz için. Sevgiler,

      Sil
  14. Maşaallah ne güzel açmışlar hepsi. Benim favorim benekli olan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haziran sonu, temmuz başı gibi bir taşınma daha yaşayacaklar, umarım keyifleri kaçmaz. Orkideler ve ben teşekkür ederiz :)

      Sil
  15. Çiçekler muhteşem, fotoğraflar daha muhteşem. Elinize, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekler, onları sevdiğimi, özen gösterdiğimi anlıyor ve daha bir coşkuyla açıyorlar.. paylaştığım bu güzelliğe yorum bıraktığınız için ben teşekkür ederim size. 😊

      Sil
  16. Hepsi birbirinden güzel... Uzun zamandan beri blog yazıyormuşsunuz.. Rastlaşmamamıza şaşırdım. görüşmek üzere... sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet 10 yılı devirdim blogda. İnşallah bundan sonra daha sık ziyaret ederim yazılarınızı. Sevgiler İzmir' den :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H