14 Ekim 2020 Çarşamba

PARİS










Emily in Paris


Emily in Paris
 
Yönetmen: Andrew Fleming

Emily’nin Paris’teki yeni hayatında, iş arkadaşlarına kendini kabul ettirirken, özel hayatında da yeni arkadaşlar edinirken, yeni aşklar arasında gezinirken sarhoş edici maceralar ve şaşırtıcı olaylarla karşılaştığı durumları, 30 dakika içinde çok renkli ve eğlenceli şekilde anlatılmakta bu dizide. Başrolde Lily Collins bitmek tükenmek bilmeyen enerjisi ve iyimserliği ile bana çok iyi geldi.  
 
İlk defa 30 dakikalık dizi izlerken aslında bu sürenin çok tadında olduğunu farkettim.

İzlemek isteyenlere tavsiye edilir.






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-

 

 

 

 

not: görsel yandexten alıntıdır.

 

 

 

 

 

 

15 yorum:

  1. Sevgili İlkay, Lily' nin yüzünde sıcak, sevecen ve ışıl ışıl bir duygu yakalıyorum her seferinde. Dizi de cidden insanın içini açan renkler ve manzaralar var. :)

    YanıtlaSil
  2. Fransa ve Fransızlar hayranı olduğum için izledim ve çok sevdim. Ayrıcaaaa ayakkabıları kadın oyunculara kim giydirdiyse helal olsun, hepsine aşık oldum resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayakkabılar, giysilerin renkleri cidden benim de, izlerken enerjim yükseldi. 2. sezonda neler olacak meraktayım Lady Wednesday :)
      Teşekkürler..

      Sil
  3. Arka fonda böyle güzel müzikler çalsa hep, hayat daha güzel akıp gider sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sen duymuyor musun, şu anda bile çalıyor müzik KuyruksuzKedim :) gözünü kapat duyacaksın bak :))

      Sil
  4. kaç zamandır bu diziyi önerip duruyor netflix hiiiç iplemiyorum hattâ fragmanı bile izledim ama sen yazınca ilgimi çekti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. C., senin gibi zarif, minyon bir kız :)) ben izlemekten çok keyif aldım.. bak bakalım bir :)))

      Sil
  5. Ne zamandır bir şey izlemiyorum. Not alıyorum bunu.
    Selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narda, hoşgeldin.. sen gelmişken bir film önereyim, belki tanıtırım ama şimdiden yorumda paylaşayım istedim :) sıcağı sıcağına izledim. Ömer Faruk Sorak filmi "8 Saniye" kesinlikle tavsiye ederim. Sevgiler, :))

      Sil
  6. izledim ben dee çok eğlenceliydi şehirde gezmek kıyafetler ve ayakkabılar harika ayrıca kız çok sempatik heyecanı filan çok şirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şirin, gözleri ışıl ışıl bir genç kız :) senin de beğenmene çok sevindim sessizgemi :)

      Sil
  7. aa ne tesadüf oldu, ben de dün gece bir bakayım şu diziye dedim ve üst üste 4 bölüm seyretmişim. Ki her diziye de beğenmem. aslında klişe çok şey var,
    konu, ilişkiler, olaylar ama pariste geçen sahneleri gördükçe ah burada
    bizde gezdik ah bunu da görmüştük diye hayıflanmam beni bağladı diziye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh çok sevindim Buket ya.. Paris cidden ışıklarıyla, renkleriyle büyülü gibi.. gidemedim ama filler, dizilerle her yerine vakıfım nerdeyse :)

      Sil
  8. Bir yerlerde eleştiriler okuyunca vazgeçmiştim izlemekten. Bir bölümüne bakıp öyle karar vereyim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya, Lily Collins' in enerjisi, gözlerindeki ışıltıyı izlerken Audrey Hepburn gözümün geldi.. ayrıca ünlü şarkıcı Phill Collins' in kızı imiş. :)

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H