20 Şubat 2021 Cumartesi

YENİ BİR SES/CEM MUMEN






 
Cem Mumen
 
Kendisini henüz izledim. Youtube' da bir kanalı var ve tek video yayınlanmış henüz. Ancak bu video tek başına bile dolduruyor kanalı.
 
İyi bir ses tonu var. Şarkıyı rahatlıkla söylüyor, sohbet eder gibi. Ses tonu kimine tanıdık gelebilir, çok ama çok hafif bir Teoman havası seziyorsunuz ama daha bu ilk şarkı. Eminim diğerlerinde kendi tonunu gösterecektir bize.
 
 Yeni çalışmalarını merakla bekliyorum. Yeni sesleri seviyorum, bu anlamda sevgili Cem arkadaşımız da bekleneni verecektir müzikseverlere.
 
Yolu açık olsun 🎵
 
 
 


{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

 

 

not: kullanılan görsel Cemmumen' in youtube sayfasından alıntıdır.

 

 

 

6 yorum:

  1. Bu şarkıya 2 yaz önce rastlamıştım ve genç yaşta hayatını kaybeden bestecisi Onur Can Özcan'a çok üzülmüştüm. Cover çok güzel olmuş gerçekten!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KuyruksuzKedim,
      Ya ne üzücü cidden bu kadar genç yeteneklerin ölmesi..
      Cem' de çok naif bir delikanlı, sözünü bestesini yaptığı rap şarkıları varmış, ayrıca grafik tasarım okuyor ve videonun altındaki portresini de kendi çizmiş. Çekingenliğini kırıp video yüklemesi için cesaretlendirmek gerek gençlerimizi.. Beğenmene e yorumuna yürekten teşekkür ederim. <3

      Sil
  2. Ben de ilk kez dinledim. Teoman'ı severim. Cem konusunda karar vermem için birkaç parça daha yapması lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha, evet ben de aynı şeyi söyledim.. bir an önce yeni video kayıtlarını eklemesi yönünde. Bekliyorum :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok beğendim. Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unknown,
      Bestesi vesözü kendine ait şarkıları var kanalında. Beğeneceğinize eminim. Teşekkürler yorumunuza :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H