9 Nisan 2018 Pazartesi

Saksıdaki güzellikler 🌺





Saksıda yetiştirdiğim frenk soğanının, tohuma kaçtığını ve çiçek açtığını görünce hemen fotoğraflamak istedim.

Çiçek açılmasını henüz tamamlamadı, en son halini de daha sonra buraya ekleyeceğim. 

Sukkulentleri çok severim, yetiştirmesi de kolaydır.

Ancak yıllardır arkada flu olan görüntüsüyle izlemeye alıştığım çiçeğin, sürpriz şekilde çiçek açması beni çok mutlu etti.

İzlemesi çok keyifli.

Bu bol tüylü kaktüsü sona bıraktım. Nisan ayında, tam tepesini taç gibi çevreleyen, minik fuşya renkli çiçekleri açmaya başlar. Şu anda diğerleri top halinde yüzeye çıkmaya çalışıyorlar, tek bir tane çiçek kendini göstermiş. En son halini tekrar çekip, burda yayınlayacağım.






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: fotoğrafların üstüne tıklayarak daha büyük boyut izleyebilirsiniz.
       fotoğraflar ​M©MENT©S'​ a aittir.​


42 yorum:

  1. suklenteleri bende çok seviyorum... hoş geldin bahar... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın olsaydık size hemen bir kaç saksı yetiştirip verirdim.. ne güzel.. siz de bahar gibi geldiniz sayfama, teşekkürler.. Sevgiler, :)

      Sil
    2. çok teşekkürler , almış gibi oldum ... :)

      Sil
    3. İzmir' e gelirseniz sözüm söz :)

      Sil
  2. Yine mükemmel bir müzik seçimi ve harika fotoğraflar. Ben de çiçeklerin tomurcuklanmasını ve açmasını çok heyecanla izlerim, içimi ayrı bir mutluluk kaplar. Hepsi çok güzel. Görüşmek üzere, sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne büyük mutluluktur değil mi onları izlemek.. Her sabah verandaya çıkıyorum, bodrum mandalinası ve çeşme limon ağacım deli gibi çiçek tomurcuklanmış bahçede ve diğer çiçekler onlarla yarış halinde. İyi ki elim ayağım tutuyor onların topraklarıyla uğraşıyorum ve onları izlemekten keyif alıyorum :) Müziği de, fotoları da beğenmeniz çok mutlu etti. Çiçeklerimden ve benden sevgiler..

      Sil
  3. Hepsi birbirinden şahane. Ah sukulentler benim çok hoşuma gider bir kere aldım öldürmeyi başardım. Bana nasıl yaşatılır sırrını verebilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben iyisi mi senin için bir iki tane yetiştireyim, İzmir' e gelince de veririm :) Aslında çok basit Ezgiciğim, onları saksıda unut diyebilirim nerdeyse. Yani öyle haftada bir falan su vermene de gerek yok eğer kabı çok küçükse. Tepesinde taç gibi çiçek açan kaktüsüm yıllardır benimle ve balkonda duruyor, güneşe karşı. O kadar az su veririm ki, onunla yaşar. Tamam ben sana yetiştireceğim :)

      Sil
  4. çok güzeller gerçekten bahar gelmiş hoşgelmiş efem :) şarkıda çok güzelmiş:) sevgiler canım benim ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de hoşgeldin canım :) ne mutlu oldum hepsini beğenmene bilsen.. Teşekkürler.. Aydınlık sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  5. Işınlanma neden icat olmadı? Geleydim bi ışın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah yaa.. inan, ben bu icadı bekler oldum :) ama ne muhteşem olurdu düşünsene :)

      Sil
  6. Cok güzeller canim. Bu hafta bloguma konuk oldun 😊🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Tanrım çok şaşırdım ve sevindim Deryacığım.. hemen bakayım. ÇOOK teşekkür ederim.. 💝 💝 🤗

      Sil
  7. Çok güzeller..
    Onlardaki değişimi gözlemlemek ayrı güzel. Bahar iyi ki gelmiş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyelim ki çok sıkıntılıyım, onlara bakınca gerçekten içimde bir aydınlanma oluyor... her şey yenileniyor diyorum kendime. İyi ki bahar ve diğer mevsimler var, bize her duyguyu tattıran :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  8. Daha çok çiçek daha çok güzellik iyi müzik ve fuşya rengi..mutlu olmak için bile bunlar yeterli 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok doğru, tüm bu saydıklarınız yeterli.. onları görecek kalp gözümüz de var iyi ki 💕 Şükürlü sevgiler benden...

      Sil
  9. Her şey yenileniyor arkadaşım, çok doğru. Ben de ruhsal olarak yenileniyorum, hissediyorum bunu. O kötü iç sıkıntısı sanki terk etti beni. Bakarsın çiçekler ve doğa kadar güzel duyguları da yaşarım canım. Müziği dinleyeyim diyorum ama sona bıraktım. Zira klasiğin damarını bulursun sen ve ben biterim Sezer'im, yorum da ona göre hüzün dolu olur diye korktum. Sevgiyle kucakladım arkadaşım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar hepimize iyi gelecek.. o güzel duygular yaşamak için seni bekliyor Ececiğim.
      Müzik konusunda yazdıklarına çok güldüm :))) tamam canım, sen nasıl istersen öyle olsun.. kuşlar kadar özgürsün :)
      Sağlık, sıhhat gönderiyorum öpücüklerle beraber sana..

      Sil
  10. Memkeketime bahar coktan gelmis...
    Ne guzel. Balkonlari bahceleri rengarenk ciceklerle dolubelere gipta edlyorum. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi vallahi.. Hadi siz de gelin :) Özlemişsinizdir. İzmir' den çokça sevgiler.

      Sil
  11. Bu mevsim bitkilerin bizi çiçekleri ile sevindirdikleri zaman.
    Sizinkiler de çok sevimli. Keyfini sürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten nisan ve mayıs coştukları aylar, o yüzden çoğu insan baharı çok sever. Teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim. Sevgiler...

      Sil
  12. Aynı sukulentten bende de var. Ondan çiçek açmasını hiç beklemiyordum. Çiçekli fotoğraflarını gördüm, sürpriz oldu ve artık beklentim değişti :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika, inşallah bir an önce açar da belki paylaşırsınız bizle :)) Bir de sukkulent familyasından yılbaşı çiçeğim var, çok güzel açıyordu ilk aldığımda. Daha yeni olduğu için alışma döneminde herhalde diyorum. O da açarsa bayram olacak bana :) Sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  13. Bahar geldi bile, ne kadar da güzel böyle küçük şeylerin büyük mutluluk vermesi. Kocaman emekler sonucu ruha güzellik katması. Daha renkli ve açan çiçeklerle dolu günlerine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan yaşamı bazen öyle bezdirici şeylerle dolu olabiliyor ki, tıpkı saçını okşar gibi içini okşayan, sakinleştiren bir şey görmek istiyor. Güzelliklerle dolu bir dünya ve onu görmeyi seçebilecek yetimiz olması dileğiyle. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuza :)

      Sil
  14. Çok güzeller.💙 Benim de kaktuslerim var açsın diye bekliyorum ama maalesef hala açmadılar. Elbet bir gün açacaklar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı cinsler de çiçek görebilmek için sabır gerekiyor.. sanırım en uygun koşulu bekliyor, bilemiyorum. Ama açtı mı da cidden şenlik oluyor 🤩 💟 kesinlikle açacaklar, merak etmeyin. Sevgiler,

      Sil
  15. Dünyanın en sorunsuz ve en estetik çiçekleri kaktüsler. Nisan nasıl güzel bir ay bayılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de yazdığın gibi Buket, sorunsuzlar.. sende de epey sukkulent var 💟 Sukkulent aşkınaaa diyorum ve sevgiler gönderiyorum :)

      Sil
  16. Kaktüsün son halini merak ediyorum ben de.Ne güzel fotoğraflar ya bunlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi tamamen açtığında tekrar bir foto koyacağım buraya.. Sağol canım benim.. ruha iyilik yapıyoruz işte sen bir yandan, ben bir yandan :) 💕 Teşekkürler...

      Sil
  17. Bazen giriyorum markete,adını hiç duymadığım herhangi bir çiçeği alıp büyütüyorum. Yalnız hissettiğimde iyi geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir düşünce :) çok hoşuma gitti. Ben de bir çiçeği yetiştirip hediye etmeyi uygulayacağım artık. Teşekkür ederim güzel yorumunuza.

      Sil
  18. son yazımı okusan yaa bak tesadüf olmuuuş :)

    YanıtlaSil
  19. Çiçeklerle ugrasmak insana huzur veriyor. Guzel bir duygu. Sen onlari seviyorsun, onlar sana çiçek aciyor.karsilikli bir sevgi söz konusu💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem müthiş bir çiçek severdi, nereye gitse elinde mutlaka bir dal parçasıyla dönerdi. O zamanlar anlamazdım onun bu sevdasını. Sanki şimdi ondan bana devrolmuş bir duygu seli gibi, kendimi onun davranışlarını taklit eder buluyorum. :) Güzel ve dinlendirici bir sevda... keşke her sevda böyle olsa <3 :) Çok teşekkürler ziyaretinize Rehargan.

      Sil
  20. Kaktüsün dikenli haliyle enerji veren bir faydası olması ne tatlı bir ironi. Bitkilerden insanoğluna ders gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışıma bakma, içimdekini gör der gibi :) Sevgiler <3

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H